صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس دبی ؛ گائل مونفیلز – ریچارد برانکیس

پیش بینی تنیس دبی ؛ گائل مونفیلز – ریچارد برانکیس

ad banner

پیش بینی تنیس دبی از ظهر پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ با شروع دور یک هشتم نهایی جذاب‌تر خواهد شد. در یکی از مهمترین مبارزات این دور، گائل مونفیلز برابر ریچارد برانکیس به میدان می‌رود. این دو پیش از این یک‌بار و در سال ۲۰۱۴ با هم روبرو شدند که آن دیدار با برد دو بر صفر مونفیلز به پایان رسید. مونفیلز با آمادگی بسیار خوبی به این مسابقات آمده و برانکیس هم می‌خواهد ارزش‌های خود را نشان دهد. مسابقات دبی ارزش ۵۰۰ در تور جهانی دارد و جایزه‌ی نقدی خوبی هم به تنیسورها اهدا می‌شود. مجموعه این عوامل به کیفیت مسابقات می‌افزاید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس دبی
پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی ؛ گائل مونفیلز به دنبال هتریک قهرمانی

پروفایل مونفیلز :

سن: ۳۲ / قد: ۹۳ سانتیمتر / وزن: ۷۸ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۵ سال / رنکینگ جهانی: ۲۳ / دست: راست /  ملیت:  فرانسوی

گائل مونفیلز در ماه‌های اخیر بسیار آماده نشان داده است. او قبل از شرکت در مسابقات دبی، در تورنمنت روتردام به مقام قهرمانی رسید و پیش از آن هم در اوپن بلغارستان قهرمان شده بود. تنیسور فرانسوی در ۱۰ بازی قبلی‌اش ۹ برد و ۱ شکست داشته و با انگیزه‌ی فراوان به دبی آمده است. او ۳ سال قبل تا رنک ششم جهان هم صعود کرد، اما عدم درخشش در سه سال اخیر باعث شده که تا رتبه‌ی بیست و سوم پایین بیاید. اوج افتخار مونفیلز، قهرمانی در دو گرند اسلم (اوپن فرانسه و اوپن آمریکا) بوده است. او همچنین موفق به فتح ۶ تورنمنت دوبل و ۲۰ تورنمنت فردی شده است. نقطه‌ی قوت او در زدن ضربات دشوار و تحرک زیادش در زمین است. او به سرعت دفاع را به حمله تبدیل می‌کند و سرعت سرویس‌اش میتواند به ۲۳۰ کیلومتر در ساعت هم برسد. مونفیلز در مسابقات دبی با شکست دادن چیلیچ و بگداتیس به دور یک هشتم نهایی رسیده است.

پیش بینی تنیس دبی
پیش بینی تنیس دبی

ریچارد برانکیس و ادامه‌ی درخشش در دبی

پروفایل برانکیس  

سن: ۲۸/ قد: ۱۷۵ سانتیمتر / وزن: ۷۰ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱ سال / رنکینگ جهانی: ۱۱۰ / دست: راست / ملیت: لیتوانی

ریچارد برانکیس اولین و تنها تنیسور اهل لیتوانی است که به جمع ۱۰۰ تنیسور برتر جهان راه یافته است. بالاترین رنک این تنیسور جوان در سال ۲۰۰۶ و با رسیدن به رتبه‌ی ۵۰ رقم خورد. او سابقه‌ی رسیدن به فینال دو مسابقه در تور جهانی را دارد. برانکیس از ۲ سالگی تنیس را به کمک خواهرش شروع کرد و در سال ۲۰۰۸ به تنیس حرفه‌ای روی آورد. او در نوجوانی بسیار موفق بود، اما در بزرگسالی نتوانست درخشان باشد. برانکیس در مسابقات دبی بسیار عالی عمل کرده و با برتری برابر مدودف، کودیا ، لیستینه و باسیچ به این مرحله رسید. او دو بار برابر ۱۰ تنیسور برتر جهان قرار گرفته و یکبار برنده و یک بار بازنده بوده است. برانکیس در ۱۰ بازی اخیرش ۷ برد و ۳ شکست داشته و مصمم است در دبی ارزش‌های خود را نشان دهد. برانکیس به سه زبان لیتوانیایی، روسی و انگلیسی صحبت می‌کند و نکته‌ی جالب این است که نامش در زبان لیتوانیایی، معنی بی‌آزار می‌دهد! برانکیس در پیراهن تیم ملی کشورش در المپیک ریو ۲۰۱۶ هم شرکت کرد، اما موفق به کسب هیچ بردی نشد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *