صفحه اصلی / عمومی / تلاش بی نتیجه و عصبانیت آندره تراشتگن از نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان

تلاش بی نتیجه و عصبانیت آندره تراشتگن از نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان

ad banner

آندره تراشتگن دروازه بان اول تیم بارسلونا که چند روز پیش جزو سه کاندیدای دریافت بهترین دروازه بان سال ۲۰۱۹ دنیا از سوی فیفا معرفی شد، از شرایط خود در تیم ملی آلمان اظهار نارضایتی کرد. زیرا او با وجود درخشش، هم چنان ذخیره مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ است و فرصت بازی به او نمی رسد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا آندره تراشتگن می تواند جای مانوئل نویر در تیم ملی آلمان را پر کند؟!

تراشتگن بعد از باخت آلمان مقابل هلند و عملکرد نویر بالاخره سکوت خود را شکست و از وضعیتی که در تیم ملی برای او به وجود آمده اعتراض کرد. دروازه‌بان ۳۳ ساله بایرن مونیخ مانوئل نویر در حالی هم چنان گزینه اول یواخیم لو برای ایستادن در چارچوب دروازه تیم ملی آلمان است که اخیراً دچار چند مصدومیت جدی شد و عملکرد اش هم در پاره‌ ای از موارد مورد انتقاد قرار گرفته است. در جریان شکست ۴ بر ۲ مانشافت مقابل هلند در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ که هم چنان این بازی ها در حال برگزاری است، نویر در درون دروازه ژرمن‌ها بود و چهار گل دریافت کرد و انتظار می‌ رود تراشتگن در بازی دوشنبه شب آلمان با ایرلند شمالی در چارچوب دروازه بایستد تا شاید بتواند نظر یواخیم لو را جلب کند.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

این شرایط من را ناراحت می کند زیرا می بینم که هر چه قدر تلاش می کنم به چشم نمی آید. شما تصور کنید بهترین عملکرد خود را ارائه دهید، اما جایی که می‌خواهید و باید باشید، نیستید زیرا به شما فرصتی داده نمی شود. من برای خودم اولویت‌ بندی کرده‌ام درست است که می‌خواهم در تیم ملی موفق ظاهر شوم و بزرگترین هدفی که دارم این است که دروازه‌بان شماره یک کشورم باشم ولی بدانید حاضر نیستم به هر قیمتی این کار را انجام دهم.

آندره تراشتگن و تیم ملی آلمان
آندره تراشتگن در ادامه افزود:

به نظر من انسانیت از همه چیز مهم تر است و دلم می خواهد از خودم راضی باشم چرا که هنگامی که در آینه نگاه می کنم خیال ام از خودم راحت باشد که صادقانه برای هدف ام جنگیدم و از جاه طلبی دست کشیدم. دلم نمی خواد برای به دست آوردن چیزی تن به هر کاری بدهم چون این قضیه از شرافت به دور است و من به این صورت نیستم.صبور بودن کار بسیار سختی است و من باید منتظر بمانم تا شرایط ام مشخص گردد. گاهی انتظار دوای کار انسان است و من نیز باید صبر کنم.

خبرنگار به آندره تراشتگن گفت که برخی ها معتقد هستند چون شما از آلمان خارج و به بارسلونا اسپانیا ملحق شده ای از ترکیب اصلی تیم ملی آلمان دور شده ای. آیا این قضیه درست است؟

نمی توانم این صحبت را درک کنم زیرا در دنیا همه بازیکنان حرفه ای که در کشور زادگاه اشان بازی نمی کنند. بیشتر آن ها خارج از کشور خود حضور دارند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. از این که به کشور دیگری هم چون اسپانیا و به تیم بارسلونا پیوستم به هیچ عنوان پشیمان نیستم و معتقد هستم حضور در این تیم باعث شده من دروازه بان بهتری شوم و پیشرفت کنم و حضور من در یک تیم باشگاهی که خارج از آلمان است ربطی به تیم ملی ندارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *