صفحه اصلی / عمومی / ارنستو والورده : جو استادیوم دورتموند کار را برای بارسلونا سخت خواهد کرد

ارنستو والورده : جو استادیوم دورتموند کار را برای بارسلونا سخت خواهد کرد

ad banner

تیم های فوتبال دورتموند و بارسلونا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه F امشب ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها در کنفرانس خبری پیش از این بازی صحبت هایی را در خصوص شرایط این مسابقه و بازیکنان ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ارنستو والورده و بارسلونا ، بدون لیونل مسی در مقابل دورتموند موفق خواهند بود؟

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم دورتموند سیگنال ایدونا پارک از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز خواهد شد و قضاوت این دیدار را اوودیو هاتگان بر عهده داشت.
  • پیش بینی می شود تیم میزبان یعنی دورتموند با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ و تیم بارسلونا با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به میدان بروند.

ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها پیش از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:
بازی با دورتموند را چگونه پیش بینی می کنید؟

قطعا این بازی برای ما آسان نخواهد بود زیرا از نظر شرایط استادیوم دورتموند و یک جو پر انرژی و با هیجان بازی کمی پیچیده خواهد شد. از آن جایی که دورتموند قهرمان سوپر کاپ آلمان نیز شده است و یکی از مدعیان قهرمانی بوندس لیگا نیز می باشد کار برای ما سخت می شود. دورتموند تیم بسیار خوبی است و می‌ طلبد برای غلبه بر آن ها هر چه داریم در زمین انجام دهیم و تمام تلاش خود را به کار گیریم. واقعیت این است که رابطه فوق العاده هواداران با تیم، کمک زیادی به دورتموند در بازی ‌های خانگی می‌کند زیرا آن ها محیط و جو فوق العاده ای را ایجاد می کنند و باید به خاطر این موضوع حواس خود را جمع کنیم و بتوانیم تمرکز امان را در طول بازی حفظ نماییم.

ارنستو والورده و بارسلونا
تیم بارسلونا در بازی های خارج از خانه ضعف دارد؟

این مسئله را نمی شود کتمان کرد. بله باید در بازی های خارج از خانه بیشتر دقت کنیم و بتوانیم از پس این موضوع بر آییم. زیرا بیشتر از این چیزی که یک بازی در ورزشگاه خانگی اهمیت داشته باشد در خارج از خانه اهمیت بیشتری دارد و ما باید خودمان را تقویت کنیم.

نظر شما در خصوص آلکاسر بازیکن دورتموندی ها؟

این بازیکن نشان داده که از چه قابلیتی در تیم دورتموند و تیم اسپانیا برخوردار است و او سبک بازی کردنش متناسب با بازی شرایط دورتموند است. پاکو جایگاه فعلی را به دست آورده است. همیشه در محوطه جریمه است و دقیق به توپ ضربه می‌ زند. این که او را می‌شناسیم یک مزیت است ولی همزمان نقطه ضعف هم هست چون آلکاسر هم ما را به خوبی می‌شناسد و این به او اجازه می دهد تا مطابق آن چیزی که در نظر داریم برخورد نکند.

نظر ارنستو والورده در خصوص رقابت های لیگ قهرمانان اروپا؟

در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شما باید همیشه خوب باشید و از کیفیت بالایی برخوردار باشید و تنها یک بازی بد باعث می شود تا به راحتی از این رقابت ها حذف شوید. همان طور که در فصل گذشته مشاهده کردید در ۹ بازی پیاپی شکست نخوردیم ولی به فینال نرسیدیم. لیگ قهرمانان بسیار دشوار و متکی به جزییات است و باید در هر آن حواس اتان را جمع کنید. هر اشتباه تاوان سنگینی در پی خواهد داشت. انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم و رو به جلو فکر می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می آید.

شرایط آنسو فاتی به چه صورت است؟

دوست ندارم با حرف زدن زیاد و نصیحت کردن وی تمرکز اش را بر هم بزنم زیرا معتقد هستم که نباید به او فشار وارد کرد چون او باید تمرکز کند و خودش تصمیم گیری کند. زیاد با او حرف نزدم. این داستان نصیحت کردن را نمی‌پسندم. گرچه با او به وقتش حرف خواهم زد. به نظر من باید با این مسئله که استثنایی است، عادی برخورد کرد تا بتواند تمرکز خودش را حفظ کند. هنوز تصمیم نگرفتم که او در ترکیب خواهد بود یا خیر ولی به زودی متوجه این موضوع خواهیم شد.

5 8
باخت به لیورپول؟

بعد از آن بازی واقعا همه چیز به هم ریخت و جمع کردن آن اوضاع واقعا کار سختی بود و حتی هنوز هم اثرات اش باقی است و بازیکنان این بازی را در خاطر دارند. پس از باخت ‌ها باید دوباره بلند شوید. در تمام طول سال عالی کار کردیم جز یک بازی. همین. این بازی مربوط به گذشته است. نکته خوب در فوتبال این است که همیشه شانس دیگری به شما می ‌دهد. حالا فصل جدیدی شروع شده و باید از آن استفاده کنیم. هدف ما قهرمانی در همه جام ‌ها است. طبعا وقتی از چنین شکستی برمی‌گردید، دوست دارید یک گام جلوتر بروید. تیم ‌های زیادی مثل ما بودند و فقط یک تیم قهرمان شد. روی بازیکنان کار روحی روانی خاصی انجام نداده ‌ایم. تنها دو بازی باعث حذف ما شد و باید از این به بعد دقت خود را بیشتر کنیم.

آیا لوییس سوارز برای بازی با دورتموند آماده است؟

همان طور که در بازی مقابل والنسیا دیدید او پیشرفت قابل توجهی را داشت و توانست به خوبی بعد از مدت ها به بازی برگردد. دوست ندارم به او فشار بیاورم تا اذیت شود و باید روند متوسط هم چنان حفظ شود. به احتمال زیاد او را در ترکیب خواهیم دید.

نظر شما در خصوص گل نزدن های سوارز در خارج از خانه چیست؟

سوارز تلاش خودش را در این زمینه انجام می دهد و اگر فصل پیش ضربه اش به کسی برخورد نکرده بود و آن گل به نام او ثبت شده بود هم چنین سوالی پرسیده نمی شد. او بد شانس بود که آن توپ گل نشد و باعث می شود اکنون در این خصوص صحبت کنیم. امیدوارم او بتواند گل زنی کند تا حرف زدن در این باره تمام شود و کسی دیگر این سوال را نپرسد.

43 7
آیا لیونل مسی به بازی با دورتموند می رسد؟

هنوز تصمیم نگرفتیم زیرا تا چند روز پیش مطمئن بودیم که قطعا نمی تواند بازی کند ولی پیشرفت او در روند درمان و این که هیچ دردی ندارد شاید بتواند شرایط را عوض کند. ولی در نهایت تصمیم نگرفته ایم و باید ببینیم تا پیش از این مسابقه شرایط به چه صورت خواهد بود و نمی خواهیم با فشار آوردن به او لطمه ای به بهبودی اش وارد شود و با خیال راحت به میادین باز گردد.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های فوتبال دورتموند و بارسلونا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، رقم می خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *