صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی شنبه ۱۰ فروردین

مهم‌ترین مسابقات ورزشی شنبه ۱۰ فروردین

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران؛ استقلال – پرسپولیس

دربی جذاب تهران امروز در حساس‌ترین شرایط برگزار می‌شود. پرسپولیس و استقلال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در رتبه اول و دوم جدول قرار دارند و برنده این بازی می‌تواند گزینه قطعی قهرمانی لیگ برتر در آخر فصل باشد. در این مسابقه حساس، هر دو تیم با شرایط روحی و آمادگی مناسبی به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و در ۴ بازی آخر خانگی به پیروزی رسیده است. در طرف دیگر، استقلال نیز در ۵ بازی اخیر به پیروزی رسیده و امیدوار است با ششمین پیروزی پیاپی، به صدر جدول برسد. در ۶ رویارویی آخر پرسپولیس و استقلال، هر تیم ۲ بار به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

تنیس – فینال دبلیوتی‌ای میامی آمریکا؛ کارولینا پلیشکووا – اشلی بارتی

اشلی بارتی نفر شماره ۱۱ تنیس زنان جهان، در فینال مسابقات هزار امتیازی دبلیوتی‌ای میامی به مصاف کارولینا پلیشکووا خواهد رفت که در رتبه ۷ دنیای تنیس قرار دارد. اشلی بارتی در ۱۰ بازی اخیر خود ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته و کارولینا پلیشکووا در ۱۰ مسابقه آخر ۸ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۴ تقابل قبلی این دو تنیسور مطرح، هر بازیکن ۲ بار به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ واتفورد – منچستر یونایتد

منچستر یونایتد پس از شکست در بازی آخر برابر آرسنال، در هفته سی و دوم میزبان تیم واتفورد خواهد بود که در رتبه هشتم جدول قرار دارد. منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در رتبه پنجم جدول قرار دارد. در سوی دیگر واتفورد در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و در ۲ مسابقه آخر خارج از خانه بازنده بوده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، منچستر یونایتد ۴ بار به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ وولفسبورگ – بروسیا دورتموند

بروسیا دورتموند در غیاب ۴ ستاره اصلی خود در هفته بیست و هفتم، میزبان تیم هفتم جدول یعنی وولفسبورگ خواهد بود. بروسیا دورتموند که در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ شکست و ۱ مساوی داشته با امتیاز برابر با بایرن مونیخ در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. وولفسبورگ نیز در ۵ بازی اخیر نتایجی مشابه بروسیا دورتموند کسب کرده و در آخرین بازی با ۶ گل مغلوب بایرن مونیخ شد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۴ بار بروسیا دورتموند به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ اسپانیول –  بارسلونا

دو تیم کاتالونیایی بارسلونا و اسپانیول در دربی شهر بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. در مسابقات لا لیگا، بارسلونا با ۵ پیروزی پیاپی و ۱۰ امتیاز اختلاف مقتدرانه صدرنشین است و اسپانیول با ۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۱ شکست در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی یکسال اخیر این دو تیم، بارسلونا ۲ بار به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار اسپانیول موفق به شکست همشهری قدرتمندش شده است.

فوتبال – لیگ برتر پرتغال؛ پورتو –  براگا

در یکی از حساس‌ترین مسابقات امشب فوتبال اروپا، براگا تیم رده سوم لیگ برتر پرتغال، میزبان پورتو تیم رده دوم جدول خواهد بود. براگا در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و پورتو در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۴ رویارویی قبلی این دو تیم، پورتو موفق به شکست براگا شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آث میلان –  سمپدوریا

آث میلان که با شکست در دربی میلان رتبه چهارم جدول را به اینتر واگذار کرد، در هفته بیست و نهم مهمان تیم سمپدوریا خواهد بود. آث میلان در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و سمپدوریا در ۵ بازی قبلی ۳ بار برنده بوده و ۱ بار بازی را باخته است. در ۵ تقابل قبلی سمپدوریا و آث میلان، هر تیم ۲ بار به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است.

هندبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ راين-نكار – نانت

در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی هندبال لیگ قهرمانان اروپا، نانت فرانسه میزبان راین-نکار آلمان خواهد بود. راین-نکار که در ۵ بازی آخر ۱ شکست و ۴ پیروزی داشته و در دیدار رفت موفق شد با نتیجه ۳۴ بر ۳۲ نانت را شکست دهد. در سمت دیگر نانت در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی داشته و ۳ بار برابر رقبا شکست خورده است. در ۴ رویارویی آخر این دو تیم، ۲ بار راین-نکار برنده بوده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *