صفحه اصلی / عمومی / جام جهانی زنان ۲۰۱۹؛ امید های کسب توپ طلا

جام جهانی زنان ۲۰۱۹؛ امید های کسب توپ طلا

ad banner

جام جهانی زنان ۲۰۱۹ از هفدهم خرداد به میزبانی کشور فرانسه برگزار خواهد شد. رقابت هایی که در بازه زمانی یک ماهه در ۹ شهر فرانسه انجام خواهد گرفت.

جام جهانی زنان در این دوره برای هشتمین بار برگزار می شود و با شرکت کردن ۲۴ تیم از ۶ قاره مختلف پیگیری خواهد شد. دوره قبلی این رقابت ها در سال ۲۰۱۵ بود که با میزبانی کانادا و قهرمانی ایالات متحده آمریکا به پایان رسید. آمریکایی ها در دوره قبلی برای سومین بار توانستند عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنند. بعد از میزبانی سوئد در سال ۱۹۹۵ و آلمان در سال ۲۰۱۱، این سومین بار خواهد بود که کشوری از قاره اروپا میزبانی بازی ها را بر عهده دارد. تیم ملی آمریکا با سه عنوان قهرمانی رکورد دار قهرمانی در این بازیها محسوب می شود و بعد از آنها آلمان با دو قهرمانی در رده دوم حضور دارد. مارتا مهاجم تیم ملی برزیل با ۱۵ گل زده در طی ادوار مختلف، رکورد دار گلزنی در این بازی ها به حساب می آید. فورمیگا هافبک برزیل و هوماره ساوا از ژاپن با شش دوره حضور در دوره های مختلف جام جهانی صاحب رکورد بیشترین حضور در این رقابت ها هستند در حالیکه بیشترین تعداد بازی در این رقابت ها متعلق به کریستین لیلی از تیم ملی آمریکا است. بعد از یک رقابت یک ماهه تیم قهرمان در روز شانزدهم تیرماه معرفی خواهد شد. با توجه به قهرمانی چند ساله تیم لیون فرانسه در سطح فوتبال باشگاهی زنان، به نظر می رسد که اینبار فرانسوی ها از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند هر چند برای فتح این جام رقبای سختی از جمله آلمان و ایالات متحده آمریکا را پیش روی خود می بینند.

پیش‌بینی مسابقات جام جهانی زنان در سایت بتکارت

ده بازیکن با بیشترین شانس برای کسب توپ طلا جام جهانی زنان ۲۰۱۹

بازیکنان زیادی در این جام جهانی حضور دارند که از آن ها انتظارات زیادی داریم. از فوتبالیست های فرانسوی تیم لیون با قهرمانی های متعدد اروپایی گرفته تا ستاره های آمریکایی، هلندی و آلمانی که همه تشنه موفقیت با تیم های ملی خود هستند. برای بیشتر شدن کسب جایزه توپ طلا موفقیت در این جام تاثیر به سزایی دارد و بازیکنان مهمی در تورنومنت حضور دارند که در راستای رسیدن به هدف تلاش می کنند. مروری بر ۱۰ بازیکن مهم و تاثیرگذار این رقابت ها خواهیم داشت که موفقیت آن ها چه در سطح فردی و چه تیمی به احتمال بسیار زیاد شانس شان را برای بردن توپ طلای بعدی افزایش چشمگیری خواهد داد.

سم کر از کشور استرالیا

این مهاجم اهل استرالیا امسال سومین دوره حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند. در دو دوره قبلی بازی ها سامانتا کر موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش نشده اما امیدوار است امسال و با توجه به درخشش های بی وقفه اش در تیم باشگاهی خود شیکاگو رد استارز بتواند نامی در میان ستاره های بزرگ این جام دست و پا کند. استرالیا با وجود او در نوک پیکان خط حمله، تیم خطرناکی برای هر حریفی خواهد بود.

لیندزی هوران از کشور ایالات متحده آمریکا

هافبک تهاجمی ۲۵ ساله اهل آمریکا تاکنون ۶۸ مرتبه برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و موفق به زدن ۸ گل شده است. اوج دوران او در سطح باشگاهی مربوط به حضورش در پاری سن ژرمن فرانسه است که در ۷۶ بازی موفق به زدن ۵۴ گل شد. این اولین حضور هوران در جام جهانی زنان به حساب می آید.

لیکه مارتنس از کشور هلند

جام جهانی زنان
لیکه مارتنس در ترکیب تیم ملی هلند

هافبک ۲۶ ساله تیم بارسلونا اسپانیا از باتجربه های تیم ملی کشورش به حساب می آید و در ۱۰۲ بازی ملی ۴۲ بار برای هلند گلزنی کرده است. وی در سال ۲۰۱۷ با هلند موفق به قهرمانی در جام ملت های اروپا زنان شد و در همان سال برنده بهترین بازیکن زن یوفا شد. مارتنس چندی پیش با بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در بازی پایانی مغلوب لیون فرانسه شد

وندی رنار از کشور فرانسه

مدافع ۲۸ ساله تیم المپیک لیون تاکنون ۱۰۸ مرتبه برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته و از باتجربه های کشورش به حساب می آید. مدافع فرانسوی با قد بلند خود از بهترین دفاع وسط های فوتبال زنان به شمار می رود و از سال ۲۰۰۶ با لیون، یازده بار پیاپی قهرمان لیگ فرانسه شده است. وی همچنین چهار بار موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

کارولین گراهام هانسن از کشور نروژ

بال راست ۲۴ ساله تیم نروژ از امید های اصلی این کشور در این بازی ها محسوب می شود. او به مدت پنج سال در ولفسبورگ آلمان بازی های خوبی را از خود به نمایش می گذاشت و از سال آینده او را در ترکیب بارسلونا خواهیم دید. نروژ امید زیادی به ستاره اصلی خود آدا هگربرگ برنده توپ طلای زنان داشت اما با عدم حضور این بازیکن حالا امید نروژی ها به هانسن بسته شده است.

جنیفر مازورسان از کشور آلمان

هافبک ۲۷ ساله تیم ملی آلمان که اصالتی مجارستانی دارد، ستاره تیم ملی آلمان در این رقابت هاست. او هم همانند خیلی از بازیکنان حاضر در این تورنومنت، با المپیک لیون امسال موفق به قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا شد و سومین بار متوالی این جام را فتح کرد. او در ۹۰ بازی ملی موفق به زدن ۳۲ گل برای تیم ملی آلمان شده است.

الکس مورگان از کشور ایالات متحده آمریکا

جام جهانی زنان
الکس مورگان در ترکیب تیم ملی آمریکا

مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی آمریکا امید اصلی گلزنی این تیم در جام جهانی زنان ۲۰۱۹ به شمار می رود. وی از سال ۲۰۱۶ در تیم اورلاندو پراید توپ می زند. مورگان فصل ۲۰۱۷ را به صورت قرضی در لیون فرانسه گذراند و موفق به کسب سه گانه با این تیم شد. با ۱۰۱ گل زده در ۱۶۳ بازی، الکس مورگان ششمین گلزن برتر تاریخ آمریکا محسوب می شود.

لوسی برنز از کشور انگلستان

مدافع ۲۷ ساله انگلیسی که از فصل ۲۰۱۸ در تیم لیون توپ می زند، مهم ترین بازیکن تیم ملی انگلیس به شمار می آید. وی سابقه بازی در تیم هایی نظیر اورتون، لیورپول و منچستر سیتی را نیز در کارنامه خود دارد و در ۶۶ بازی ملی برای انگلستان به میدان رفته است. سرعت بی نظیر او باعث می شود که تنها او را در خط دفاع نبینیم و در هنگام حملات تیم ملی کشورش و لیون برنز به یک بال هجومی تبدیل می شود. لوسی برنز امسال با المپیک لیون موفق به کسب سه گانه شد.

آماندین آنری از کشور فرانسه

جام جهانی زنان
آماندین آنری در ترکیب تیم ملی فرانسه

آنری نیز یکی دیگر از جمع بازیکنان پرشمار لیون در این جام جهانی محسوب می شود که از سال ۲۰۰۷ در این تیم حضور داشته و به تمام افتخارات ممکن با این تیم دست پیدا کرده است. آماندین آنری البته مقطعی را در تیم های پورتلند و پاری سن ژرمن سپری کرد اما در سال ۲۰۱۸ دوباره به لیون بازگشت. آنری از ده سال قبل در تیم ملی کشورش توپ می زند و یازده گل ملی نیز در کارنامه خود دارد.

ویویان میه دما از کشور هلند

مهاجم ۲۲ ساله و ۱۷۵ سانتی متری تیم آرسنال در این دوره از مسابقات در کنار لیکه مارتنس از امیدهای اصلی هلند برای گلزنی محسوب می شود. میه دما از ۱۷ سالگی در تیم ملی کشورش حضور داشته و با ۷۵ ملی بازی و ۵۸ گل زده آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. در سطح باشگاهی او کارش را در هیرنوین هلند شروع کرد، سه فصل را در بایرن مونیخ آلمان گذراند و سپس به آرسنال پیوست. ویویان میه دما همراه با هلند در جام ملت های اروپا سال ۲۰۱۷ قهرمان شد و گلزن برتر رقابت ها نیز لقب گرفت.

پیش‌بینی مسابقات جام جهانی زنان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *