صفحه اصلی / عمومی / آنتونیو کونته :من در اینتر تمرکزم بر روی مسائل مهم است،نه داستان ایکاردی!

آنتونیو کونته :من در اینتر تمرکزم بر روی مسائل مهم است،نه داستان ایکاردی!

ad banner

تیم های فوتبال کالیاری و اینتر در هفته دوم سری آ ایتالیا امروز ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر می روند و آنتونیو کونته سرمربی راه راه پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت این تیم ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آنتونیو کونته و اینتر دومین پیروزی خود را کسب خواهند کرد؟

• این بازی که در ورزشگاه خانگی تیم کالیاری از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز می شود و قضاوت این بازی را مائوریزیو ماریانی بر عهده خواهد داشت.
• تیم اینتر از یک بازی قبلی خود با یک پیروزی ۳ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.
• تیم کالیاری از یک بازی قبلی خود با یک تساوی و ۱ امتیاز خود را در رده هفدهم جدول می بیند.
آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:
نظرتان در خصوص تیم کالیاری و بازی برابر این تیم ؟

تیم کالیاری تیم بسیار خوبی است و می دانم که بازی آسانی در مقابل آن ها نخواهیم داشت. آن ها بازی قبلی خود در برابر برشا را نیز با تساوی پشت سر گذاشتند و با انگیزه مضاعفی به مصاف ما خواهند آمد. آن ها فصل گذشته نیز تیم خوبی را در اختیار داشتند و مشخص است که این فصل نیز به همان صورت به کار خود ادامه خواهند داد زیرا مربی خوبی هدایت آن ها را بر عهده دارد. این بازی نیز در خانه آن ها برگزار می شود که این قضیه نیز کار را برای ما سخت می کند.

7
وی در ادامه افزود:

البته ما نیز انگیزه زیادی برای رویارویی با آنان داریم و قصد داریم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. در همین ابتدای فصل برای شروع فصل جدید خوشحال هستیم و همین حس باعث می شود تا روز به روز پیشرفت کنیم. بازی قبل در برابر لچه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در حال سنجیدن وضعیت بازیکنان نیز هستیم. این بازی هایی که در ابتدا انجام می دهیم از نظر من بسیار مهم هستند زیرا آینده ما را رقم خواهند زد و امتیازات خوبی را نصیب ما خواهد کرد. بنابر این با تمرکز کافی برای دیدار امشب آماده شده ایم و امیدوارم پیروز میدان شویم.

نظرتان در خصوص بازیکن تازه وارد یعنی الکسیس سانچز؟

او در همین ابتدا برای این بازی دعوت می شود و امیدوار هستم هر چه سریع تر خود را در ترکیب اینتر جا بیاندازد. او بازیکنی است که توانایی های زیادی دارد و ما نیز امیدواریم او بتواند این توانایی را در اینتر به نمایش بگذارد. او برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است ولی در دو سال گذشته از ایده آل خود فاصله گرفته است که امیدوارم در اینتر این اتفاق بیافتد که او به فرم ایده آل خود بازگردد. البته می دانیم که او تمایل زیادی برای پیوستن به اینتر را داشت و همین علاقه باعث می شود او با انگیزه بتواند کار خود را در اینتر دنبال کند.

آنتونیو کونته در ادامه برای رقابت در بین بازیکنان ادامه داد:

من دوست دارم همواره رقابت خوبی میان بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی تیم وجود داشته باشد زیرا این کار به آن ها انگیزه لازم برای تلاش را می دهد تا بهترین فرم خود را برای اثبات به نمایش بگذارند. از نظر من این رقابت به نفع همه بازیکنان است و این قضیه نیز باعث می شود تعداد بازیکنان آماده در طول فصل به بیشترین حد خود برسد و در بازی های مختلف از آن ها استفاده های گوناگون کنیم.

نظر شما در خصوص کریستیانو بیراگی؟

پیش از هر چیز باید بر روی آمادگی فیزیکی او کار کنیم زیرا تشخیص داده ام که در این مورد از باقی بازیکنان عقب تر است زیرا او بازیکنان جدید است و باید تلاش خود را بیشتر کند بنابر این در بازی امشب حضور نخواهد داشت تا از لحاظ بدنی به حالت ایده آل خود نزدیک شود و خود را به بازیکنان دیگر نیز نزدیک تر نماید.

43
شرایط لوکاکو به چه صورت است؟ در ترکیب تیم جا افتاده است؟

بله شرایط او بسیار خوب است و مطمئن هستم بهتر نیز خواهد شد زیرا او نیز درتمرینات به سختی تلاش می کند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

نظر شما در خصوص سنسی؟

به نظر من او مناسب سبک آنتونیو کونته است و به نظرم همه مربیان باید در بازار نقل و انتقالات به همین گونه عمل کنند که بازیکنانی را در اختیار بگیرند که متناسب با سطح آن ها باشد و به این صورت است که یک بازیکن در یک تیم به اصطلاح جواب می دهد و عملکردی را متناسب با سبک مربی ارائه می دهد. به نظر من در این تابستان هم چنین اتفاقی برای من و اینتر رخ داد که از این بابت خوشحال هستم.

نظر شما در خصوص والنتینو لاتسارو؟

او در تمرینات پیش فصل با مصدومیتی مواجه شد و بدیهی است که این مصدومیت کار او را برای آماده سازی سخت کرد و باعث شد از دیگر بازیکنان تا حدودی عقب بیفتد. همان طور که می دانید او برای این که با سیستم فوتبال ایتالیا آشنا شود نیازمند زمان است زیرا لیگ آلمان شرایط متفاوتی دارد. ولی مهم ترین چیز این است که او پس از مصدومیت بتواند به فرم ایده آل خود برسد و بعد از آن مطمئن هستم که به او زمان می دهم تا خود را نشان دهد و از او استفاده خواهم کرد.

نظر شما در خصوص دی فرای؟

وضعیت این بازیکن نیز مشخص نیست و ببینیم که چه پیش خواهد آمد.

داستان شام پنجشنبه شب بازیکنان در کنار یکدیگر چه بود؟

این شام نشان دهنده این است که بازیکنان با هم رابطه خوبی را دارند زیرا خود آن ها این شام را تدارک دیده بودند و از این بابت خوشحال هستم چون از نظر من چیز جدیدی بود که اتفاق افتاد و در ادامه این روحیه خوب تیمی به آن ها کمک می کند تا بتوانند بازی های بهتری را از خود به نمایش بگذراند و نهایت لذت را از این کار می برم.
این مهمانی توسط بازیکنان ترتیب داده شد و این ابتکار عمل آنها بود. این نشان می دهد که روحیه تیمی خوبی وجود دارد و بازیکنان از گذراندن وقت در کنار هم لذت می برند.

آنتونیو کونته و اینتر
مصدومیت گودین؟

او در بازی امشب بر روی نیمکت کار را دنبال می کند زیرا هنوز پس از مصدومیت با این که به تمرینات بازگشته است تصمیمی در خصوص وضعیت او اتخاذ نکرده ام.

نظر شما در خصوص نیکولو بارلا؟

او نیز همانند همه بازیکنان برای به دست آوردن جایگاه خود در اینتر به سختی تلاش می کند و خوشحال هستم که او را در اختیار دارم زیرا او صحبت های مرا کاملا درک می کند.

احتمال جدایی پولیتانو؟

او هرگز با من در این باره صحبتی نکرده است و فکر می کنم از بودن در اینتر خوشحال است. فکر می کنم دیگر ورودی برای این فصل نداشته باشیم و بنابر این فکر نمی کنم او جدا شود چون کسی را نخریدیم که جایگزین او شود. به همین خاطر امیدوار هستم او بماند زیرا همواره درک می کند که چه می گویم و چه انتظاراتی را از او دارم و از داشتن بازیکنی همانند او خوشحال هستم.

نظر شما در خصوص لائوتارو مارتینز؟

این بازیکن ۲۲ ساله است و روز های خوبی در انتظار اوست زیرا هم به عنوان مهاجم نوک و بعد مهاجم دوم نیز می تواند به میدان برود. باز هم بگویم همه بازیکنان باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت تلاش کنند تا خود را اثبات نمایند.

آیا تعداد بازیکنان ایتالیایی تیم اینتر بیشتر شده است؟

بله درست است ولی این را به شما بگویم که درست است که از نظر من هر چقدر بازیکنان ایتالیایی در تیم باشند بهتر است ولی مهم این است که بتوانیم یک تیم را خوب را بسازیم، نه این که صرفا یک تیم ایتالیایی را داشته باشیم. به نظر من هر چه بازیکنان ایتالیایی بیشتر باشند از این بابت بهتر است که آن ها درک بهتری از فوتبال ایتالیا و تیم های ایتالیایی دارند.

322
نظر شما در خصوص اینگولان؟

او بازیکن خوبی است و من نیز همواره برای او احترام زیادی قائل هستم. همه از تصمیمی که اینتر در مورد او اتخاذ کرد مطلع هستند بنابر این سعی می کنم در اولین فرصت با او صحبت و حال و احوال پرسی کنم.

نظر شما در خصوص شکایت ایکاردی؟

در مورد ایکاردی هشت ماه است که صحبت می کنیم و این موضوع به اندازه کافی ادامه دار شده است. اینتر تمامی کار ها را درست پیش برده و به تعهدات خود عمل کرده است و نه در مورد او در مورد همه بهترین کار را انجام می دهد. ترجیح می دهم تمرکز خود را بر روی بازیکنان اصلی قرار دهم تا نتیجه مطلوب را بگیرم. دوست ندارم روی اهدافی متمرکز شوم که در اولویت نیستند و حواس پرتی برای خودم و سایر بازیکنان ایجاد کنم. هدف من در اینتر مشخص است و فکر می کنم باقی بازیکنان نیز بر این اهداف تسلط دارند بنابر این کسی که در این چارچوب عمل کند موفق خواهد بود.

به نظر شما در بازی تیم های کالیاری و اینتر چه نتیجه ای رقم خواهد خورد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *