صفحه اصلی / عمومی / تمدید قرارداد تونی کروس با تیم رئال مادرید : هیچوقت فکر جدایی به سرم نزد

تمدید قرارداد تونی کروس با تیم رئال مادرید : هیچوقت فکر جدایی به سرم نزد

ad banner

تونی کروس هافبک آلمانی تیم رئال مادرید قرار خود را با این تیم به مدت 1 سال دیگر تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۳ برای کهکشانی ها به میدان خواهد رفت.

بد نیست در خصوص او بدانید که او در سال ۲۰۱۴ به تیم رئال مادرید پیوست. پیش از این او در سال ۲۰۰۷ به مدت یک سال برای تیم بایرن مونیخ ۲ بازی می کرد و در سال ۲۰۰۸ به تیم اصلی منتقل شد و تا سال ۲۰۱۴ قبل از پیوستنش به رئال مادرید بازی های درخشانی را برای تیم بایرن انجام داد تا نظر کهکشانی ها را به خود جلب کند و کهکشانی ها اقدام به خرید این بازیکن کردند و در سال ۲۰۱۴ قراردادی ۵ ساله را با او امضا کردند. از عناوین شخصی او می توان به عناوین زیر اشاره کرد:

  • برنده توپ طلایی جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۰۷
  • برنده کفش برنز جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۰۷
  • تیم منتخب بوندسلیگا ۲۰۱۰–۲۰۱۲
  • تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۴
  • بهترین پاسور جام جهانی ۲۰۱۴
  • تیم منتخب لیگ قهرمانان ۲۰۱۴–۲۰۱۵
  • تیم منتخب یوفا ۲۰۱۴
  • تیم منتخب فیفا ۲۰۱۴
  • بهترین بازی ساز فدراسیون تاریخ و آمار ۲۰۱۴
  • تیم منتخب فیفا ۲۰۱۶

به همراه تیم بایرن مونیخ:

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: ۲۰۱۲–۱۳
  • قهرمان سوپرجام اروپا: ۲۰۱۳
  • قهرمان جام باشگاه‌های فوتبال جهان: ۲۰۱۳
  • قهرمان لیگ اتحادیه آلمان: قهرمان ۲۰۰۷
  • قهرمان بوندس لیگا: قهرمان ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴
  • قهرمان جام حذفی فوتبال آلمان: قهرمان ۲۰۰۸، ۲۰۱۳ ،۲۰۱۴
  • قهرمان سوپرکاپ فوتبال آلمان: قهرمان ۲۰۱۰، ۲۰۱۲

همچنین به همراه تیم رئال مادرید که از سال ۲۰۱۴ در این تیم حضور داشت:

  • قهرمان سوپرجام اروپا: ۲۰۱۴
  • قهرمان جام باشگاه‌های فوتبال جهان: ۲۰۱۴
  • قهرمان جام باشگاه‌های فوتبال جهان: ۲۰۱۶
  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: -۲۰۱۶
  • قهرمان لالیگا : ۲۰۱۷
  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: ۲۰۱۷
  • قهرمان سوپرجام اروپا ۲۰۱۷
  • قهرمان جام باشگاه‌های فوتبال جهان ۲۰۱۷
  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا۲۰۱۸
  • قهرمان جام باشگاه های جهان ۲۰۱۸

توانست به این عناوین مهم دست پیدا کند. از مهم ترین این عناوین می توان به قهرمانی تیم رئال مادرید به مدت سه فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد که از نظر او بزرگتریم افتخار دوران فوتبالی اش بوده است.
– همچنین او در عرصه ملی نیز سال ۲۰۱۴ به همراه تیم ملی آلمان قهرمانی در جام جهانی فوتبال را تجربه کرد.

ادامه حضور تونی کروس در تیم رئال مادرید

ادامه حضور تونی کروس در تیم رئال مادرید

او پس از تمدید قرار داد اش در نشست خبری شرکت کرد و به صورت مفصل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش نشریه مارکا او در پاسخ به خبرنگاران چنین گفت:

تمدید قرارداد:

من به تیم رئال مادرید علاقه زیادی دارم. همیشه دوست داشتم به مدت طولانی در این تیم بازی کنم و هیچ وقت فکر جدایی به سرم نزده است. خیلی خوشحالم که توانستم قراردادم را با رئال مادرید تمدید کنم از آقای زیدان متشکرم که این فرصت را به من داد و شک نکنید اگر او کوچکترین شکی به من داشت برای ۴ سال آینده قرارداد من را تمدید نمی کرد. آقای زیدان من را به خوبی می‌شناسد و می‌داند که چقدر به باشگاه تعلق خاطر دارم و می‌توانم برای سال های آتی برای تیمم موثر بازی کنم.
من هیچ وقت به ماندن در تیم رئال مادرید شک نداشتم زیرا رابطه خوبی بین من و تیم رئال مادرید بر قرار است و از سال ۲۰۱۴ که به این تیم آمدم تا الان توانستم عناوین متعدد و مهم و لحظات زیبایی را با این تیم تجربه کنم. یک ماه پیش خبرگزاری آ اس اسپانیا خبری را نوشت که من دوست دارم از این تیم جدا شوم ولی تمدید قرارداد بین و باشگاه گویای این است که چقدر دوست دارم در تیم رئال مادرید بمانم و باشگاه نیز به من اعتماد دارد که قرارداد من را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده است. امیدوارم در سال های آینده هم بتوانیم موفقیت های بیشتری را در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم کسب کنم. ما با همدیگر ارتباط بسیار خوبی داریم و هیچ وقت دوست نداشتم از تیم رئال مادرید جدا شوم.

قرارداد بلند مدت:

همانطور که می دانید من ۲۹ سال سن دارم و وقتی که تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارم یعنی در این باشگاه ۳۳ ساله خواهم شد و به احتمال زیاد فوتبالم را در تیم رئال مادرید به اتمام برسانم. فکر نمی کنم که بتوانم بیشتر از آن مقدار بازی کنم و باید دید پس از آن چه می شود.ولی احتمالا آخرین قرارداد بلند مدتی است که من در طول دوران ورزشی خود را امضا خواهم کرد.

نقل و انتقالات تابستانی:

نمی توانم به شما بگویم که قرار است در فصل نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقی بیافتد و نمی دانم که چند نفر قرار است به تیم اضافه یا کم شود این سوال را باید از باشگاه و مدیران این تیم بپرسید نه من. من قدرت خرید بازیکنی را ندارم و فقط به عنوان یک بازیکن به تیم خدمت می کنم و امیدوارم جزو بازیکنان مهم تیم باشم. امباپه به عنوان یک بازیکن فوتبال بازیکن خوبی است و من بازی او را دوست دارم ولی نمی توانم بگویم که باشگاه می خواهد او را بخرد یا خیر. من هم توانایی خرید او را ندارم باید ببینیم چه می شود.پوگبا؟ می توانیم اسم صد بازیکن دیگر را ببریم ولی باز هم بگویم که من تمامی بازیکنان را دوست دارم ولی در حیطه اختیارات من نیست. تصمیم گیرنده خریدهای تابستانی مدیریت باشگاه و سرمربی این تیم است نه من.ولی مطمئن هستم خرید های خوبی انجام خواهد شد.

آقای زیدان:

من رابطه خوبی با آقای زیدان دارم و از اعتماد او تشکر می کنم و خوشحال می شوم که بتوانم در پست های مورد علاقه ام به میدان بروم تا بتوانم موثر تر ظاهر شوم. من و او با هم حرف های زیادی را زدیم که نمی توانم به شما بگویم ولی در نهایت دیدید که منجر به تمدید قرار داد من شد.

فصل بد رئال مادرید:

درست است که این فصل را خوب آغاز نکردیم و خوب هم به اتمام نرساندیم. در کل فصل خوبی نبود زیرا همه بازیکنان از فرم ایده آل خود دور بودند و هیچ کس در سطح خودش بازی نکرد. به همین خاطر طبیعی است که تیم روند نزولی و افت محسوسی را داشته باشد. همه بازیکنان در این فصل دچار افت شده بودند و از نظر من طبیعی است که بعد از ۳ قهرمانی متوالی که ما در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردیم بازیکنان یک کمی دچار افت شوند. از نظر من غیر طبیعی سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا است که بسیار عجیب و سخت است و ما توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. از نظر افت نیز من هم از این قاعده مستثنی نیستم.
بالاخره بعد از سه فصل در کورس قهرمانی بودن و قهرمان اروپا شدن طبیعی است که یک فصل هم اتفاق این چنینی رخ بدهد و از هواداران می‌خواهیم که هم چنان ما را حمایت کنند تا بتوانیم به موفقیت های بیشتری دوباره دست پیدا کنیم. چون قهرمانی به مدت سه فصل متوالی در لیگ قهرمانان اتفاق و پدیده خاصی است که شاید برای هر تیمی اتفاق نیفتد.

پست بازی:

من همیشه یاد گرفتم که برای جایگاه ام بجنگم و هر کسی هم که وارد تیم شود یا در پست من بازی کند همواره تمام تلاشم را خواهم کرد تا در آن پست خودم را ثابت کنم که بتوانم به صورت موثر در خدمت تیم باشم خوشحال هستم که می توانم ۳ تا ۴ سال دیگر این کار را انجام دهم کار من در وسط زمین، بازی سازی است و من درگیر گل زدن یا دفع توپ نیستم ولی امیدوارم بتوانم در جایگاهی که هستم به تیم کمک کنم و در قهرمانی ها و موفقیت های تیم نقش به سزایی داشته باشم.

هواداران:

می توانم به هواداران قول بدهم که مطمئن باشند که ما به سطح اول اروپا و لالیگا باز خواهیم گشت. درست مثل فصل های قبل. نمی‌گویم که تمام جام ها را می توانیم بالای سر ببریم ولی با توجه به تغییراتی که قرار است در باشگاه اتفاق بیفتد مطمئن هستم که به همراه سرمربی این تیم آقای زیدان می توانیم دوباره قهرمانی های خود را تکرار کنیم و هواداران دوباره خوشحال شوند. مطمئنم موفقیت‌های بیشتری در چهار سال آینده در انتظارمان خواهد بود. فقط از هواداران می خواهم همواره حمایت خودشان را از ما دریغ نکنند تا بتوانیم در کنار هم سال های خوبی را تجربه کنیم.

نا گفته نماند او در این فصل همراه تیم رئال مادرید عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشتند. تیم رئال مادرید که پس از سه دوره قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان اروپا افت وحشتناک و نتایج بدی را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به دست آورد، از ۳۸ مسابقه برگزار شده در لالیگا با ۶۸ امتیاز و یکی از کمترین امتیازات به دست آورده در سال های اخیر، با ۲۱ برد،۵ باخت و ۱۲ مساوی در رتبه سوم جدول کار خود را در فصل ۲۰۱۹ به اتمام رساند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *