صفحه اصلی / عمومی / ادن هازارد : در رئال مادرید انتظارات از من بیشتر است و نظر خودم هم همین است

ادن هازارد : در رئال مادرید انتظارات از من بیشتر است و نظر خودم هم همین است

ad banner

رئال مادرید سه شنبه شب در لیگ قهرمانان به مصاف کلاب‌بروژ خواهد رفت. دیداری که انتظار می رود ادن هازارد در ترکیب مادریدی ها حاضر باشد و موفق شود برای اولین بار موفق به گلزنی شود. هازارد در این خصوص اظهار داشت:

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

درست است که هواداران از من انتظار بیشتری دارند، خودم هم این‌طور فکر می‌کنم. می‌دانم که پیشرفت می‌کنم. من سخت‌ترین منتقد خودم هستم. شاید کمی از برنامه عقب باشم و آن هم به دلیل مصدومیت است اما ۱۰۰ درصد آماده هستم و امیدوارم در دیدارهای بعدی بهترین خودم باشم.

وی ادامه داد:

گل نزدن یا پاس گل ندادن ارتباطی با اعتماد به نفس ندارد. سرمربی از من خواسته تا نهایت تلاشم را انجام دهم و می‌خواهم کسی باشم که تفاوت را رقم می زند. شرایط فیزیکی و بدنی هازارد به‌ تازگی مورد انتقاد قرار گرفته است اما شماره هفت کهکشانی‌ها هیچ تمایلی برای اظهارنظر در این خصوص ندارد. زمانی که پایم به گلزنی باز شود، شرایط راحت‌تر خواهد شد. تنها چیزی که نیاز دارم یک گل یا پاس گل است.

ادن هازارد  و امید به درخشش در رئال مادرید

ادن هازارد  و امید به درخشش در رئال مادرید
هازارد در پایان تصریح کرد:

همان‌طور که در مراسم معارفه گفتم، هنوز یک کهکشانی نیستم و باید خودم را اثبات کنم. همه شماره هفت پیشین رئال را می‌شناسیم و من هم باید ثابت کنم که بهترین شماره هفت جهان هستم. به توانایی‌های خودم ایمان دارم. باید سطح خود را در زمین مسابقه نشان دهم. مردم تمام کار هایی که در فرانسه، بلژیک و چلسی انجام داده ام را دیده اند و حالا باید سطح خود را ثابت کنم و هر روز بهتر شوم تا مایه افتخار هواداران باشم. دیگر مصدوم نیستم، و کاملاً ریکاوری کرده ام. حالا فقط باید گلزنی کنم و تعیین کننده باشم، و این چیزی است که همه از من انتظار دارند و وقتی گلزنی ها شروع شود و در کنار هم چند بازی خوب داشته باشیم همه چیز آسان تر خواهد شد. تنها یک گل یا یک پاس گل، من را راه می اندازد.

قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا؟

هر دو. وقتی برای رئال مادرید بازی می کنید، باید برای فتح تمام عناوین تلاش کنید. ما از پیوند این باشگاه با لیگ قهرمانان اروپا و جام های اروپایی مطلع هستیم. وقتی تورنمنتی را شروع کردیم، می خواهیم در آن قهرمان شویم: لیگ قهرمانان، لالیگا، جام حذفی،… وقتی برای رئال مادرید بازی می کنید، تنها چیزی که باید در ذهن داشته باشید، کسب پیروزی است. بروخه تیم بزرگی است، در لیگ خود صدرنشین هستند و خوب کار می کنند. بازیکنان با کیفیتی دارند و داشتن دروازه بانی مثل مینیوله فوق العاده است. آنها برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد و فکر نمی کنم بازی راحتی باشد، چون حریف، یک تیم بلژیکی است. باید به خودمان فکر کنیم و اگر ۱۰۰% توانمان را به کار بگیریم پیروز خواهیم شد و باید این را ثابت کنیم.

2621e76f13b24cb052828975f38514a5
او در مورد رابطه اش با برزیلی ها توضیح داد:

۶-۷ سال کنار ویلیان بودم و حالا سه ماه است که به اینجا آمده ام و وقتی با آنها بازی می کنم حس خوبی دارم. حس می کنم کمی ژن برزیلی دارم چون تکنیکی هستم. ما درون و بیرون زمین ارتباط خوبی با هم داریم. خیلی احساس راحتی می کنیم و خیلی خوب همدیگر را پیدا می کنیم. ما باید بیشترین استفاده را از بازی ها داشته باشیم.

در همین مورد زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها چنین گفت:

درباره چیزهای که درباره هازارد می گویند اهمیتی نمی دهم و اطمینان دارم که او موفق خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *