صفحه اصلی / عمومی / بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ ؛ لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شد

بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ ؛ لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شد

ad banner

مراسم بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹ موسوم به « THE BEST» برای اولین بار در شهر میلان در سالن «تئوترو آلا اسکالا» شب گذشته ۰۱ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران آغاز شد و لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۱۹ معرفی شد. دیگر جوایز اهدا شده در بخش های مختلف را در ادامه مشاهده فرمایید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

کریستیانو رونالدو غایب بزرگ مراسم بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹

کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و ویرجیل فن دایک به عنوان سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال معرفی شده بودند که در نهایت ستاره آرژانتینی موفق شد این عنوان مهم را از آن خود کند. او سال گذشته به همراه بارسلونا قهرمان لالیگا شد و عنوان آقای گلی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را نیز از آن خود کرد ولی با تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا که در آن حضور داشت نیز باز هم ناکام بود. لازم به ذکر است کریستیانو رونالدو در این مراسم حضور نداشت.
لیونل مسی در این مراسم به ۱. سادیو مانه ۲. کریستیانو رونالدو ۳. فرنکی دی یونگ رای داده بود.

بهترین های فیفا سال ۲۰۱۹
او پس از دریافت این جایزه در مصاحبه با نشریه اسپانیایی مارکا گفت:

در مورد شرایط ام در بارسلونا باید بگویم که مصدومیت بد و جدی گریبان گیر من شد و متاسفانه هم من به خاطر این که دو ماه از میادین دور بوده ام احساس ضعف و خستگی می کنم و با فرم ایده آل ام فاصله گرفتم و هم بارسلونا این فصل را بد شروع کرده است. متاسفانه در بازی سازی و گردش توپ و ایجاد موقعیت مشکل بزرگی داریم و باید بتوانیم سریعا از پس این مشکل بر آییم زیرا فصل تازه شروع شده است و اگر بتوانیم در همین ابتدا مشکل را حل کنیم شاید در ادامه بتوانیم در کورس قهرمانی و بالای جدول باقی بمانیم. زمان زیادی برای جبران نیست و باید هر چه سریع تر روند خود را بهبود ببخشیم و این مسئله به همه تیم باز می گردد که دست بر دست هم تیم را از این شرایط خارج کنیم. امیدوار هستم که می توانیم موقعیت های از دست رفته را جبران کنیم و به وضعیت نرمال خود باز گردیم.

لیونل مسی در خصوص آنسو فاتی پدیده ۱۶ساله بارسلونا نیز ادامه داد:

در اولین باری که او را در تمرین دیدم من را تحت تاثیر خود قرار داد و به طرز نرمالی با ما بازی می کرد و کیفیت قابل قبولی نیز داشت. ولی نکته مهمی که باید به شما بگویم این است که به هیچ عنوان نباید به او فشار وارد کنیم و باید آهسته تر پیش برویم زیرا سر و صدایی که برای او به پا شده زیاد است و اگر به او کمک نکنیم می تواند تحت تاثیر جو تمرکز خودش را از دست بدهد و این قضیه مانع پیشرفت اش خواهد شد. او می تواند به یک بازیکن بزرگ تبدیل شود زیرا این قابلیت را دارد فقط باید به او کمک کرد و او را تحت فشار قرار نداد.

لازم به ذکر است دیگر جوایز در بخش های مختلف به شرح زیر است:

  • تیم منتخب مردان جهان : دروازه بان: آلیسون بکر ، مدافعان: سرخیو راموس، ماتیاس ده لیخت، ویرجیل فن دایک، مارسلو ، هافبک ها: فرنکی دی یونگ، لوکا مودریچ، ادن هازارد ،  مهاجمان: کریستیانو رونالدو، کیلیان ام باپه، لیونل مسی. لازم به ذکر است که فیفا سیستم ۳-۳-۴ را برای تیم منتخب سال مردان برگزید.

44 8

  • یورگن کلوپ توانست جایزه بهترین مربی سال ۲۰۱۹ فیفا را برای خود کند. وی همراه با تیم لیورپول توانست در فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.
  • آلیسون بکر به عنوان بهترین دروازه بان معرفی شد. وی همراه با تیم لیورپول توانست در فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و نقش بزرگی را در قهرمانی تیم اش داشت.
  • دنیل ژوری جایزه پوشکاش یا بهترین گل سال را دریافت کرد. نکته جالب توجه نیز این است که لیونل مسی که یکی دیگر از نامزد های دریافت جایزه بهترین گل سال بود، تاکنون ۷ بار نامزد جایزه پوشکاش شده و از این حیث رکورد دار است. با این حال او با وجود ۷ بار نامزد شدن برای این عنوان، تاکنون موفق به فتح جایزه پوشکاش نشده است. مسی در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، نامزد جایزه پوشکاش بود که در به دست آوردن حتی یک جایزه نیز ناکام مانده است.
  • ساری فن فینندال به عنوان بهترین دروازه بان زن سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.
  • جایزه بهترین بازیکن زن سال ۲۰۱۹ به مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی آمریکا که همراه کشورش جام جهانی را نیز بدست آورد داده شد
  • جیل الیس مربی اسطوره ای تیم ملی زنان امریکا که اخیرا در جام جهانی زنان، مقام قهرمانی را به دست آورد، در مراسم بهترین های فیفا به عنوان بهترین مربی زن سال ۲۰۱۹ انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.
  • تیم منتخب زنان جهان : دروازه بان: ساری فن فینندال ، مدافعان: نیلا فیشر، لوسی برونز، کلی اوهارا، وندی رنار ، هافبک ها: جولی ارتز، آماندین آنری، رز لاوله ، مهاجمان: مارتا، الکس مورگان، مگان راپینو. لازم به ذکر است که فیفا ترکیب ۳-۳-۴ را برای تیم منتخب سال زنان برگزید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *