صفحه اصلی / عمومی / امره چان: از شرایطم در یوونتوس خوشحال نیستم

امره چان: از شرایطم در یوونتوس خوشحال نیستم

ad banner

امره چان ، هافبک آلمانی تیم یوونتوس در هفته های اخیر به طور مرتب روی نیمکت ذخیره های قهرمان هشت دوره اخیر سری آ قرار داشته است در حالی که در جریان بازی دوستانه تیم ملی آلمان برابر آرژانتین در ترکیب ژرمن ها حضور داشت.

امره چان در مصاحبه جدید خود اظهار دارد که از حضور در باشگاه قهرمان ایتالیا خوشحال نیست و مشکلات زیادی در مورد دقایق کم بازی کردن در تورین دارد. امره چان بعد از اینکه از لیست یوونتوس برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ خط خورد، در فصل جدید رقابت های سری آ ایتالیا نیز تنها در سه دیدار یووه به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است.

این هافبک ۲۵ ساله، هفته گذشته در جریان پیروزی یووه در خانه اینتر میلان، از دقیقه ۷۱ بازی به زمین مسابقه آمد و حالا از زمان شروع فصل جدید زیر نظر مائوریتزیو ساری تنها در ۷۸ دقیقه به میدان رفته است. در جریان دیدار دوستانه آلمان و آرژانتین که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، امره چان ۹۰ دقیقه کامل برای آلمان به میدان رفت و حالا از نارضایتی خود در خصوص نقشش در باشگاه می گوید.

صحبت های امره چان در خصوص شرایط حضور در یوونتوس

امره چان
امره چان در ترکیب تیم ملی آلمان

در حال حاضر در یوونتوس خوشحال نیستم. در هفته های اخیر، بازی های زیادی انجام نمی دهم. فصل گذشته تعداد بازی های زیادی به خصوص در دیدار های مهم یوونتوس داشتم و فکر می کنم که در آن بازی ها عملکرد خوبی از خود نشان دادم. در این فصل چنین شانسی نداشته ام. فکر می کنم که بعد از بازی های ملی، وقتی به باشگاه بازگردم فرصت های بیشتری نصیبم خواهد شد.

قطعا قدردان زحمات یواخیم لو هستم زیرا من در باشگاهم زیاد بازی نمی کردم اما با این حال او مرا به تیم ملی دعوت کرد و به من فرصت بازی کردن داد. به همین دلیل از بازی کردن دوباره بسیار خوشحال شدم.

امره چان به همراه تیم ملی آلمان روز یکشنبه راهی استونی خواهند شد تا در سری مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰، مقابل این کشور قرار بگیرند. بعد از عدم حضور در لیست مائوریتزیو ساری برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا و علنی شدن شرایط سخت این بازیکن در یوونتوس،‌ امره چان به تازگی اعلام کرده که در این مورد هیچ مکالمه ای با سرمربی سابق چلسی و حال حاضر یووه نداشته است.

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس، چندی پیش در خصوص شرایط امره چان و ماریو مانژوکیچ و حذف نام این دو ستاره از لیست لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

برای من آسان نیست که چنین تصمیماتی را در خصوص لیست بازیکنان در لیگ قهرمانان اروپا بگیرم اما این تصمیم لازم بود. متاسفم که دو بازیکن مهم را کنار گذاشتم. حذف چنین نام هایی، دشواری کار و قدرت بالای ترکیب تیم را نشان می دهد. این طبیعی است که بازیکنان بعد از دیدن چنین تصمیمات حساسی رنج می برند و در این زمینه احساسات خود را بروز می دهند.

ما باید به او این فرصت را بدهیم تا احساسات خود را به سادگی بروز بدهد. در سن مناسبی برای درک کردن حرکات و رفتار این بازیکنان هستم.

لازم به ذکر است بعد از وقفه بازی های ملی،‌ یوونتوس در هفته هشتم سری آ ایتالیا، به مصاف تیم بولونیا خواهد رفت. بیانکونری که با برد مقابل اینتر به صدر جدول سری آ بازگشته، امیدوار است تا اختلاف یک امتیازی با صدر جدول را افزایش دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *