صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ فیلادلفیا سونی سیکسرز – پورتلند تریل بلیزرز

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA ؛ فیلادلفیا سونی سیکسرز – پورتلند تریل بلیزرز

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۲۱:۳۰ شنبه ۴ اسفند ماه، تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل پورتلند تریل بلیزرز قرار خواهد گرفت. با توجه به تعطیلی یک‌هفته‌ای و برگزاری مسابقات آل‌استار، پیش بینی لیگ بسکتبال NBA نیازمند توجه دقیق‌تر به آمار و ارقام است. این بازی، رقابت تیم ۴ کنفرانس شرق درمقابل تیم ۴ کنفرانس غرب است. فیلادلفیا سونی سیکسرز در اولین بازی خود پس از تعطیلات یک هفته‌ای لیگ توانست میامی هیت را ۱۰۲-۱۰۶ شکست دهد و با عملکرد ۲ پیروزی پیاپی وارد میدان شود. پورتلند تریل بلیزرز هم موفق شد بروکلین نتس را ۹۹-۱۱۳ از پیش رو بردارد و این تیم هم با ۲ برد پیاپی به فیلادلفیا سفر می‌کند.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ روند رو به رشد ادامه دارد

پیشرفتِ یکی دو فصل اخیر فیلادلفیا سونی سیکسرز واقعاً خیره‌کننده بوده است. این تیم که سال ۲۰۱۶ تنها ۱۲٪ بازی‌ها و سال ۲۰۱۷ تنها ۳۴٪ بازی‌ها را برده بود در دو فصل اخیر آمار برد بالای ۶۰٪ برجای گذارده است و هم‌اکنون با ۳۸ برد و ۲۱ باخت در رده‌ی ۴ کنفرانس شرق است و از بوستون طوفانی این سال‌ها نیز بالاتر قرار گرفته است. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود آمار ۶ برد و ۴ باخت را برجای گذارده و هرچند آمار خوبی نیست ولی باخت‌های آن مقابل بزرگانی مانند سلتیکس و ناگتس و تاندر و راپتورز بوده است. فیلادلفیا سونی سیکسرز از ۳۱ بازی خانگی ۲۴ تا را برده است و حالا قطعاْ برای یک برد دیگر به میدان خواهد آمد. خبر نگران‌کننده آن است که جوئل امبید، به‌احتمال خیلی زیاد به این بازی نخواهد رسید. امبید که از ستارگان NBA است بهترین امتیازآور و بهترین ریباندکننده‌ی تیم خود است. در غیاب او نگاه‌ها به جیمی باتلر و بن سیمونز خواهد بود. شاید بن سیمونز خیلی مشهور نباشد ولی از بازیکنان آل‌استار ۲۰۱۹ بود و فقط طی ۱۶ دقیقه‌ی آن بازی توانست ۱۰ امتیاز و ۶ ریباند و ۷ پاس گل ثبت کند.

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA پورتلند

پورتلند تریل بلیزرز؛ بلندپروازی‌ها ادامه دارد

پورتلند تریل بلیزرز برخلاف فیلادلفیا در چند فصل اخیر از ثبات برخوردار بوده است و حالا هم با ۳۵ برد و ۲۳ باخت و کسب ۶۰٪ برد در رده‌ی ۴ کنفرانس غرب جای دارد و با کسب رتبه‌ی ۳ و کنار زدن اوکلاهما تاندر فقط ۲ بازی فاصله دارد. این تیم به‌لحاظ هجومی تیم ۱۰و به‌لحاظ دفاعی تیم ۱۳ لیگ NBA است و نسبت به فیلادلفیا که در حمله و دفاع به‌ترتیب تیم ۳ و ۲۰ لیگ است از تعادل بهتری برخوردار است. قطعاْ خرید زمستانیِ اِنس کانتر از نیویورک نیکس بلندبالا به استحکام دفاع پورتلند تریل بلیزرز کمک بیشتری خواهد کرد. ستاره‌ی این تیم دیمین لیلارد است که در آل‌استار ۱۸ امتیاز کسب کرد. یوسف نورکیچ و سی‌جی مک‌کالوم از دیگر بازیکنان اثرگذار بلیزرز هستند. آمار خارج از خانه‌ی پورتلند ضعیف است: ۱۱ برد و ۱۵ باخت.

پیش بینی لیگ بسکتبال NBA

در بازی دو تیمی که آخرین باخت‌های گلدن استیت شکست‌ناپذیر را رقم زده‌اند انتظار دارید پیش بینی لیگ بسکتبال NBA چگونه باشد؟ قطعاْ بسیار تنگاتنگ. پیش از شرط بندی حتماْ از حضور یا عدم حضور جوئل امبید کسب اطمینان کنید. در صورت غیبت او شانس پورتلند برای برد افزایش می‌یابد. ۲ بازی آخر رودرروی دو تیم را پورتلند برده است ولی نکته‌ی مهم آن‌که از سال ۲۰۱۶ همیشه تیم‌ میزبان پیروز شده است‌.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *