صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های بسکتبال NBA ؛ سن آنتونیو اسپرز-تورنتو رپترز

رقابت‌های بسکتبال NBA ؛ سن آنتونیو اسپرز-تورنتو رپترز

ad banner

سن آنتونیو اسپرز-تورنتو رپترز ؛ بازگشت احساساتی کوای لنارد به خانه

از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم سن آنتونیو اسپرز و تورنتو رپترز، به مصاف هم خواهند رفت. اسپرز در رده هفتم کنفرانس غرب و یک رده بالاتر از لیکرز پرادعا قرار گرفته و در سوی مقابل، رپترز، تیم قدرتمند فصل جاری رقابت‌ها، بر رتبه دوم تکیه کرده و رقابت تنگاتنگی با میلواکی و ایندیانا دارد. این مصاف روی کاغذ ساده به نظر می‌رسد، اما دلایلی وجود دارند که متقاعد خواهید شد پیش بینی بسکتبال NBA و این بازی، به هیچ وجه ساده نیست.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

سن آنتونیو اسپرز: این تیم را دست‌کم نگیرید!

وضعیت اسپرز در بسکتبال NBA آمریکا، روز به روز جالب و جالب‌تر می‌شود. خط حمله این تیم، آماده درخششی دیگر است. مردانِ گرگ پاپوویچ، می‌دانند اگر به این نتایج پرنوسان ادامه دهند، حتی ریسک از دست دادن پلی‌آف که واقعا برای تیمی چون اسپرز ضربه‌ای جبران ناپذیر وارد خواهد کرد، به جان خواهند خرید. با این حال وضعیت در جبهه این تیم خوب و آرام است. سه پیروزی و ارائه بازی‌های زیبا در چهار بازی اخیر، کمی به وجهه‌شان رنگ و رو بخشیده است. پیروزی‌شان با نتیجه ۱۲۰-۱۱۱ برابر بوستون سلتیکس در دوشنبه شب گذشته، می‌تواند مهر تاییدی بر کیفیت این تیم باشد. با تمام این تفاسیر، سن آنتونیو یکی از تیم‌های قدرتمند غرب به حساب می‌آید و انتظارات به سمت و سویی کشیده است که باید در رتبه‌های بالای جدول، این تیم را ببینیم. دمار دروزن و آلدریج می‌دانند چگونه از پس سختی‌ها بربیایند و این به نظر کار را برای علاقه‌مندان به پیش بینی بسکتبال NBA، سخت خواهد کرد.

تورنتو رپترز

تورنتو رپترز: کانادایی‌ها، آماده گذر از یک تونل تاریک دیگر!

کانادایی‌ها با کوای لناردِ خود، به هیچ تیمی رحم نمی‌کنند. تورنتو رپترز، توانسته در این فصل از رقابت‌های بسکتبال NBA، خود را به عنوان یکی از قدرت‌های اصلی شرق بشناساند. این بازی یک نکته مهم دیگر خواهد داشت و آن، بازگشت کوای لنارد افسانه‌ای، به سن آنتونیو است. رپترز واقعا در فاز حمله صاحب تنوع بسیار و قدرت قابل قبولی است که همین باعث شده به تیمی عجیب تبدیل شوند. میانگین امتیازات کانادایی‌ها در هر بازی، یکی از بهترین آمارهای NBA بوده است. کایل لاوری و کوای، دو نامی هستند که شما را برای پیش بینی بسکتبال NBA مجاب می‌کنند، اما فقط به همین اکتفا نکنید؛ زیرا پاسکال سیاکامِ جوان و البته بی‌تجربه، انرژی جوانی را به تیمش اضافه کرده است.

تاریخ بازی: جمعه ۱۴ دی ماه ۱۳۹۷-۴ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۴:۳۰ بامداد

ورزشگاه: استادیوم ای تی‌اند تی سنتر (استادیوم خانگی سن آنتونیو اسپرز)

تورنتو رپترز

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *