صفحه اصلی / عمومی / پل اینس: نگاه به دوران فرگوسن در تیم منچستر یونایتد باعث عدم موفقیت اوله گونار سولسشر می شود

پل اینس: نگاه به دوران فرگوسن در تیم منچستر یونایتد باعث عدم موفقیت اوله گونار سولسشر می شود

ad banner

اوله گونار سولسشر در ماه دسامبر و پس از اخراج ژوزه مورینیو، به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ انتخاب شد و ماه گذشته، به دنبال نتایج بسیار خوب با این تیم، به عنوان سرمربی دائم تیم منچستر یونایتد معرفی شد.

نگرانی پل اینس از رویکرد اوله گونار سولسشر در تیم منچستر یونایتد

اوله گونار سولسشر تیم منچستر یونایتد
اوله گونار سولسشر – سرمربی تیم منچستریونایتد

تیم منچستر یونایتد روز چهارشنبه اما با نتیجه دو بر صفر، مغلوب تیم همشهریشان منچستر سیتی شدند. آن ها در حال حاضر، در رده ششم لیگ برتر قرار دارند و بازی سختی را با چلسی در ورزشگاه اولدترافورد یکشنبه پیش رو دارند. پل اینس ۵۱ ساله، که در دوران بازی اش در منچستریونایتد، دو قهرمانی در لیگ برتر انگلستان و به طور کلی ده عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف را تجربه کرده است، به انتقاد از رویکرد سرمربی نروژی شیاطین سرخ پرداخت.

وی در مصاحبه با نشریه گل اظهار داشت:

اوله باید دوران سر الکس فرگوسن را به فراموشی بسپارد. او هم اکنون سرمربی تیم منچستر یونایتد است و باید از رویکرد فعلی و تلاش برای تقلید از سرالکس فرگوسن دست بردارد. چرا که این روش را امتحان کرده و به نتیجه نرسیدن آن را دیده است. گذشته ها تمام شده و باید آینده نگر باشیم، همه خاطره بازی ها و نوستالژی ها باید کنار گذاشته شود. بله او گل پیروزی بخش ما در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ را به ثمر رساند و این را درک می کنیم. اما او اکنون دیگر اسطوره تیم منچستر یونایتد نیست، بلکه سرمربی این تیم است و باید وظیفه سرمربیگری تیم را نه با تقلید از دیگران بلکه با توجه به علم و داتش خود انجام دهد.

اوله گونار سولسشر ادامه داد:

این که او سعی می کند کارهایش را به روش فرگوسن انجام دهد، فایده ای ندارد. او سرمربی تیم است و باید گذشته را فراموش کند. او باید این موضوع را بفهمد که فرگوسن دیگر سرمربی تیم نیست بلکه او سرمربی تیم منچستر یونایتد است. فکر کردن به آینده باشگاه من رانگران می کند. آن ها فرسنگ های دور تر از بسیاری از تیم های سطح اول هستند. چرا بازیکنان فعلی در روزهای اول حضور اوله در باشگاه، نمایش های خوبی  داشتند ولی حالا، اینطور نیستند. آن ها فاقد شخصیت، قدرت رهبری و انگیزه هستند، اما سرمربی هم باید به بازیکنانش انگیزه بدهد. فراموش نکنیم که اینها، همان بازیکنانی هستند که در روز های اول حضور اوله در باشگاه، عالی بازی می کردند ولی در حال حاضر زمین تا آسمان با آن موقع فرق دارند و این تقلید فایده ای ندارد. امیدوارم سولشیر دست از تقلید بردارد و بتواند متکی به علم و دانش خود منچستر را از بحران خارج کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *