صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری آنتونیو کونته پس از شکست مقابل بروسیا دورتموند

کنفرانس خبری آنتونیو کونته پس از شکست مقابل بروسیا دورتموند

ad banner

آنتونیو کونته سرمربی ۵۰ ساله و ایتالیایی تیم اینتر میلان بعد از شکست ۳-۲ تیمش مقابل بروسیا دورتموند در هفته چهارم دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

نرآتزوری در نیمه نخست بازی در سیگنال ایدونا پارک با دو گل از میزبان زردپوش خود پیش افتاد اما در نیمه دوم سه بار دروازه خود را باز شده دید تا سرنوشت صعودش به دور بعدی رقابتها به اما و اگر کشیده شود.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر میلان بعد از پایان مسابقه و شکست تیمش در آلمان، به انتقاد از تقویم برگزاری بازی ها و تاثیر این تقویم کاری روی دیدار های تیمش پرداخت. سرمربی سابق چلسی کنفرانس خبری خود را بسیار کوتاه انجام داد و علی رغم شکست در این دیدار، به جای انتقاد از عملکرد شاگردان خود، به انتقاد از سران باشگاه و اعتراض به نحوه برگزاری این تقویم فشرده بازی ها پرداخت.

صحبت های آنتونیو کونته بعد از شکست مقابل بروسیا دورتموند

آنتونیو کونته

اشتباهات بزرگی را در برنامه ریزی برای این فصل مرتکب شده ایم. از گفتن این جملات خسته شده ام. به ژانویه و فوریه پیش رو اهمیتی نمی دهم. باید برنامه ریزی بسیار بهتری نسبت به حال حاضر انجام می دادیم. نشان داده ایم که اگر روی فرم باشیم می توانیم هر حریفی را به دردسر بیاندازیم.

اینجا بازیکنانی را داریم که بدون توقف در همه بازی ها حضور داشته اند. از بیان کردن این صحبت ها خسته شده ام. شما می توانید از عملکرد تیم در نیمه دوم، نتیجه گیری کنید که چه اتفاقاتی در جریان است. این فقط به باشگاه بر نمی گردد زیرا ما همه در کنار یکدیگر کار می کنیم و اشباهات پیش می آید.

اما چیزی که مشخص است،‌ ما نمی توانیم به طور منظم و با چنین زمان محدود شده ای در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم. به شدت از این امر عصبانی هستم زیرا بیشتر از این کاری از دستمان بر نمی آید. به حد مجاز رسیده ایم.

آنتونیو کونته که نسبت به صحبت در خصوص عملکرد شاگردانش بی میل بود، اذعان داشت که با توجه به شرایط، بازیکنانش بهترین عملکردشان را در زمین مسابقه ارائه داده اند.

دوست ندارم حتی در مورد نیمه دوم صحبت کنم. بهانه های زیادی وجود دارد و نمی خواهم بهانه جدیدی در این مورد ایجاد کنم. تنها امیدوار هستم که چنین دیدار هایی بعضی مسائل را برای کسانی که نیاز به فهم و درک بیشتر دارند، روشن کند. بازیکنان تیمم حدود ۱۰۰ کیلومتر در این بازی دوندگی داشتند و تنها می توانم از آن ها بابت کاری که این مدت انجام داده اند تشکر کنم. آن ها نمی توانستند چیزی بیشتر از این ارائه دهند.

چنین شکستی من را به شدت عصبانی می کند و امیدوارم بازیکنان نیز چنین حسی داشته باشند. تنها می توانیم به کارمان ادامه بدهیم و در تمرینات تلاشمان را بیشتر از قبل کنیم. از گفتن جملات تکراری چندین و چند باره خسته شده ام. امیدوارم یک مدیر اجرایی اینجا بیاید و حرف های دیگری برای گفتن داشته باشد.

لاتارو مارتینز، مهاجم تیم اینتر میلان تیمش را خیلی زود در وستفالن پیش انداخت اما در نیمه دوم شرایط متفاوت پیش رفت و در نهایت نرآتزوری با شکست آلمان را ترک کرد. آنتونیو کونته در بخش پایانی صحبت های خود به عملکرد خوب تیمش در نیمه اول اشاره کرد.

در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم تیم کاملا متفاوتی بودیم. بسیار ناامید هستیم زیرا در نیمه دوم نمایش ناقصی در زمین مسابقه ارائه دادیم. به لحاظ تمرکز اشباهات زیادی داشتیم. این مسائل نباید تکرار شوند. دریافت سه گل در یک نیمه فاجعه است. باید به کارمان ادامه بدهیم زیرا هنوز امید برای صعود از گروه وجود دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *