صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ جدال ایندیانا پیسرز و اوکلاهوما سیتی تاندر

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ جدال ایندیانا پیسرز و اوکلاهوما سیتی تاندر

ad banner

پیش بینی مسابقات بسکتبال NBA اکنون با نزدیک شدن به مقطع پایانی فصل به جذاب‌ترین بخش خود رسیده‌است و جنگ برای رسیدن به پلی‌آف و کسب بهترین جایگاه ممکن شدیدتر از همیشه دنبال می‌شود. تیم‌های بسکتبال ایندیانا پیسرز و اوکلاهوما سیتی تاندر بامداد جمعه ساعت ۲:۰۰ در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

هر دو تیم تا به اینجای فصل از مدعیان کنفرانس‌های غرب و شرق بوده‌اند و شانس خوبی برای رسیدن به مراحل بالای پلی‌آف دارند. ایندیانا پیسرز اکنون در رده چهارم کنفرانس شرق و اوکلاهوما سیتی تاندر نیز در رده سوم کنفرانس غرب قرار دارند.

این بازی به میزبانی ایندیانا پیسرز و در ورزشگاه بَنکرز لایف فیلدهاوس برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ ایندیانا پیسرز بدون اولادیپو

ایندیانا پیسرز فصل گذشته پس از یوتا جاز جذاب‌ترین تیم پلی‌آف بسکتبال NBA بود و توانست با ویکتور اولادیپو ستاره خود کلیولند را حسابی به دردسر بیاندازد. ایندیانا پیسرز در ابتدای فصل نیز با فعالیت در نقل و انتقالات و به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل تِرنِر توانست تیم خود را قدرتمندتر کند و تا رده سوم نیز بالا بیاید.  در این فصل نیز مانند فصل گذشته ویکتور اولادیپو بهترین بازیکن ایندیانا بود و توانست میانگین ۱۸.۸ امتیاز را در هر بازی ثبت کند اما مصدومیت شدید فصل را برای او به پایان رساند.

ایندیانا پیسرز اما بعد از مصدومیت ویکتور اولادیپو نیز روند خوب خود را ادامه داد و اکنون با کسب ۴۳ پیروزی و متحمل شدن تنها ۲۵ شکست بالاتر از بوستون سلتیکس مدعی در رده چهارم کنفرانس شرق قرار دارد. در غیاب اولادیپو اما سابونیس تاثیرگذارترین بازیکن ایندیانا بوده‌است و توانسته میانگین ۹.۲ ریباند را ثبت کند که برای بازیکنی با قد و قامت او آمار بسیار خوبی به نظر می‌رسد. اکنون به نظر می‌رسد ایندیانا با ادامه همین روند یکی از تیم‌های اصلی صعودکننده به پلی‌آف باشد. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار است و انتظار بازی نزدیکی از این دو تیم می‌رود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : بوگدانوویچ – یانگ – مایلز ترنر – وزلی متیوز – کالیسون

اوکلاهوما سیتی تاندر ؛ در جستجوی هویت

اوکلاهوما سیتی تاندر را در این فصل می‌توان در میان تیم‌هایی قرار داد که بیشترین پیشرفت را داشته‌اند. آن‌ها در بخش دفاع تیمی موفق شدند با مربی خود بیلی داناوان در میان بهترین‌های بسکتبال NBA قرار بگیرند. اوکلاهوما اما در این فصل با راسل وستبروک و پاول جرج یکی از مدعیان بسکتبال NBA در کنفرانس غرب بوده‌اند. پاول جرج که توانسته میانگین ۲۸.۲ امتیاز را ثبت کند که در میان بهترین‌های لیگ است و راسل وستبروک نیز توانسته میانگین ۱۰.۵ پاس منجر به گل را در کنار ۱۱.۱ ریباند را ثبت کرده‌است.

عملکرد فوق العاده راسل وستبروک و پاول جرج در این فصل باعث شده تا هواداران تاندر دوباره برای قهرمانی رویاپردازی کنند. اما شاگردان داناوان در چند بازی گذشته و پس از مصدومیت پاول جرج روند نزولی را طی کردند و حتی جایگاه سوم خود را به هیوستون راکتس دادند. آن‌ها اکنون با کسب ۴۱ پیروزی و ۲۶ شکست در رده چهارم کنفرانس غرب قرار دارند و اگر جدول به همین شکل باقی بماند باید در مقابل پورتلند در پلی‌آف بازی کنند. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار است و انتظار می‌رود اوکلاهوما کار سختی را در خانه ایندیانا پیش رو داشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : پاول جرج – راسل وستبروک – استیون آدامز – فرگوسن – گرنت

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *