صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی شیلی – آرژانتین

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش‌بینی بازی شیلی – آرژانتین

ad banner

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و در بازی رده بندی این جام در ورزشگاه ۴۹ هزار نفری کورینتیانس آرنا در شهر سائو پائولو تیم ملی شیلی مقابل تیم ملی آرژانتین قرار خواهد گرفت. بازی با قضاوت ماریو دیاز داوری از کشور پاراگوئه راس ساعت ۲۳:۳۰ روز شنبه پانزدهم تیرماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش‌بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ شیلی – آرژانتین

وضعیت و نکات آماری تیم شیلی

  • تیم ملی شیلی تاکنون از ترکیب تقریبا مشابهی در تمامی دیدار های خود در کوپا آمریکا ۲۰۱۹ استفاده کرده است اما از آنجاییکه بازی رده بندی معمولا دیداریست که بازیکنی علاقه به بازی کردن در آن ندارد، ممکن است رینالدو روئدا سرمربی تیم شیلی تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.
  • شیلی در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ با شوک عجیبی مواجه شد و با ارائه نمایشی ضعیف، با نتیجه سه بر صفر مغلوب پرو شگفتی ساز شد.
  • با باخت مقابل پرو شیلی شانس تاریخسازی و کسب سومین کوپا آمریکا پیاپی را از دست داد.
  • در شش تقابل اخیر میان دو تیم، شیلی تنها توانسته دوبار آرژانتین را شکست دهد که این دو پیروزی در فینال های کوپا آمریکا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به ثبت رسید.

وضعیت و نکات آماری تیم آرژانتین

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

  • لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از حذف در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ توسط برزیل میزبان، ممکن است در این دیدار تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند تا به جوانان و باتجربه های آرژانتینی که کمتر در این مسابقات بازی کرده اند نیز فرصت بازی برسد.
  • بازیکنانی مانند پائولو دیبالا، جیووانی لو سلسو، آنخل دی ماریا، ماتیاس سوارز و روبرتو پریرا امیدوار هستند تا با اتخاد سیستم چرخشی از سوی اسکالونی، فرصت حضور در این دیدار نصیبشان شود.
  • تیم ملی آرژانتین پس از ارائه نمایش های امیدوارکننده مقابل قطر و ونزوئلا، سرانجام در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ با دوگل مغلوب برزیل میزبان شد تا شانس حضور در سومین فینال پیاپی کوپا آمریکا را از دست بدهد.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *