صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی سری آ ایتالیا : پیش بازی امپولی-اینتر

پیش بینی سری آ ایتالیا : پیش بازی امپولی-اینتر

ad banner

پیش بینی سری آ ایتالیا :  نراتزوری و تمایل به وداعی زیبا با سال ۲۰۱۸

از هفته نوزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم امپولی و اینتر در باکسینگ دی کالچو، برابر هم قرار خواهند رفت. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت ایران) روز شنبه ۸ دی ماه، در ورزشگاه کاستلانی شهر امپولی برگزار خواهد شد.امپولی تیمی ضعیف است و پیش بینی سری آ ایتالیا برای این مصاف، ساده تلقی می‌شود. اینتری‌ها که چهارشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو توانستند در یک دیدار جنجالی، ناپولی را شکست دهند، با روحیه خوبی به استقبال این بازی می‌آیند.

گرچه اتفاقات تلخ و ناگواری هم قبل و بعد از بازی رخ داد که به هیچ وجه با روح ورزش سازگاری نداشت. کشته شدن یک هوادار نراتزوری و شعارهای نژادپرستانه علیه کالیدو کولیبالی، کام فوتبال‌دوستان را تلخ کرد. با این حال اینتر هنوز باید به آینده فکر کند.

امپولی: یک قعرنشین دیگر که برای سقوط نکردن می‌جنگد

خط دفاع تیم امپولی وضعیت بسیار بدی دارد و در سه بازی اخیر خود، حداقل سه گل دریافت کرده‌اند. شواهد و قرائن در مورد این بازی، حاکی از آن دارند امپولی نخواهد توانست برابر اینترِ با روحیه اسپالتی مقاومت کند و بدین ترتیب، در منطقه سقوط رقابت‌های سری آ ایتالیا قرار خواهد گرفت.برای کسانی که علاقه‌مند به پیش بینی سری آ ایتالیا هستند، دانستن این نکته ضروری است که امپولی سه بازی قبلی خود در سری آ را هم با شکست پشت سر گذاشته و در پنج بازی قبلی خود برابر اینتر، همواره شکست خورده بوده است.

پیش بینی سری آ ایتالیا

اینتر: ناامید از قهرمانی، امیدوار به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

بدون شک در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می‌کرد نراتزوری حذفی زودهنگام از لیگ قهرمانان داشته باشد، اما اوضاع چندان بد هم نیست، زیرا هنوز در لیگ اروپا حضور دارند. مشکل اصلی در سری آ ایتالیا است. گرچه پیروزی بزرگ و صدالبته پرحاشیه آن‌ها برابر ناپولی، اوضاع را برای لوچانو اسپالتی آرام کرد، اما مشکلات تیمِ اینتر پابرجاست. راجا ناینگولان که به دلایل انضباطی، تا اطلاع ثانوی از ترکیب کنار گذاشته شده بود، انتظار می‌رود در این بازی هم غایب باشد. باشگاه اینترمیلان یک مشکل دیگر هم دارد؛ آن‌ها توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، محکوم به انجام دو بازی خانگی بدون حضور هواداران شدند. مرگ هوادار ۳۵ ساله اینتر که چهارشنبه شب توسط ناپولی زیر گرفته شد، کام این تیم را تلخ کرده، به همین دلیل مائورو ایکاردی و دوستانش می‌خواهند وداعی زیبا با هوادارشان داشته باشند. پیش بینی سری آ ایتالیا روز به روز سخت می‌شود، اما طبق انتظارات، یک پیروزی دیگر به نام اینتر ثبت خواهد شد.

پیش بینی سری آ ایتالیا

پیش‌بینی مسابقه امپولی و اینتر میلان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *