صفحه اصلی / عمومی / ارنستو والورده : بارسلونا باید سه امتیاز بازی مقابل ویارئال را کسب کند

ارنستو والورده : بارسلونا باید سه امتیاز بازی مقابل ویارئال را کسب کند

ad banner

تیم های فوتبال بارسلونا و ویارئال در هفته ششم لالیگا اسپانیا امشب ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند و ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

روند ناکامی های ارنستو والورده و بارسلونا در خانه نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم بارسلونا نیوکمپ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز می شود.
  •  تیم بارسلونا هم اکنون از پنج بازی قبلی خود با دو پیروزی و دو شکست و یک تساوی با هفت امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد.
  • تیم ویارئال نیز از پنج بازی قبلی خود با دو پیروزی و یک شکست و دو تساوی با هشت امتیاز خود را بالاتر از آبی اناری ها در رده هفتم جدول می بیند و از این حیث شرایط بهتری نسبت به کاتالان ها دارد.

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

این که می گویند بارسلونا وارد بحران شده، درست است ؟ بازی با ویارئال چه طور خواهد شد؟

امیدوار هستیم که در این بازی خانگی بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم ولی تیم ویا رئال نیز تیم خوبی است و در این فصل نیز شروع خوبی داشته است. اصولا صحبت هایی که در فوتبال پیش کشیده می شود به این صورت است : این تیم وارد بحران شده است و وقتی بردی به دست می آید چند روز می گویند که به نظر می رسد تیم از بحران خارج شده است. هدف ام را به بازیکنان گفته ام که باید هر شش امتیاز باقی مانده از این هفته را به دست آوریم تا این همه سر و صدا از بین برود. فوتبال امروزی همین است و با هر برد و باخت، نظرات و احساسات عوض می ‌شود و هزاران نظر به سوی یک فرد یا تیم روانه می شود. صحبت از بحران می شود چون بازی‌ ها را نبرده ‌ایم. خصوصا مقابل گرانادا موقعیت‌ های گلزنی لازم برای برگرداندن ورق را خلق نکردیم و هر سه امتیاز را واگذار کردیم. چیز هایی برای بهتر شدن وجود دارد اما به جز ۲۰ دقیقه از بازی با دورتموند، دیگر گل ‌هایی که خوردیم، عجیب و نادر بودند. بحث اصلی ما فعلا بهبود عملکرد تهاجمی تیم است و باید بر روی این مسئله جدی کار کنیم.

ارنستو والورده و بارسلونا
ارنستو والورده نگران اختلاف ایجاد شده بین بارسا و رئال مادرید نیست؟

طبیعی است که فاصله ای ایجاد شود زیرا رئال مادرید تیم بزرگی است و مثل هر سال در بالای جدول قرار خواهد داشت. اما من نگران آن ها نیستم؛ نگران تیم خودم هستم. هر بازی برای مربیان، بازی سرنوشت است. فشار و توقع زیادی از همه مربیان می ‌رود و در بارسا این فشار بیشتر است. خوب می ‌دانم نتایج هستند که حکم می کنند و اگر نتیجه نگیرید، مربی اولین مقصر است. دو سال گذشته با اختلافی فراوان قهرمان شدیم اما امسال خوب شروع نکردیم. باید از این مقطع عبور کنیم. قبلا هم این کار را کرده‌ایم و به نظرم می توانیم نتایج را جبران کنیم. به نظر من به جای این که نگران موفقیت های تیم دیگری هم چون رئال مادرید باشیم وقتی خودمان عملکرد خوبی داشته باشیم دیگر نیازی به نگرانی نیست و خود به خود موفق خواهید شد.

آیا آلنیا به تمرینات بازگشته است؟

همان طور که گفتم تعدد هافبک داریم و آلنیا نیز خوب تمرین کرده است ولی باید بتوان انتخاب کرد. دمبله هم مصدومیت اش را پشت سر گذاشته و آماده است. او بازیکنی است که می ‌تواند تفاوت ها را رقم بزند. انتظارات زیادی از او داریم و منتظر هستیم استعداد اش را در زمین نشان بدهد و از قابلیت های او برخوردار شویم.

از نظر شما زوج پیکه – لنگلت در قلب خط دفاعی تکراری نشده است ؟

از نظر من هر دو برای این پست قابل اعتماد هستند زیرا این دو سال پیش هم در اکثر بازی ‌ها به میدان رفتند. مدافعان مرکزی در طول فصل کمتر فرسوده می ‌شوند. در مقایسه با بازیکنان دیگر پست‌ ها فشار و خستگی ا‌شان هم کمتر است. حالا که اومتیتی مصدوم است، تودیبو و مدافعان تیم دوم باید در مواقع لزوم، به تیم کمک کنند. ولی در کل بازیکنان در پست های متفاوت را مورد سنجش قرار می دهیم.

22 5

چرا ایوان راکیتیچ از لیست بازیکنان مقابل ویارئال خط خورده است؟

اگر در لیست من او حضور ندارد به این دلیل است که در پست او قرار است بازیکن دیگری به میدان برود. او مصدومیت ندارد ولی به خاطر این که در پست او تعدد بازیکن داریم باید به افراد مختلفی بازی دهیم تا میزان آمادگی دیگر بازیکنان را نیز بسنجیم. چرا همیشه در خصوص کسانی که در لیست حضور ندارند سوال پرسیده می شود.

دلیل نتیجه نگرفتن بارسلونا از نظر شما چه می تواند باشد؟

از نظر من اصولا زدن گل زود هنگام به حریف تاثیر زیادی بر روی عملکرد کل بازی و بازیکنان خواهد گذاشت و اگر بخواهم برای شمالی مثالی بزنم می توانم بازی به بازی با والنسیا اشاره کنم. برعکس آن در پامپلونا – اوساسونا – و گرانادا بر سر ما رخ داد. گل اول اگر زودهنگام هم باشد، بسیار حیاتی است. در دو بازی خانگی هواداران یار دوازدهم ما بوده ‌اند و فردا هم مطمئنا کمک حال ما خواهند بود. آن هم مقابل تیم فوق العاده ‌ای چون ویارئال. اگر خوب حمله کنید و فرصت طلب هم باشید، حریف فرصت چندانی برای ضربه زدن به شما پیدا نمی‌کند. این که ما بیشترین گل خورده را داریم، آماری است که باید مورد توجه قرار بگیرد اما باید همه جوانب عملکرد تیم را در نظر داشت. تیمی که بیشترین موقعیت را در مقابل ما داشت، دورتموند بود ولی نتوانست گلی بزند. این که در ۶ بازی ۳ پنالتی بدهیم، عادی نیست. دریافت دو گل از والنسیا یا بتیس در نیوکمپ هم عادی نیست. علاقه ای به کسب این نتایج نداریم و قطعا برای ادامه راه باید تدابیر خاصی را بیاندیشیم.

خط خوردن کارلس پرز به معنای بازگشت او به تیم دوم است ؟

خیر همان طور که قبلا نیز گفته ام می خواهیم پست های مختلف بازیکنان را مورد سنجش قرار دهیم. او و آنسو فاتی فعلا در تیم اول می مانند.

2 19
فیرپو؟

از نظر بازیکنان همواره باید برای حضور در ترکیب اصلی و مشارکت تیمی آماده باشند. اگر بین دو نیمه تعویض می ‌شوید، به این خاطر است که در ترکیب اصلی قرار داشتید. این بعد قضیه را هم ببینید. اینجا هیچ کس بدون اشتباه نیست و پس از هر اشتباه، زمان جبران است پس باید نهایت استفاده را در هر لحظه برد. 

به نظر شما عملکرد ضعیف گریزمان در بازی های اخیر به چه دلیل بوده است؟

همان طور که در مصاحبه های قبلی گفتم او می تواند در چند پست به میدان برود و باید دید در کدام یک از آن ها کارایی بیشتری برای تیم دارد. او در حال حاضر برای ما هم در نقش مهاجم نوک بازی کرده هم وینگر چپ و راست. واقعیت قضیه این است که ما در بازی‌ های خارج از خانه در بخش هجومی اصلا خوب کار نکرده ‌ایم و قبل از بازی قبل نیز وقتی که خبرنگاری این قضیه را مطرح کرد من آن را قبول کردم، اما این تنها تقصیر گریزمان یا بازیکن دیگری نیست؛ یک مسئله کلی است که تمام تیم را شامل می ‌شود. مهاجمان باید در بازی تیم مشارکت داشته باشند اما باید عملکرد تیم در فاز تدافعی را در بازی‌ های خارج از خانه بهبود ببخشیم تا گل نخوریم. زیرا وقتی مهاجمی گل نمی زند شاید از سمت هافبک تغذیه نشده و موقعیتی به دست نیامده پس بحث هافبک هم به میان می آید و وقتی تیم گل می خورد بحث مدافعان مطرح می شود که آن ها ضعیف عمل کرده اند پس از نظر من وقتی یک تیم می بازد صرفا نمی توان انگشت اشاره را به سوی یک بازیکن هدف قرار داد.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های فوتبال بارسلونا و ویارئال که در هفته ششم لالیگا اسپانیا امشب ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *