صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA؛ کار راحت جنگجویان در آتلانتا

بسکتبال NBA؛ کار راحت جنگجویان در آتلانتا

ad banner

دو تیم آتلانتا هاوکس و گلدن استیت وریرز از سری مسابقات بسکتبال NBA مقابل هم قرار خواهند گرفت. وضعیت آتلانتایی‌ها پس از برد مقابل میامی هیت و شارلوت هورنتس کمی بهتر شد اما شکست در دو بازی گذشته نشان داد قرار نیست چیز زیادی در میان شاهین‌ها تغییر کند. در طرف دیگر گلدن استیت وریرز قرار دارد که با وجود بازگشت استفن کری، در بازی گذشته خود مقابل دیترویت پیستونز تن به شکست دادند.

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

آتلانتا هاوکس ؛ قعر جدول رزرو‌ شده

آتلانتا هاوکس در سالیان گذشته، بازیکنان خوب زیادی را در خود می‌دید. با این حال این تیم در فصل جاری، یکی از بی‌ستاره‌ترین فصل‌های خود را می‌گذراند. میانگین ۱۰۷.۴ امتیاز، باعث شده است تا آن‌ها یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها در فاز هجومی باشند. بهترین بازیکن این تیم تری یانگ است که میانگین ۱۵.۶ امتیاز، ۳ ریباند و ۷.۶ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کرده است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که هاوکس برای برد مقابل گلدن استیت وریرز به چیزی بیش از معجزه نیازمند است. بازگشت استفن کری، کار را از قبل نیز سخت‌تر کرده است. باید دید آتلانتا هاوکس که چیزی برای از دست دادن ندارد، در این دیدار چه خواهد کرد.

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

گلدن استیت وریرز ؛ کندن پرِ شاهین

جنگجویان اکنون با ۱۵ برد و ۹ شکست در جایگاه چهارم کنفرانس غرب قرار دارند و فاصله بسیار نزدیکی با صدر جدول دارند. سه پیروزی و دو شکست، حاصل پنج بازی گذشته آن‌ها بوده است. گلدن استیت وریرز دو بازی نسبتا ساده با دو تیم قعر جدول کنفرانس شرق را در پیش دارد و می‌تواند از همین حالا نگاهی به صدر جدول داشته باشد. میانگین ۱۱۵.۹ امتیاز، نشان‌دهنده یکی از بهترین تیم‌های هجومی فصل است. حالا با بازگشت استفن کری، جنگجویان می‌توانند از این هم قدرتمندتر شوند. استیو کر پیش از این درباره‌ی شرایط متفاوت این فصل با گذشته صحبت کرده بود و این نکته را به شاگردانش گوشزد کرده بود که حالا تمام تیم‌ها قدرتمندتر از قبل شده‌اند. ظهور تیم قدرتمندی چون تورنتو رپترز در کنفرانس شرق، حالا شانس قهرمانی برای جنگجویان کمتر از قبل شده است.

مشخصات بازی
ورزشگاه: استیت فارم آرنا (استادیوم خانگی آتلانتا هاوکس)
تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۷- ۴ دسامبر ۲۰۱۸
ساعت: ۴:۰۰ بامداد

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *