صفحه اصلی / عمومی / گزارشی از مهم‌ترین مسابقات ورزشی روز شنبه

گزارشی از مهم‌ترین مسابقات ورزشی روز شنبه

ad banner

مسابقات ورزشی مختلفی امروز برای علاقه‌مندان به پیش بینی ورزشی وجود دارد. اما در این مطلب قصد داریم ۸ مسابقه مهم فوتبال و ۴ دیدار تنیس حساس را به خوانندگان مجله بتکارت معرفی کنیم.

مسابقات ورزشی فوتبال – لیگ برتر انگلیس

۱۶:۰۰  بورنموث – منچستر یونایتد

بورنموث در شرایطی میزبان شاگردان مورینیو خواهد بود که در ۹ بازی آخر خانگی، شکست نخورده و ۷ پیروزی به دست آورده است. در سوی دیگر منچستر یونایتد در این فصل عملکرد بسیار نا امید کنندهای داشته و با ۵ پیروزی و ۳ شکست در ۱۰ بازی این فصل لیگ برتر در رده هشتم جدول قرار دارد.

۲۱:۰۰  آرسنال – لیورپول

در مهم‌ترین مسابقه فوتبال امشب اروپا، آرسنال که این روزها در اوج آمادگی قرار دارد در استادیوم آمارات میزبان لیورپول خواهد بود. آرسنال در ۱۳ بازی اخیر ۱۲ پیروزی و ۱ مساوی داشته هواداران توپچی‌ها را به ادامه فصل بسیار امیدوار کرده است. در سوی دیگر لیورپول با ۸ پیروزی و تنها ۲ مساوی در ۱۰ بازی این فصل لیگ برتر با ۲۶ امتیاز هم امتیاز با تیم صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارد. ۵ رویارویی آخر این دو تیم بسیار پرگل بوده و ۲۷ گل داشته است، میانگین بیش‌تر از ۴/۵ گل در هر بازی!

پیش بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – بوندسلیگا آلمان

۱۸:۰۰  بایرن مونیخ – فرایبورگ
۱۸:۰۰  وولفسبورگ – بروسیا دورتموند

در بوندسلیگای آلمان دورتموند و بایرن، تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف دو تیم میانه جدولی خواهند رفت. دورتموند این روزها یکی از آماده‌ترین تیم‌های اروپاست و در ۱۰ بازی آخر ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و تا اینجای فصل شکست نخورده است. بایرن مونیخ تیم دوم جدول پس از چند نتیجه ضعیف در اوایل فصل حالا با ۴ پیروزی پیاپی، برای قدرت‌نمایی دوباره و باز پس گیری صدر جدول آماده می‌شود.

پیش بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – سری آ ایتالیا

۲۰:۳۰  فیورنتینا – آاس رم
۲۳:۰۰  یوونتوس – كالياری

در سری ا ایتالیا امشب ۳ بازی برگزار خواهد شد که در یک بازی تیم‌های قدرتمند دهه ۹۰ ایتالیا در فلورانس به مصاف هم خواهند رفت. فیورنتینا و رم این روزها شرایط مناسبی در جدول ندارند اما می‌توانند با پیروزی در این بازی در جدول سری آ چند پله صعود کنند. در آخرین بازی امشب سری آ، یوونتوس قهرمان ۷ سال اخیر ایتالیا و ضدرنشین مطلق امسال در بازی امشب با ستارگانش به دنبال کسب دهمین پیروزی در ۱۱ بازی اخیر و تثبیت صدرنشینی خود در لیگ است.

پیش بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – لا لیگا اسپانیا

۱۸:۴۵  رئال مادرید – رئال وایادولید

۲۳:۱۵  رایو وایکانو – بارسلونا

در اسپانیا رئال مادرید پس از شکست مفتضحانه در ال‌کلاسیکو با مربی جدیدش یعنی سانتیاگو سولاری وارد میدان می‌شود. رئال که فصل فاجعه‌باری را سپری می‌کند با ۴ پیروزی و ۴ شکست در ۱۰ بازی این فصل لالیگا در رده نهم جدول است. در سوی دیگر وایادولید در ۵ بازی آخر خود ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و از رئال وضعیت بسیار بهتری دارد. در دیگر بازی امشب لالیگا بارسلونا تیم صدرنشین به مصاف تیم نوزدهم جدول خواهد رفت که در ۴ بازی اخیر ۳ شکست داشته و اصلا شرایط مناسبی در جدول ندارد.

پیش بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی تنیس – ای‌تی‌پی مسترز پاریس فرانسه – از ساعت ۱۶:۳۰

 دومینیک تیم – کارن خاچانوف
 راجر فدرر – نواک جوکوویچ

در مسابقات تنیس امروز شاهد ۴ دیدار از مرحله نیمه نهایی ۲ تورنومنت معتبر خواهیم بود. اما در مهم‌ترین مسابقه تنیس امروز، راجر فدرر نفر شماره ۳ رنکینگ تنیس دنیا به مصاف نواک جوکوویچ مرد شماره ۲ جهان خواهد رفت. نکته جال اینکه در ۳ رویارویی آخر این دو اسطوره تنیس، نواک جوکوویچ موفق شده فدرر را مغلوب کند.

مسابقات ورزشی تنیس – دبلیوتی‌ای الیت تروپی ژوهای چین – از ساعت ۱۲:۰۰

 جولیا جورجس – اشلی بارتی
 گاربینیه موگوروسا – مدیسون کیز

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *