صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ تاثیر اوضاع نابسامان ناپولی بر روی بازی‌های آتی این تیم

تحلیل شرط‌بندی؛ تاثیر اوضاع نابسامان ناپولی بر روی بازی‌های آتی این تیم

ad banner

این روزها در ناپولی ایتالیا اوضاع کمی آشفته است و کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم به همراه بازیکنان سعی بر این دارند تا فشار را بر روی مدیریت باشگاه زیاد کنند، اتفاقی که به نظر می‌رسد به کام سران این تیم و یوفا اصلا خوش نیامده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

خبرهای رسیده از تنش های موجود در باشگاه ناپولی نشان می‌دهد کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم ممکن است به دلیل تمرد بازیکنانش از یک دستور از کار برکنار شده و یا خود استعفا دهد. این تنش بعد از تساوی ۱-۱ سه‌شنبه شب ناپولی برابر سالزبورگ در سن‌پائولو به اوج خود رسید. بعد از شکست ۲-۱شنبه ناپولی برابر رم، آئورلیو دی‌لورنتیس مالک این باشگاه دستور “قرنطینه” را صادر کرده بود. دستوری که نوعی تنبیه محسوب شده و معمولا بعد از یک سری نتایج ضعیف صادر می‌شود.

225
این دستور به این معنا است که بازیکنان باید به صورت گروهی برای چندین روز در یک هتل مشخص و یا حتی کمپ تمرینی خود باشگاه اردو زده و از این مکان خارج نشوند. این دستور از سوی برخی منتقدان فوتبال ایتالیا از مد افتاده خوانده شده و آن‌ها عنوان کرده‌اند با این دستور، با بازیکنانی حرفه ای که حقوق‌های کلانی هم دریافت می‌کنند، همانند کودکان مدرسه‌ای برخورد می‌شود. کارلو آنچلوتی علیرغم مخالفت اولیه خود با نظر دی‌لورنتیس، از آن تمکین کرده بود. او بعد از مسابقه به کمپ بازگشت اما در آن جا بازیکنانش را ندید، چرا که بازیکنان در یک اقدام هماهنگ شده تصمیم گرفتند دسته جمعی به آن کمپ بازنگشته و به جای آن، به خانه‌هایشان بروند. بازیکنان قرار بود تا روز شنبه و دیدار برابر جنوا در کمپ مستقر باشند. کارلو آنچلوتی و فرناندو یورنته نیز در مصاحبه‌های بعد از بازی، که از سوی یوفا اجباری است، شرکت نکردند و اکنون ناپولی نیز نسبت به این تمرد، هیچ توضیحی به یوفا نداده است تا احتمال جریمه این باشگاه از سوی اتحادیه فوتبال اروپا بیشتر شود. البته لورنزو اینسینیه بعد از مسابقه در مصاحبه ای شرکت کرد و از سرمربی خود حمایت کرد. اقدامی که نشان می‌دهد بازیکنان و کادر مربیگری در مقابل کادر مدیریتی ایستاده اند.

ناپولی کارلو آنچلوتی
سرنوشت کارلو آنچلوتی در ناپولی چه خواهد بود؟

از سوی دیگر گاتزتا دلواسپورت از احتمال استعفای کارلو آنچلوتی خبر داده است، اما در سمت مقابل اسپورت مدیاست عنوان کرده آنچلوتی ممکن است همین امروز از سوی دی‌لورنتیس، برکنار شود. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ امروز جلسه دی لورنتیس و آنچلوتی بیش از یک ساعت طول کشید و هنوز خروجی این جلسه مشخص نیست. با این حال گاتزتا دلو اسپورت از احتمال استعفای آنچلوتی خبر داد. اسپورت مدیاست در مورد اخراج آنچلوتی نوشت. دقایقی پیش، وبسایت رسمی ناپولی با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد در مقابل بی‌احترامی آنچلوتی و بازیکنان به تصمیم باشگاه، با آن‌ها برخورد خواهد کرد. در بیانیه باشگاه آمده است:

با توجه به رفتار اعضای تیم، در راستای حمایت از منافع باشگاه و نظم، در کمیته انضباطی باشگاه با خاطیان برخورد لازم انجام خواهد شد. کاملا مشخص است که مسئولیت لغو اردوی بازیکنان در کمپ تمرینی باشگاه با کارلو آنچلوتی است. از حالا تا اطلاع ثانوی، هیچ یک از اعضای باشگاه ناپولی حق صحبت با رسانه ها را نخواهند داشت.

ناپولی که اکنون با کسب ۸ امتیاز از ۴ مسابقه در رده دوم جدول گروه E لیگ قهرمانان قرار گرفته، در سری‌آ وضعیت مناسبی ندارد. پارتنوپی از ۵ مسابقه اخیر خود در لیگ تنها یک پیروزی داشته و با ۱۸ امتیاز، اینک در رده هفتم جدول قرار گرفته است. شاید قسمت تلخ داستان برای سران این تیم جایی باشد که ناپولی با وجود ۱۰۰ میلیون یورو هزینه در بازار نقل و انتقالات، در حالی که هنوز به ماه دسامبر هم نرسیده‌ایم، یازده امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد. اتفاقی که تصورش برای بسیاری غیرممکن بود.

دلیل خشم دی لورنتیس از فاصله یازده امتیازی با بیانکونری و دشمنی این دو تیم چه پیشینه‌ای دارد؟

2458
آغاز دشمنی ناپولی ها با تورینی ها شاید از دید بسیاری از اواسط دهه ۸۰ شروع شده باشد. زمانی که هر دو دسته با دو شماره ۱۰ افسانه‌ایی شان یعنی دیگو مارادونا و میشل پلاتینی برای قهرمانی در سری آ می‌جنگیدند.

در همان سال ها این دو تیم مرکز توجه ایتالیا بودند و گاهی رم و گاهی ورونا نگاه‌ها رو بسوی خود جلب می‌کردند. اما شاید شگفت‌انگیز باشد که قدمت دشمنی این دو شهر (ناپل و تورین) عقب‌تر از آن یعنی در سال۱۸۶۱ است. در همان برهه ویکتور امانوئل دوم از تورین به جنوب ایتالیا (ناپل) سفر می‌کند تا این دو قسمت شمالی و جنوبی ایتالیا را به یک “مکان واحد” تبدیل کند. او قبل‌تر فرمانروای ایالت ساردینیا-پیدمونت بود که اکنون توانسته بود گستره فرمانروایی خود را به کمک ژنرال جوزپه گاریبالدی در اکثریت نقاط ایتالیا گسترش دهد. در حالیکه در همان دوران ناپل پایتخت قلمرو سیسیلی‌ها نام گرفته بود.

با اینکه بسیاری از مردم نواحی جنوبی با آغوش باز از پادشاه جدید خود استقبال کردند اما عده ی کثیری هم بودند که بخاطر مقاومت و جنگ در برابر حضور امپراتوری جدید جان خود را از دست دادند. پس لرزه‌های رخدادهای آن زمان را می توان اکنون در رفتار بی‌ثبات و آسیب پذیر سیاستمداران کنونی ایتالیایی مشاهده کرد و این اتفاقات تا به امروز یک دشمنی دیرینه بین دو تیم ناپولی و یوونتوس ایجاد کرده است.

شرایط یکی از آخرین تیم‌های سری‌آ؛ پس از اخراج کورینی، چه بر سر برشا خواهد آمد؟

78788
در ادامه سریال اخراج مربیان در ایتالیا، دو روز پیش نیز اوجنویو کورینی، سرمربی تیم فوتبال برشیا از سوی این باشگاه ایتالیایی اخراج شد. پس از آنکه در مسابقه با ورونا تیم برشیا ۲ بر یک شکست خورد، مدیریت باشگاه ایتالیایی تصمیم به عزل مربی ۴۹‌ساله گرفت. این چهره در سپتامبر سال ۲۰۱۸ سکان هدایت تیم حاضر در سری A را برعهده گرفت. تحت هدایت وی این تیم از سری B به سری A صعود کرد و گفته می‌شود گزینه اصلی برای جانشینی وی دیگو لوپس است. برشا که یکی از سه تیم صعود کرده این فصل رقابت‌های سری‌آ است، در ۱۰ بازی‌اش از این رقابت‌ها، متحمل ۷ شکست شده و این در حالی است که یک بار هم مساوی کرده و تنها ۲ پیروزی در کارنامه داد.

به دلیل این نتایج ضعیف، برشا با تنها ۷ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد و بیم بدتر شدن اوضاع و بازگشت به سری B، مسئولان باشگاه را برآن داشت که در کادر فنی تیم تغییر ایجاد کنند. گفته می‌شود دیه‌گو لوپس سرمربی اروگوئه‌ای سابق تیم‌‌‌های کالیاری، پالرمو و بولونیا به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی کورینی ۴۹ ساله یاد می‌شود. کورینی فصل گذشته برشا را از سری B به دسته اول فوتبال ایتالیا برگرداند اما عملکرد ضعیف شاگردانش باعث اخراج او شد. برشا هم اکنون با ۷ امتیاز در رده هجدهم جدول ۲۰ تیمی سری آ قرار دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

6 دیدگاه‌ها

  1. آواتار علیرضا عسگری
    علیرضا عسگری

    کلا همه مربی‌ها نمیتونن توی هر لیگی خوب نتیجه بگیرن و به هزار تا عامل هم بستگی داره .. به همین خاطر شاید آنجلوتی نتونه توی ناپولی نتیجه بگیره و به نوعی دورانش تموم شده

  2. آواتار K1-11

    Be nazaram harekateshun doros nabude. Hatchi bude nazare modir bude o ba in sharayet fk nemikonam akhare fasl sahmie ham begire napoli

  3. آواتار Sahar

    Az Nazare Man Napoli Dare Khub Natije Migire Chon Parsal Dovome Jadval Shodan Va In Kam Nist ..B Nazaram Bayad Kami Bishtar Besh Zaman Dad

  4. آواتار Ben11

    مارادونا و ستاره های اون موقع کجا، بازیکنای الان کجا … اون موقع مارادونا خدای ناپل بود و خودش یه تیم بود

  5. آواتار بردیا

    آنچلوتی داخل میلان و رئال مادرید خیلی خوب بود اما دیگه دورش تموم شده و دیگه به درد نمیخوره
    ناپولی هم تیم ضعیف تری نسبت به زمان ساری شده
    فکر نکنم امسال بتونن سهمیه بگیرن
    بازی بعدیشون با کدوم تیم هست دوستان؟

    • آواتار شایان

      من هم همیشه نظرم این بود که انچلوتی مربی نیست ببشتر مدیر خوبیه و این رو بخصوص توی فصل دومش با رئال نشون داد.
      هرجا ستاره هاش موفق باشن اونم موفقه!
      بازی بعدیشون هم با جنواست فکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *