صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی 27 بهمن در سایت بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی 27 بهمن در سایت بتکارت

ad banner

روز شنبه ۲۷ بهمن مسابقات جذاب و مختلف ورزشی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد. در این مطلب شش مسابقه حساس را بررسی خواهیم کرد.

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – جام حذفی انگلیس؛ برایتون – دربی کانتی

برایتون به همراه علیرضا جهانبخش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس میزبان دربی کانتی با هدایت فرانک لمپارد خواهد بود. برایتون در ۷ بازی اخیر در کسب پیروزی ناکام بوده و از آخرین پیروزی این تیم بیش از ۴۰ روز می‌گذرد. در سوی دیگر دربی کانتی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و در شرایط خوبی به سر می‌برد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار برایتون به پیروزی رسیده و ۳ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آتالانتا‫ – آث میلان

در آغاز هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا، آتالانتا تیم پنجم جدول میزبان آث میلان رده چهارمی خواهد بود. آتالانتا در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و آث میلان در ۵ میابقه قبلی خود ۳ بار برنده بوده و ۲ مساوی کسب کرده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بازی مساوی شده و ۱ بار نیز آتالانتا به پیروزی رسیده است. نکته اینکه آث میلان در ۷ مسابقه اخیر موفق به شکست آتالانتا نشده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ رایو وایکانو – اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید پس از شکست برابر رئال مادرید و پیش از دیدار حساس برابر یوونتوس در هفته بیست و پنجم لالیگا مهمان رایو وایکانو خواهد بود. اتلتیکو در ۲ بازی اخیر لالیگا شکست خورده و برای جا نماندن از کورس قهرمانی نیاز به پیروزی در این بازی دارد. در سوی دیگر رایو وایکانو در ۵ بازی قبلی ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و برای فاصله گرفتن از قعر جدول نیاز به کسب امتیاز از این بازی خانگی دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بار اتلتیکو مادرید بدون دریافت گل برنده بوده و در یک بازی نیز مسابقه ۱-۱ مساوی شده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ بارسلونا – رئال وایادولید

در دیگر مسابقه این هفته لالیگا، بارسلونا که در ۳ بازی اخیر بدون پیروزی مانده میزبان رئال وایادولید خواهد بود. رئال وایادولید در ۵ بازی اخیر خود ۲ شکست، ۲ مساوی و ۱ پیروزی داشته و در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و در ۱ بازی رئال وایادولید موفق به شکست یاران لیونل مسی شده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ وردار اسکوپیه – ام‌کی‌وی وسپریم

در هفته دوزادهم هندبال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم قدرتمند وردار اسکوپیه و ام‌کی‌وی وسپریم به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در ۸ بازی اخیر خود پیروز بوده‌اند و از آمادگی مطلوبی برخوردارند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، وردار اسکوپیه ۳ بار به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

هاکی روی یخ – ان‌اچ‌ال آمریکای شمالی؛ کلگری فلیمس – پیتسبرگ پنگوئنز

کلگری فلیمس صدرنشین هاکی روی یخ کنفرانس غرب ان‌اچ‌ال در یک بازی حساس به مصاف پیتسبرگ پنگوئنز خواهد رفت. کلگری فلیمس در ۴ بازی اخیر شکست خورده و در صورت شکست در این بازی رتبه خود را از دست خواهد داد. در سوی دیگر پیتسبرگ پنگوئنز در ۲ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده برای کسب پیروزی برابر رقیب بحران زده بسیار با انگیزه است. نکته جالب اینکه در آخرین رویارویی این دو تیم پیتسبرگ پنگوئنز با نتیجه ۹-۱ رقیب قدرتمند خود را شکست داده است.

پیش‌بینی مسابقات ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *