صفحه اصلی / عمومی /  مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ اردیبهشت در سایت بتکارت

 مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ اردیبهشت در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پرسپولیس – سپاهان

الکلاسیکوی فوتبال ایران؛ امشب در استادیوم مملو از تماشاگر آزادی در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس صدرنشین جدول است و سپاهان با ۵ امتیاز کمتر در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر لیگ برتری ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در ۱۳ بازی قبلی خانگی ۱۱ پیروزی و ۲ مساوی داشته است. در سمت دیگر سپاهان با بهترین خط حمله لیگ برتر در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و در صورت شکست در این بازی شانس قهرمانی را بطور کامل از دست می‌دهد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم پرطرفدار، ۳ بار پرسپولیس به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ ذوب آهن – تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز پس از ۲ شکست تلخ و حواشی فراوان در هفته بیست و هفتم به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که در اوج آمادگی قرار دارد. ذوب آهن در ۱۰ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۷ پیروزی و ۳ مساوی داشته است. در طرف دیگر تراکتورسازی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار تراکتورسازی برنده بوده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار ذوب آهن به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ سپیدرود رشت – فولاد خوزستان

سپیدرود رشت تیم رده پانزدهم جدول، برای فرار از منطقه سقوط نیاز به پیروزی برابر شاگردان افشین قطبی در تیم فولاد خوزستان دارد. سپیدرود در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی، ۱ پیروزی و ۱ شکست داشته و فولاد خوزستان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم، هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ آگسبورگ – بایر لورکوزن

بایر لورکوزن که در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد است در هفته سی و یکم مهمان تیم رده چهاردهمی آگسبورگ خواهد بود. بایر لورکوزن در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و آگسبورگ در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۲ گل داشته، ۲ بار بایر لورکوزن به پیروزی رسیده و ۳ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ بوردو – المپیک لیون

المپیک لیون تیم رده سوم جدول در هفته سی و چهارم مهمان تیم رده چهاردهمی بوردو خواهد بود. المپیک لیون در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست کسب کرده و بوردو در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار بوردو به پیروزی ۳-۱ رسیده و ۳ بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی شده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ ساسکی باسکونیا – زسکا مسکو

چهارمین دیدار پلی آف مسابقات بسکتبال یورولیگ در برگزار می‌شود که در مجموع ۳ بازی قبلی زسکا مسکو با نتیجه ۲-۱ از رقیب اسپانیایی پیش است. ساسکی باسکونیا در ۵ بازی قبلی ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و زسکا مسکو در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویاریی آخر این دو تیم، ۳ بار زسکا مسکو به پیروزی رسیده و ۲ بار ساسکی باسکونیا برنده بوده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ بارسلونا – آنادولو افس

بارسلونا در شرایطی در چهارمین مسابقه مرحله پلی آف میزبان آنادولو افس خواهد بود که در ۳ رویارویی قبلی با نتیجه ۲-۱ از این تیم عقب است. آنادولو افس در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و بارسلونا در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار آنادولو افس برنده بوده و ۲ بار بارسلونا به پیروزی رسیده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *