صفحه اصلی / عمومی / فوتبال جام ملت‌های آسیا ؛ پیش‌ بازی دو تیم استرالیا- سوریه

فوتبال جام ملت‌های آسیا ؛ پیش‌ بازی دو تیم استرالیا- سوریه

ad banner

فوتبال جام ملت‌های آسیا ؛ پیش‌بینی بازی استرالیا- سوریه

در ادامه هفته سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از گروه B، تیم فوتبال استرالیا به مصاف تیم ملی سوریه خواهد کرد. پیش‌بینی بازی استرالیا- سوریه باتوجه به‌شرایط جدول این گروه و نیاز مبرم تیم‌ها به برد برای صعود از این مرحله، یکی از داغ‌ترین پیش‌بینی‌های روز برای علاقمندان به شرط‌بندی فوتبال خواهد بود. دو تیم در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که تیم فوتبال استرالیا در بازی قبلی خود مقابل تیم ملی فلسطین با سه گل به پیروزی رسید. تیم ملی فوتبال سوریه نیز در آخرین دیدار خود با نتیجه ۲ بر صفر در مقابل تیم ملی اردن متحمل شکست شد. اردن و سوریه دیگر تیم‌های این گروه هستند که اردن با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فلسطین با یک امتیاز در قعر جدول جا خشک کرده است. اردن با ۶ امتیاز صعودش به دور بعدی این رقابت‌ها را مسجل کرده است و سه تیم دیگر این گروه شانس این را دارند تا به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند. در این بین استرالیا با ۳ امتیاز از دو بازی بیشترین شانس حضور در مرحله بعد را دارد.

دو تیم استرالیا به سوریه در دو تقابل قبلی خود به دو تساوی دست یافتند.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

تیم ملی استرالیا؛ چالش بزرگ در مرحله اول

تیم فوتبال استرالیا در دور قبل رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با شکست تیم ملی کره‌جنوبی موفق شد اولین جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. کانگوروها با شکست عجیب خود در بازی اول مقابل اردن توجه همه منتقدین را به‌سوی خود جلب کردند. آن‌ها در بازی دوم با سه گل تیم ملی فلسطین را در هم کوبیدند تا با ۳ امتیاز و تفاضل گل +۳ جایگاه دوم جدول را به‌خود اختصاص دهند و هم‌چنان یکی از گزینه‌های اصلی صعود به‌دور بعد محسوب شوند. گراهام آرنولد؛ سرمربی تیم ملی استرالیا در این دیدار حساس می‌تواند با شکست تیم ملی سوریه با ۶ امتیاز به مرحله بعد صعود کند و با امیدواری بیشتری به سراغ حریفان قدرتمند در دور بعد برود.

جیمی مک لارن، آور مبیل و آپوستولیس جیانو گلزنان تیم ملی استرالیا در این رقابت‌ها هستند.

جام ملت‌های آسیا

تیم ملی سوریه؛ بازی مرگ و زندگی

تیم ملی فوتبال سوریه در آخرین رنکینگ بهترین تیم‌های جهان در رتبه ۷۴ قرار گرفته است. آن‌ها هم‌چنین رتبه ششم بهترین تیم‌های آسیایی را به‌خود اختصاص دادند. تیم ملی سوریه که در ابتدای کار از نظر منتقدین و کارشناسان فوتبال به‌همراه تیم ملی استرالیا بیشترین شانس حضور در مرحله بعد را داشت، اکنون با یک امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. آن‌ها در بازی اول خود مقابل تیم ملی فلسطین به تساوی بدون گل دست یافتند و بازی دومشان را مقابل تیم شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها، اردن با نتیجه دو بر صفر واگذار کردند. تیم ملی سوریه درصورتی که بتواند در این دیدار فوق‌العاده دشوار و حساس تیم ملی استرالیا را شکست دهد، می‌تواند با چهار امتیاز به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. سوریه در صورت کسب تساوی هم شانس این را دارد که به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم در مرحله بعد ظاهر شود. برند اشتانگه، سرمربی تیم ملی سوریه در این دیدار تلاش خواهد کرد با کسب یک نتیجه آبرومند مقابل تیم قدرتمند استرالیا نتایج ضعیف دو دیدار قبل را به فراموشی بسپارد.

تیم ملی سوریه تا به این‌جای کار موفق به گلزنی نشده است. عمر السومه و عمر خریبین امیدهای گلزنی تیم ملی سوریه در این دیدار هستند

پیش‌بینی بازی استرالیا- سوریه

باتوجه به‌شرایط حساس جدول و نتایج قبل دو تیم، گزینه برد مساوی تیم ملی استرالیا می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال باشد.

سزار آرتورو راموس این دیدار حساس مسابقات و مهیج را در استادیوم خلیفه بن زاید شهر العین قضاوت خواهد کرد.

جام ملت‌های آسیا

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *