صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی کوین اندرسون – کی نیشیکوری

پیش بازی کوین اندرسون – کی نیشیکوری

ad banner

تنیس: پیش بازی کوین اندرسون – کی نیشیکوری

لندن در پایان هر سال، میزبان هشت تنیسور برتر جهان است. در مسابقات امسال، رافائل نادال و خوان مارتین دل پوترو به دلیل مصدومیت، غایب هستند. با سپری شدن دو روز از مسابقات بهترین های دنیای تنیس، حالا هر تنیسور در یک بازی به میدان رفته است. تنیسور های برتر که در دو گروه ۴ تیمی دسته بندی شده اند، برای کسب آخرین تورنمنت سال، با تمام قوا به میدان می‌آیند. جدال دو برنده روز اول رقابت ها، حساسیت های خودش را خواهد داشت.

کوین اندرسون: شور و شوق برای صدرنشینی در گروه

کوین اندرسون، کار خود را در رقابت های لندن، با قدرت آغاز کرد. او موفق شد تا دومینیک تیم را در دو ست پیاپی شکست دهد. تنیسور اهل آفریقای جنوبی، حالا ۳۲ ساله است و می داند که باید از فرصت هایی که به او داده می شود، نهایت استفاده را ببرد. کوین اندرسون و کی نیشیکوری در مجموع، ۸ بار با یک دیگر روبرو شده اند که سهم اندرسون، تنها ۳ پیروزی بوده است. با این حال یکی از این برد ها در فینال وین ۲۰۱۸ بود که موجب قهرمانی تنیسور باتجربه در آن رقابت ها شد. انگیزه زیاد برای صدرنشینی در گروه و انتقام شکست مسترز پاریس، کوین اندرسون را به زمین اصلی رقابت های لندن، فرا می خواند.

کی نیشیکوری

کی نیشیکوری: سامورایی خستگی ناپذیر

نیشیکوری در روز اول بازی های لندن، دست به کار بزرگی زد و راجر فدرر بزرگ را در دو ست پیاپی شکست داد. حالا مرد ژاپنی پس از ۳ بار رو در رو شدن با اندرسون در سال ۲۰۱۸، برای چهارمین بار در لندن به مصاف او می رود. کی نیشیکوری، قدرت سرویس های اندرسون را ندارد اما بازی او که مبتنی بر تلاش و دوندگی است، می تواند مانند رقابت های پاریس، باعث برتری اش شود.  کی نیشیکوری در ضربات بازگشتی سرویس ها و رالی ها، در مقابل فدرر عملکرد خوبی داشت و این زنگ خطر بزرگی برای کوین اندرسون است. پیروز دیدار اندرسون و نیشیکوری، به احتمال زیاد، شانس اول صدرنشینی گروه خواهد بود.

کی نیشیکوری

بازی کوین اندرسون و کی نیشیکوری، از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، آغاز خواهد شد.

پیش‌بینی بازی کوین اندرسون – کی نیشیکوری

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *