صفحه اصلی / عمومی / آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس ؛ سرمربی کروات رفتنی است؟

آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس ؛ سرمربی کروات رفتنی است؟

ad banner

در پایان لیگ هجدهم خلیج فارس تیم پرسپولیس تهران موفق شد با هدایت برانکو ایوانکوویچ به سومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر دست یابد و در جام حذفی هم موفق شدند قهرمان شوند تا اقتدار خود را در فوتبال ایران تثبیت کنند.

احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم پرسپولیس تهران به دلیل مشکلات مالی

پس از این که فصل فوتبال تیم پرسپولیس به پایان رسید، برانکو ایوانکوویچ ایران را ترک کرد و به سرخپوشان دو هفته مهلت داد تا باقی طلبش را پرداخت کنند و در غیر این صورت به فیفا شکایت خواهد کرد. این سرمربی کروات یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و در صورتی که طلبش پرداخت نشود، می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند. در صورتی که سرخپوشان تا دو هفته دیگر ۶۵۰ هزار دلار به حساب این مربی واریز کنند، وی نمی تواند از تیم پرسپولیس جدا شود و باید در این باشگاه بماند.

تیم پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

شنیده می شود که برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان وارد مذاکره شده و با مسئولان این باشگاه به توافقاتی هم رسیده است. ظاهرا پیشنهاد مالی این باشگاه عربستانی خیلی خوب است و سرمربی سرخپوشان قصد دارد تا دوباره به لیگ عربستان بازگردد. البته تمام این اتفاقات در گرو این است که سرخپوشان نتوانند طلب سرمربی خود را پرداخت کنند. همچنین در این بین شایعاتی شنیده شد که مسئولان سرخپوشان با افشین قطبی مذاکراتی داشته اند تا در صورت جدایی سرمربی کروات شان، جانشین برای او داشته باشند. البته این شایعه خیلی زود توسط سرخپوشان و مدیر برنامه های افشین قطبی تکذیب شد و اعلام کردند که مذاکره ای صورت نگرفته است. مدیرعامل سرخپوشان پایتخت معتقد است که گزینه اول، دوم و سوم این باشگاه برانکو است و قصد دارند با این مربی کروات به کار خود در فصل آینده ادامه دهند.

حالا باید منتظر ماند و دید در روز های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و کدام مربی روی نیمکت سرخپوشان قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *