صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ فروردین در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ فروردین در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ پدیده – فولاد خوزستان

تیم‌های پنجم و ششم لیگ برتر در یک دیدار حساس و جذاب در استادیوم فولاد آره‌نای اهواز به مصاف هم خواهند رفت. پدیده در ۵ بازی آخر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و در رتبه پنجم جدول است و فولاد در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته با ۱۳ امتیاز کم‌تر از پدیده در رتبه ششم قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۲ بار فولاد به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و در آخرین بازی پدیده ۲-۰ فولاد را شکست داده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ صنعت نفت آبادان – تراکتورسازی

تراکتورسازی که این روزها به عنوان مدعی قهرمانی در رتبه دوم جدول قرار گرفته، در یک دیدار انتقامی به مصاف صنعت نفت خواهد رفت که موفق شد در جام حذفی تراکتور را حذف کند. تراکتورسازی در ۵ بازی اخیر ۱ مساوی و ۴ پیروزی پیاپی داشته و منتظر است با لغزش پرسپولیس به صدر جدول برسد. در سمت دیگر صنعت نفت آبادان در ۵ بازی اخیر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته و در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بازی مساوی شده و ۱ بار صنعت نفت برنده شده و تراکتورسازی از کسب پیروزی برابر آبادانی‌ها ناکام بوده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ سپاهان – نساجی مازندران

سپاهان اصفهان بدون بهترین گلزن خود کیروش استنلی در هفته بیست و چهارم و در مازندران مهمان نساجی خواهد بود. نساجی در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ شکست و ۳ مساوی داشته و در ۱۰ بازی آخر خانگی بازنده نبوده است. در سمت دیگر، سپاهان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و برای رسیدن به صدر جدول نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد. در ۲ رویارویی قبلی این دو تیم ۱ بازی مساوی شده و ۱ بازی را سپاهان با نتیجه ۳-۲ برنده شده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول – ساوت‌همپتون

در اولین مسابقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول تیم دوم جدول به مصاف ساوت‌همپتون خواهد رفت. لیورپول در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ مساوی داشته و ساوت‌همپتون در ۵ بازی اخیر ۲ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار لیورپول برنده شده، ۱ بازی مساوی خاتمه یافته و ۱ بار ساوت‌همپتون به پیروزی رسیده است. نکته جالب اینکه در ۷ رویارویی آخر ساوت‌همپتون و لیورپول، هر دو تیم گل نزده‌اند.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ المپیک مارسی – بوردو

المپیک مارسی که به دنبال کسب سهمیه اروپای فصل آینده است در هفته سی و یکم به مصاف بوردو تیم رده سیزدهم جدول خواهد رفت. المپیک مارسی در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته و بوردو در ۵ بازی آخر ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۲ گل داشته، ۲ بار المپیک مارسی برنده بوده و ۳ بازی مساوی شده است.

هاکی روی یخ – دی‌ای‌ال آلمان؛ رد بول مونیخ – آگسبورگر پانتر

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی روی یخ دی‌ای‌ال آلمان، رد بول مونیخ که در دیدار اول برنده بوده به مصاف آگسبورگر پانتر خواهد رفت. آگسبورگر پانتر در ۵ بازی آخر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و رد بول مونیخ در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده شده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم قدرتمند ۴ بار رد بول مونیخ به پیروزی رسیده و آگسبورگر پانتر تنها ۱ بار موفق به شکست رقیب خود شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *