صفحه اصلی / عمومی / آلیسون بکر: خواهان کسب عناوین قهرمانی بیشتری هستم

آلیسون بکر: خواهان کسب عناوین قهرمانی بیشتری هستم

ad banner

آلیسون بکر ملی پوش برزیلی تیم لیورپول در عرصه باشگاهی و ملی فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و با قهرمانی در دو تورنومنت مهم حالا به دنبال کسب قهرمانی های بیشتر است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آلیسون بکر می‌گوید برای شروع فصل جدید به دنبال کسب جام های بیشتری با لیورپول خواهد بود. سنگربان سابق آاس رم ایتالیا که در جولای ۲۰۱۸ با انتقالی ۶۷ میلیون پوندی به لیورپول پیوست در فصل ۲۰۱۸/۱۹ موفق شد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا آمریکا را تجربه کند. آلیسون که حالا یکی از بهترین دروازبان های دنیا محسوب می شود از اهدافش برای فصل آینده می گوید.

صحبت های آلیسون بکر در مورد اهدافش برای فصل جدید

آلیسون بکر

قهرمانی در دو جام معتبر و بزرگ در فصل گذشته، سالی رویایی را برایم رقم زد. امیدوارم این فصل نیز جام های بیشتری را بالای سر ببرم. از بازگشت به تمرینات تیم بسیار خوشحال هستم. تعطیلات خوبی را با خانواده ام پشت سر گذاشتم و اوقاتم را با آنها و دوستانم سپری کردم اما حقیقت این است که دلتنگ حضور در زمین بازی و هواداران هستم. در حال حاضر به سختی کار میکنم تا دوباره در زمین به میدان بروم.

به عنوان تیم همه بابت شروع فصل جدید هیجان زده هستیم اما باید مانند فصل گذشته بدون غرور وارد میدان شویم و کار خودمان را انجام دهیم. میخواهیم برای این فصل در تمامی رقابت ها تلاش کنیم بنابراین نیاز به کار بیشتری در تمرینات داریم. سطح فوتبال هر ساله بالاتر از قبل است و این برای تمام باشگاه ها یکسان است بنابراین باید به سختی تلاش کنیم تا دستاورد های فصل گذشته و حتی بیشتر از آن را در فصل بعدی تکرار کنیم.

سنگربان ۲۶ ساله تیم ملی برزیل در جریان رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به کشورش کمک کرد تا اولین جام معتبرش را پس از ۱۲ سال در خانه بدست بیاورد. آلیسون بکر درون دروازه تیم تحت هدایت تیته در شش بازی تنها یک گل آن هم در بازی فینال دریافت کرد تا سلسائو نهمین بار قهرمانی جام ملت های آمریکا جنوبی را جشن بگیرد.

قهرمانی در کوپا آمریکا یک جایزه خاص است همانطور که بردن لیگ قهرمانان اروپا برایم مهم بود. برزیل مدت ها بود که قهرمانی را بدست نیاورده بود و ما محکوم به پیروزی بودیم. اگر اشتباه نکنم آخرین قهرمانی تیم در سال ۲۰۰۷ بود بنابراین کسب عنوان قهرمانی اهمیت زیادی داشت.

آلیسون بکر علاوه بر دو قهرمانی مهم با لیورپول و برزیل به لحاظ فردی جوایز بسیار زیادی را در هر دو عرصه باشگاهی و ملی بدست آورد. آلیسون با لیورپول در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا موفق شد جایزه دستکش طلا را تصاحب کند و در این تابستان در ترکیب برزیل نیز این کار را تکرار کرد اما خود این سنگربان برزیلی اعتقاد دارد که عناوین تیمی مهمتر از جایزه های فردی هستند. با این حال او در بخش پایانی صحبت هایش مراتب قدردانی و تشکر خود را از همبازیانش و کادرفنی لیورپول و برزیل عنوان کرد.

اولین هدف من همیشه پیروزی تیم است. در هر بازی تنها به پیروزی تیمم فکر می کنم و بعد از آن است که به جوایز فردی اهمیت می دهم. از کسب این عناوین خوشحال هستم اما این تنها جایزه مخصوص برای من نیست و این جایزه ای برای دیگر دروازبانانی است که به سختی در زمین و تمرینات با من کار کرده اند. از جان آکتربرگ و جک رابینسون در لیورپول و کلودیو تافارل در برزیل و همچنین سایر همبازیانم در هر دو تیم تشکر می کنم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *