صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ یوتا جاز – دالاس ماوریکس

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ یوتا جاز – دالاس ماوریکس

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات NBA، ساعت ۶:۳۰ روز یکشنبه ۵ اسفند ماه تیم یوتا جاز در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی ویوینت اسمارت هوم آرنا میزبان دالاس ماوریکس خواهد بود. با نزدیک شدن به مراحل حساس، پیش بینی لیگ بسکتبال NBA از هیجان مضاعفی برخوردار می‌شود. یوتا جاز از آخرین سهمیه‌ی پلی‌آف کنفرانس غرب ۲ برد بیشتر دارد و دالاس ماوریکس ۴ برد کمتر دارد و از حالا به بعد هر بازی برای آنها، حکم بازی مرگ یا زندگی را دارد. یوتا جاز با باخت مقابل گلدن استیت صدرنشین به تعطیلات یک هفته‌ای رفت و دالاس ماوریکس هم پیش از تعطیلات متحمل دو شکست مقابل هیوستون و میامی شد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

یوتا جاز؛ قاتل تیم‌های رده پایین

یوتا جاز فصل را خوب آغاز نکرد و در آغاز سال ۲۰۱۹ در پایین جدول هم‌ردیف دالاس ماوریکس بود ولی سال جدید برای آنها خوب آغاز شد و از ۲۲ بازی، ۱۴ تا را برده است تا اکنون با ۳۲ برد و ۲۵ باخت در رده‌ی ۶ کنفرانس غرب ایستاده باشد. این تیم در ۱۰ بازی اخیر ۶ برد و ۴ باخت رقم زده و مقابل تیم‌های اول و چهارم و پنجم کنفرانس خود مغلوب شده است. یوتا جاز حدود ۷۰ روز است که مقابل تیم‌های پایین‌تر از خود نباخته و دلیل اوج‌گیری‌اش نیز برد تیم‌های رده‌پایین بوده است. یوتا با دفاع خوب خود و بهره‌گیری به‌جا از رودی گوبرت (بهترین ریباندکننده و بلاک‌کننده‌ی تیم) به‌لحاظ دفاعی تیم ۴ لیگ NBA است ولی در حمله ضعیف است و چشم به داناوان میچل و ریکی روبیو دارد. گوبرت با ۶۵٪ دقت در پرتاب‌های منطقه‌ای آمار خیره‌کننده‌ای برجا گذارده است. جاز در بازی‌های خانگی آمار معمولی ۱۸ برد و ۱۰ باخت را در کارنامه دارد و این بازی فرصت خوبی برای بهبود این آمار است. میزبان مصدوم مهمی ندارد.

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA یوتا جاز

دالاس ماوریکس؛ تیم سال آینده

کسانی که عاشق درک نوویتسکی هستند دوست دارند هرطور شده دالاس ماوریکس به پلی‌آف صعود کند تا آنها بتوانند از آخرین فصل حضور این اسطوره‌ی NBA لذت بیشتری ببرند. ولی دالاس در نقل و انتقالات نیم‌فصل پر تحرک بود و همین مسأله ممکن است باعث ناهماهنگی تیم شود. بی‌شک مدیران تیم بیشتر به فصل آینده چشم دوخته‌اند. آنها در نیم‌فصل ۴ تا از ۵ بازیکن اصلی خود را به تیم‌های دیگر واگذار کردند، از جمله دنیس اسمیت جونیورِ خوش‌آتیه و دی‌آندره جوردن (بهترین ریباکننده‌ی تیم) را. آنها می‌خواهند حول یکی از ستاره‌های حال حاضر NBA یعنی لوکا دانچیچ یک تیم جدید بسازند. دالاس با ۲۶ برد و ۳۱ باخت در رده‌ی ۱۲ کنفرانس غرب قرار دارد و در ۱۰ بازی اخیر خود ۵ برد و ۵ باخت را رقم زده است. این تیم بیرون از خانه فاجعه‌آمیز نتیجه گرفته و ۸ برد و ۲۰ باخت را بر جا گذارده است. خبر بد برای دالاس ماوریکس آن است که حضور یا عدم حضور لوکا دانچیچ در هاله‌ای از ابهام است و عدم حضور او در این بازی تیر خلاص را بر پیکر دالاس خواهد زد.

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA را باید با مطالعه انجام داد. قبل از شرط بندی از وضعیت لوکا دانچیچ اطمینان حاصل کنید؛ در صورت غیبت او شانس برد یوتا بسیار بالا می‌رود. گرچه بازی آخر بین یوتا جاز و دالاس ماوریکس را دالاس برده ولی آن بازی در خانه‌ی ماوریکس بوده است. ضمناْ پیش از آن بازی، یوتا ۵ بار پیاپی دالاس را شکست داده بود (اطلاعات بیشتر در این لینک).

*آمار و ارقام این بازی صرف‌نظر از بازی یوتا با اوکلاهما و دالاس با دنور است که هردو بازی پس از نگارش این مقاله شروع می‌شوند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *