صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ باتوجه به شرایط، چلسی یا آرسنال ؟ کدامیک برنده خواهد بود

راهنمای شرط‌بندی؛ باتوجه به شرایط، چلسی یا آرسنال ؟ کدامیک برنده خواهد بود

ad banner

تیم‌های فوتبال چلسی و آرسنال امشب ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۴۵ به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم،بازیکنان و صحبت‌های سرمربیان دو تیم می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد، این بازی را ۲-۱ به نفع چلسی پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم چلسی و آرسنال در هفته بیست و چهارم از ساعت ۲۳:۴۵ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند. چلسی به همراه فرانک لمپارد در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد و لمپارد قصد تسلیم شدن در برابر حریف دیرینه خود را ندارد و می‌خواهد به  هر ترتیبی که شده شرایط چلسی را بهبود ببخشد. از طرف دیگر شاگردان میکل آرتتا که فصل متزلزلی را پشت سر گذاشتند امیدوار هستند تا با سرمربی جدید خود و پس از اخراج اونای امری به روزهای اوج خود بازگردند. آرتتا فرصت این را دارد تا با پیروزی مقابل چلسی جایگاه خود را در این تیم محکم کند. دو تیم مصدومان بسیار زیادی را در ترکیب خود دارند و غیبت این بازیکنان که تعداد آنها کم نیست می‌تواند تاثیر زیادی بر نتایج این دو تیم در کل فصل داشته باشد.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ جزیره

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا لیورپول از ۲۲ بازی و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با ۶۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. منچستر سیتی از ۲۳ مسابقه با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم و لستر سیتی از ۲۳ مسابقه ۴۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جای دارد. ضمن اینکه چلسی از ۲۳ مسابقه ۳۹ امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است. آرسنال نیز با ۲۹ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.
سهم چلسی از این تعداد بازی، ۱۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۸ شکست بوده است و آرسنال ۶ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۶ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم چلسی و آرسنال

چلسی و آرسنال
این بازی در استادیوم خانگی تیم چلسی استمفورد بریج به قضاوت استورات آتول برگزار می‌گردد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

چلسی: مارکو فنخینکل، کریستین پولیشیچ، ریس جیمز و مارکوس آلونسو مصدومان قطعی این تیم هستند.

آرسنال: کالوم چمبرز، کیران تیرنی، ریس نلسون مصدومان قطعی و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس و سئاد کولاشیناک مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.
ضمن اینکه پیر امریک اوبامیانگ برترین گلزن آرسنال در این دیدار به دلیل محرومیت غایب است و قطعا نبود او تاثیر زیادی در روند گلزنی آرسنال خواهد داشت.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

خرید در ژانویه؟

فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد چون در حال حاضر علی رغم داشتن مصدومان زیاد ترکیب خوبی داریم. البته بازیکنان باید تلاش خود را بیشتر کنند تا جاهای خالی را پر کنند. کمی در پست مهاجم مشکل داشته‌ایم اما خرید مهاجم، لزوما باعث تسریع روند بهبودی نمی‌شود. برای خرید بازیکن با نگاه بلند مدت، شرایط دشوار است. گزینه‌های چندانی وجود ندارد و به دنبال موارد کوتاه مدت هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید و چه کسی مناسب حضور در ترکیب ما خواهد بود.

روحیه بازیکنان؟

شرایط بازیکنان و روحیه آنها خوب است ولی به تقویت نیاز دارد. شما فقط غریزه بی‌رحمی ما به حریفان و خونسردی را می‌بینید. باید این مورد را تمرین کنیم و بهتر شویم. در غیر این صورت نمی‌توان بلندپروازی داشت. مسئله روانی موردی است که در هر باشگاهی بیش از همه به آن توجه می‌شود و ما نیز دوست داریم پیشرفت زیادی در روحیه بازیکنان ببینیم.

fvdsd
فشردگی بازی‌ها؟

درست است که بازی‌ها فشرده دنبال می‌شود ولی شرایط یکسانی با آرسنال داریم. هر بازی به نوع خود دشوار است و می‌خواهید که حستان نسبت به بازی قبلی را تغییر دهید و باید تلاش خود را بیشتر کنید. شرایط در لیگ‌ها بخصوص انگلیس به همین صورت است و فکر می‌کنم همه به این شرایط عادت دارند.

دیدار با آرسنال؟

قطعا بازی سختی خواهد بود چون این بازی‌ها هیچوقت قابل پیش بینی نیستند. تمام تلاش خود را برای پیروزی خواهیم کرد و به سه امتیاز این بازی نیاز شدیدی داریم تا در جمع ۴ تیم بالای جدول باقی بمانیم. لیگ بسیار رقابتی دنبال می‌شود. می‌دانم که تیم خوبی هستند و بازیکنان قابلی نیز دارند. از وقتی آرتتا آمده، شرایطشان تغییر کرده و باید بهترین خود را نشان دهیم. آمدن آرتتا تاثیری بسیار سریع و ناگهانی داشت. وقتی مقابلشان بازی کردیم، این را حس کردیم. مربی بسیار خوبی هست و به زمان احتیاج دارد. آنها نیز قطعا روز به روز پیشرفت خواهند کرد و سعی دارند تا به جایگاه واقعی خود بازگردند.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال نیز پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

درست است که تغییرات زیادی در باشگاه بوجود آمده ولی از نظر من همه آنها در راستای بهبودی شرایط بوده است. راهی که انرژی میان خود و هواداران را بهبود بخشیدیم، فوق‌العاده بود. در بحث نتیجه، بدشانس بوده‌ایم. در بازی قبل با چلسی عاشق ۳۰ یا ۳۵ دقیقه نخست و نوعی که آن‌ها را تحت فشار گذاشتیم، شدم. آنها سیستم بازی خود را تغییر دادند. عمیق‌تر دفاع کردند و فشار آوردن به آن‌ها با حفظ انرژی، کار سختی بود. در برابر چلسی چنین چیزی حیاتی است. با همین قصد باید مقابلشان بازی کنیم.  طوری که مقابل شفیلد یونایتد گل خوردیم، ناراحت کننده بود. باید این عطش را داشته باشیم که گل دوم و سوم را نیز به ثمر برسانیم. در لحظات پایانی لیگ برتر، بازی به هیچ وجه تمام نشده است و ما باید روی این موضوع تمرکز کنیم که علاوه بر حفظ نتیجه در دقایق آخر بتوانیم گلی به ثمر برسانیم تا خیالمان راحت شود.

تاثیر مصدومان؟ خرید در ژانویه؟

از جمله مهم‌ترین اتفاق نبود پیر امریک اوبامیانگ به دلیل محرومیت است. بازیکنان دیگر باید تلاش کنند تا خلا گلزنی او احساس نشود زیرا او بهترین گلزن تیم ما محسوب می‌شود. مصدومان هم تاثیر خود را می‌گذارند ولی چاره‌ای نیست و باید با ترکیبی که در اختیار داریم بتوانیم شرایط بازی را کنترل کنیم. در مورد خرید در ژانویه نیز باید بگویم که مشخص نیست زیرا بازیکن خاصی که به ترکیب ما بیاید را پیدا نکرده‌ایم. به چند بازیکن علاقه مند هستیم ولی آنها در حال حاضر در باشگاه دیگری فعالیت دارند و من نمی‌توانم چیز خاصی در مورد آنها بگویم.

fcf 1
در خصوص آمار دو تیم چلسی و آرسنال بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم چلسی، فرانک لمپارد شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم آرسنال، میکل آرتتا شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم چلسی در لیگ جزیره تمی آبراهام با ۱۳ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن آرسنال در لیگ جزیره پیر امریک اوبامیانگ با ۱۴ گل زده می‌باشد.
  • چلسی تاکنون با ۳۹ گل زده و ۳۰ گل خورده، تفاضل +۹ را به نام خود ثبت کرده است.
  • آرسنال تاکنون با ۳۰ گل زده و ۳۰ گل خورده تفاضل -۲ را به نام خود ثبت کرده است.
  • چلسی در بازی قبلی خود در لیگ جزیره مقابل نیوکاسل ۱ بر ۰ نتیجه را واگذار کرده است.
  • آرسنال در بازی قبلی خود در لیگ جزیره مقابل شفیلد یونایتد به تساوی ۱-۱ رسیده است.
  • آرسنال در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر مساوی کرده است.
  • چلسی در ۱۰ بازی از ۱۲ بازی قبلی خانگی خود مقابل آرسنال حداقل ۲ گل زده است.
  • چلسی در ۹ بازی قبلی خانگی خود مقابل آرسنال شکست نخورده است.
  • در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی آرسنال در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • پنج بازی اخیر چلسی در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر آرسنال در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های چلسی و آرسنال که امشب ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۴۵ به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *