صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ ؛ پیش‌بازی کامرون نوریه و راجر فدرر

پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ ؛ پیش‌بازی کامرون نوریه و راجر فدرر

ad banner

پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ ؛ جدال کامرون نوریه و راجر فدرر

رقابت‌های هاپمن کاپ، هر ساله در استرالیا برپا می‌شود. مسابقاتی که برای آمادگی هرچه بیش تر تنیسورها برای شرکت در تورنمنت گرند اسلم آزاد استرالیا است. در این بازی‌ها، هر تنیسور نماینده کشورش است. راجر فدرر در سال گذشته و پس از ۱۵ سال به این رقابت‌ها بازگشت و امسال نیز در بازی‌ها شرکت می‌کند. کامرون نوریه نیز یکی از نمایندگان بریتانیا خواهد بود. کامرون نوریه و راجر فدرر، در برابر هم قرار خواهند گرفت. در ادامه پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ این اولین رویارویی دو تنیسور خواهد بود.

کامرون نوریه: بریتانیا، امیدوار به جوان خویش

کامرون نوریه ۲۳ ساله، از آینده‌داران دنیای تنیس است. جوان بریتانیایی که متولد ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی است. نوریه اکنون رنک ۹۱ را در اختیار دارد و تنیسوری در قامت بازیکنی چون راجر فدرر نیست. پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ ، کار سختی را برای نوریه جوان متصور می‌شود اما او بسیار باانگیزه است تا در برابر یکی از بهترین تنیسورهای تاریخ، خودی نشان دهد. ۱۰ بازی اخیر برای او، ۶ شکست و ۴ پیروزی را به همراه داشته است. تنیسور چپ دست بریتانیایی که ۱.۸۸ قد دارد، تنها ۶۲۷ امتیاز در سال ۲۰۱۸ به دست آورد که عدد بسیار ناچیزی است. باید دید او در برابر راجر فدرر پر آوازه، کاری از پیش خواهد برد یا خیر.

پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ

راجر فدرر: استرالیا، یادآور خاطرات خوب

راجر فدرر برای دو سال متوالی است که تورنمنت آزاد استرالیا را فتح می‌کند. در سال ۲۰۱۷ با شکست رافائل نادال و سال ۲۰۱۸ با شکست مارین چیلیچ، مرد پرافتخار سوئیسی به این مهم دست یافته است. حالا راجر فدرر برای آماده شدن هر چه بیش‌تر در اولین گرند اسلم سال، پا به مسابقات هاپمن کاپ گذاشته است. دیدار اول برای مرد با تجربه، چندان سخت به نظر نمی‌رسد. مطمئنا فدرر هنوز به قدری خوب است که مقابل بازیکنی چون کامرون نوریه جوان و بی تجربه، به راحتی پیروز شود. با این حال پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ نیز غافلگیری‌‌های خودش را دارد. فدرر در سال ۲۰۱۸، فاتح رقابت‌های آزاد استرالیا، اشتوتگارت، روتردام و بازل شد. سالی که در مجموع برای او چندان بد هم به پایان نرسید. راجر فدرر اگر می‌خواهد در برابر رقبای سرسخت خود حرفی برای گفتن داشته باشد، باید روی قدرت ضربات خود بیش‌تر کار کند. هرچند با بالاتر رفتن سن او، کار از این لحاظ برایش دشوار شده است. راجر فدرر یک بار دیگر می‌خواهد نشان دهد، سن برایش تنها یک عدد است.

پیش‌بینی تنیس هاپمن کاپ

پیش‌بینی مسابقات تنیس هاپمن کاپ در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *