صفحه اصلی / عمومی / یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹ ؛ صعود راجر فدرر و نواک جوکوویچ به دور چهارم

یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹ ؛ صعود راجر فدرر و نواک جوکوویچ به دور چهارم

ad banner

دور سوم یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹ انجام شد و تنیسوران مطرح دنیا از جمله نواک جوکوویچ و راجر فدرر حریفان خود را شناختند و به دور چهارم راه پیدا کردند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا نواک جوکوویچ می تواند قهرمانی خود را در یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹ نیز تکرار کند ؟!

ابتدا در خصوص قهرمانان سال ۲۰۱۸ در بخش مردان و زنان یو اس اوپن آمریکا بدانید :
سال گذشته نواک جوکوویچ صربستانی با شکست خوان مارتین دل‌پوترو در ۳ ست پیاپی، برای ۳ـمین بار جام قهرمانی مسابقات یو اس اپن را بالای سر برد. در بخش انفرادی زنان، نائومی اوساکای ژاپنی در دیداری جنجالی موفق شد سرینا ویلیامز آمریکایی را در دو ست متوالی مغلوب کند و نخستین عنوان گرند اسلمش را به دست آورد. در قسمت دونفره مردان، مایک برایان و جک ساک توانستند با شکست لوکاژ کوبت و مارسلو ملو، فاتح چهارمین گرند اسلم سال شوند. اشلی بارتی و کوکو ونده‌وی با شکست کریستینا ملادنوویچ و تیمه‌آ بابوش، قهرمان بخش دونفره زنان شدند.
بخش مردان:
راجر فدرر در زیر سقف بستۀ ورزشگاه آرتور اش به مصاف دمیر جمهور از بوسنی و هرزگوین رفت و همانند دیدار قبل خود، با وجود واگذاری ست نخست، در سه ست بعدی به برتری دست یافت و راهی دور سوم شد. (نتیجه: ۴-۶ ۳-۶ ۲-۶ ۶-۳)

استاد سوئیسی که ۱۰۰ امین مسابقه ‌اش در چهارمین گرند اسلم سال را تجربه می‌کرد، با پیروزی مقابل جمهور برای ۱۹ امین بار متوالی به دور سوم این رقابت‌ ها رسید.
فدرر در مرحلۀ بعد به مصاف برندۀ دیدار لوکا پویی فرانسوی و دن اونس بریتانیایی خواهد رفت.

در دیدار دیگر که در بخش شب انجام شد، نواک جوکوویچ با پیروزی ۰-۳ برابر خوان ایگناسیو لوندرو از آرژانتین، به مرحلۀ سوم اپن آمریکا صعود کرد. (نتیجه: ۱-۶ ۶-۷ ۴-۶)
مدافع عنوان قهرمانی که در این مسابقه از ناحیۀ شانه احساس ناراحتی می‌کرد، در این‌باره گفت:

«درد شانه‌ام در ست اول به‌گونه‌ای بود که احساس کردم ممکن است نتوانم مسابقه را به پایان برسانم. خوشحالم که توانستم پیروز شوم. امیدوارم طی دو روز آینده بتوانم بدون درد بازی کنم.»

یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹

مرد اول تنیس جهان با عبور از سد لوندرو، ۷۱ امین پیروزی خود در مسابقات یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹ را به دست آورد و با رکورد پیت سمپراس در این زمینه برابری کرد. جیمی کانرز، راجر فدرر، آندره آغاسی و ایوان لندل به‌ترتیب با ۹۸، ۸۷، ۷۹ و ۷۳ پیروزی، بالاتر از جوکوویچ و سمپراس در این لیست قرار دارند.
صربیناتور در دور سوم با برندۀ مصاف دنیس کودلا و دوسان لایوویچ مسابقه خواهد داد.

در دیدارهای دیگر، کی نیشیکوری سید هفتم مسابقات در ۴ ست بردلی کلان را شکست داد، دومینیک کوفر آلمانی در ۳ ست رایلی اوپلکای ۲۱۱ سانتی‌متری را پشت سر گذاشت و گریگور دیمیتروف با انصراف برنا چوریچ به دور سوم رسید.

در بخش زنان:
کارولینا پلیشکووا سید سوم آزاد آمریکا موفق شد در دو ست متوالی مریم بولکوادزه از گرجستان را شکست دهد و به دور سوم یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹برسد. (نتیجه: ۴-۶ ۴-۶)
سرینا ویلیامز آمریکایی دارندۀ ۲۳ عنوان گرند اسلم نیز در دیداری ۳ سته (نتیجه: ۱-۶ ۳-۶ ۷-۵) برابر هم‌وطن جوانش کاترین مک‌نالی به پیروزی دست یافت. ویلیامز در مرحله سوم با برندۀ مسابقۀ دایانا یاسترمسکا و کارولینا موکووا دیدار خواهد کرد. خواهر سرینا، وینس ۳۹ ساله اما با شکست برابر الینا اسویتولینا نفر پنجم تنیس زنان از صعود به دور بعد باز ماند. (نتیجه: ۴-۶ ۴-۶)
اشلی بارتی بخت دوم قهرمانی و مدیسن کیز فینالیست سابق اپن آمریکا نیز به‌ترتیب با شکست لورن دیویس و لین ژو، توانستند به دور بعد صعود کنند.

به نظر شما قهرمان این دوره مسابقات یو اس اوپن آمریکا ۲۰۱۹ چه کسی خواهد شد؟
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *