صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز وتورنتو رپتورز

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز وتورنتو رپتورز

ad banner

بسکتبال NBA آمریکا ؛ پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز و تورنتو رپتورز

پورتلند تریل بلیزرز و تورنتو رپتورز از سری رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکا در ورزشگاه مودا سنتر (ورزشگاه خانگی پورتلند تریل بلیزرز ) بامداد شنبه ساعت ۶:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های نهم کنفرانس غرب و اول جدول کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد تورنتو رپتورز و ۲ برد برای پورتلند تریل بلیزرز را در پی داشته است.

پیش‌بینی این بازی در سایت بتکارت

پورتلند تریل بلیزرز: فرار از سومین باخت پیاپی در خانه

پورتلند این فصل بسکتبال NBA آمریکا را خیلی خوب شروع کرد اما با گذر زمان، نتایج این تیم شکل نزولی به خود گرفت و حالا آنها از ۶ بازی اخیر خود، ۴ بازی را باخته‌اند، همچنین در دو بازی اخیر خود مقابل هیوستون راکتس، ۱۱۱-۱۰۴ و مقابل ممفیس گریزلیز ۹۲-۸۳ بازی را واگذار کردند تا با دو باخت پیاپی به خانه بازگردند. شاگردان تری استاتس در رده نهم جدول کنفرانس غرب قرار دارند و می‌توانند با برد مقابل تورنتو رپتورز آماده این روزهای بسکتبال خود را دوباره به ناحیه صعود به پلی آف برسانند. از ویژگی های برتر این تیم در این فصل می‌توان درصد پرتاب‌های آزاد و تعداد ریباند در هربازی نام برد.آنها آمار ۸۲ درصد پرتاب آزاد موفق را ثبت کرده‌اند که از این نظر در رده سوم لیگ بسکتبال آمریکا قرار دارند و همچنین ۴۹.۱ ریباند در هربازی را به جای گذاشته‌اند که از این نظر در رده دوم لیگ بسکتبال جای گرفته‌اند. چشم امید طرفداران این تیم به دیمین لیارد گارد راس تیم خود است که تا به اینجا آمار ۲۷ امتیاز در هربازی و ۶.۱ پاس گل در هربازی را ثبت کرده است. پورتلند در این بازی مصدومی ندارد و با تمام قوا به مصاف کانادایی‌ها خواهد رفت.

ترکیب احتمالی: سی جی مکالوم، یوسف نورکیچ، مائوریس هارکلس، دیمین لیارد، الفاروق امینو

بسکتبال NBA آمریکا

تورنتو رپتورز: به دنبال حفظ صدرنشینی در پورتلند

تورنتو رپتورز در این فصل استثنائی ظاهر شده و هم اکنون در در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارد. این تیم در حساس ترین بازی فصلشان تاکنون توانستند گلدن استیت واریرز قهرمان سال پیش لیگ بسکتبال NBA آمریکا را در خانه حریف ۱۱۳-۹۳ شکست دهند. در این بازی کایل لوری و سرژ ایباکا جمعا توانستند ۴۳ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۱۳پاس گل را ثبت کنند و باعث پیروزی تیمشان در این بازی حساس شوند. کانادایی‌ها در این فصل از هرنظر جز بهترین‌ها بوده اند اما اگر بخواهیم از بهترین ویژگی‌های آنها نام ببریم، می‌توانیم از امتیازگیری در هربازی و درصد پرتاب‌های آزاد آنها در این فصل یاد کنیم. این تیم آمار ۱۱۵.۶ امتیاز در هر بازی در این فصل را به جای گذاشته که از این نظر در رده سوم لیگ بسکتبال قرار دارد و همچنین آمار ۸۱ درصد پرتاب آزاد موفق را ثبت کرده‌اند که از این نظر در رده چهارم لیگ بسکتبال قرار دارند. تورنتو در این بازی یوناس والانسیوناس و نورمن پاول را در اختیار ندارد همچنین در مورد حضور کاوی لئونارد نیز شک و تردید‌هایی در رابطه با حضور در این بازی وجود دارد.

ترکیب احتمالی: پاسکال سیاکام، سرژ ایباکا، دنی گرین، کاوی لئونارد، کایل لوری

بسکتبال NBA آمریکا

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *