صفحه اصلی / عمومی / فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی برزیل – پرو

فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی برزیل – پرو

ad banner

بامداد دوشنبه پرونده رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ بسته خواهد شد. دو تیم پرو و برزیل به ترتیب با از پیش روی برداشتن شیلی و آرژانتین به فینال این رقابت ها که در برزیل برگزار می شود راه یافتند. میزبان این رقابت ها با اقتدار به این مرحله از رقابت ها رسیده است و سعی دارد با رکورد بدون گل خورده، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. برزیل در مرحله گروهی کار سختی پیش روی نداشت اما در مرحله یک چهارم نهایی به سختی و در ضربات پنالتی پاراگوئه را شکست داد و در نیمه نهایی لیونل مسی و یارانش را با ۲ گل مغلوب کردند. در مقابل، پرو در مرحله گروهی به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و همانند برزیل در این مرحله حریفش یعنی اروگوئه را در ضربات پنالتی شکست داد اما در دور نیمه نهایی با پیروزی ۳ بر ۰ شیلی، قهرمان دوره گذشته این رقابت ها را مغلوب کرد و راهی فینال شد. نکته قابل توجه در مورد دو تیم حاضر در مرحله فینال رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ این است که برزیل و پرو در مرحله گروهی نیز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی ۵ بر ۰ برزیل همراه بود. در دیدار رده بندی رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹، آرژانتین و شیلی که دو دوره این رقابت ها را برگزار کرده بودند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بینی فینال کوپا آمریکا در بتکارت

نکات مهم در مورد بازی فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ برزیل – شیلی

کوپا آمریکا ۲۰۱۹
برزیل – پرو

۱- برزیل برای پنجمین بار میزبان رقابت های کوپا آمریکا می باشد و این تیم موفق شده است در ۴ دوره گذشته که میزبان بوده اند جام را با قهرمانی به پایان ببرند.
۲- فیلیپه لوئیز مدافع سمت چپ برزیل به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا بازی نیمه نهایی را از دست داده بود ولی احتمال بازگشت بهبودی او تا فینال وجود دارد.
۳- تیم ملی پرو، جفرسون فارفان دومین گلزن تاریخ خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
۴- چینش هجومی تیم ملی برزیل در ۳ بازی گذشته یکسان بوده است. کوتینیو، فیرمینو، گابریل ژسوس و اورتون در ترکیب برزیل در این بازی ها حضور داشته اند.
۵- پرو بعد از ۴۴ سال موفق شده است به مرحله فینال کوپا آمریکا راه یابد.
۶- برزیل بدون گل خورده در مرحله فینال حضور دارد و آخرین شکست برزیل در رقابت های ملی به ۳۱ بازی قبل مقابل بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ بر میگردد.
۷- آخرین پیروزی پرو مقابل برزیل به سال ۲۰۱۶ باز میگردد.
۸- برزیل در ۱۵ بازی اخیرش موفق شده است ۱۳ کلین شیت ثبت کند.

با وجود شکست سنگین پرو در مرحله گروهی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ مقابل برزیل، شاگردان گارکا با شکست شیلی و اروگوئه در مرحله حذفی با انگیزه بیشتری نسبت به قبل به مصاف برزیل خواهند رفت و سعی دارند با جبران شکست ۵-۰ در مرحله گروهی، جام قهرمانی را بالای سر ببرند. از طرف دیگر تیته و شاگردانش به دنبال کسب عنوان قهرمانی در خانه هستند. برزیل بعد از قهرمانی در جام کنفدراسیون های ۲۰۱۳ نتوانسته است در هیچ یک از جام های معتبر عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد و این بهترین فرصت برای آن هاست تا با قهرمانی در خاک خود، هوادارانشان را خوشنود کنند.

پیش بینی فینال کوپا آمریکا در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *