صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر ؛ سیمونا هالپ – الیز مرتنز

پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر ؛ سیمونا هالپ – الیز مرتنز

ad banner

پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر با رسیدن به روز فینال به اوج هیجان رسیده است. به خصوص که یک پای فینال سیمونا هالپ است که سال‌ها رنک یک جهان بوده و در سوی مقابل الیز مرتنز ایستاده که با وجود سن کم، خود را به جمع ۲۰ تنیسور برتر جهان رسانده و پدیده‌ی جدید تنیس زنان محسوب می‌شود. هالپ به عنوان یکی از چهار تنیسور برتر مسابقات در رنکینگ جهانی، کار خود را از دور یک شانزدهم شروع کرد و با عبور از سه رقیب به فینال رسید. مرتنز یک بازی بیشتر داشته و با این حال نمایش درخشانی در قطر ارائه کرده است. هالپ و مرتنز پیش از این دو بار با هم بازی کرده‌اند که هر دو مسابقه با برتری هالپ به پایان رسیده است. مهمترین جدال این دو در سال ۲۰۱۸ و در دور یک هشتم نهایی مسابقات رولان گاروس برگزار و با برد هالپ در دو ست به پایان رسید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر
پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر

پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر ؛ سیمونا هالپ، پیش به سوی قله‌ی تنیس زنان

پروفایل هالپ:

سن:  ۲۷ / قد: ۱۶۸ سانتیمتر / وزن: ۶۴ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۴ / رنکینگ جهانی: ۳ / ملیت: رومانیایی

سیمونا هالپ سال‌ها رتبه‌ی اول رنکینگ جهانی تنیس زنان بود. اما طی سال گذشته با افت و مصدومیت شدید مواجه شد و جایگاه خود را به نائومی اوزاکا واگذار کرد. تنیسور رومانیایی حالا به اوج آمادگی رسیده و با اقتدار به فینال مسابقات اوپن قطر راه یافته است. او در این راه سورنکو و گورجس را دو بر صفر و اسویتولینا را سه بر یک شکست داد.

هالپ از پر افتخارترین تنیسورهای تاریخ است. او مجموعا ۱۸ تور جهانی را فتح کرده و توانسته با رکورد استفی گراف Steffi Graf مساوی کند. او در جمع تنیسورهای فعال رکورددار حضور در ۱۰ رتبه‌ی اول رنکینگ جهانی است. تنیسور رومانیایی حالا امیدوار است با قهرمانی در مسابقات اوپن قطر و تداوم درخشش در سال ۲۰۱۹ بار دیگر به قله‌ی تنیس جهان بازگردد. به خصوص که نائومی اوزاکا در این مسابقات شرکت نکرده و با این اوصاف پیش بینی تنیس اوپن قطر و بازی‌ فینال با حضور سیمونا هالپ بسیار جذاب خواهد بود.

پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر
پیش‌ بینی تنیس اوپن قطر

الیز مرتنز و ماموریت رسیدن به جمع ده تنیسور برتر جهان

پروفایل مرتنز :

سن:  ۲۳ / قد: ۱۷۹ سانتیمتر / وزن: ۷۰ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۵ / رنکینگ جهانی: ۲۳ / ملیت: بلژیکی

الیز مرتنز در اوج جوانی و آمادگی است و توانسته خود را به عنوان پدیده‌ی بی چون و چرای تنیس جهان مطرح کند. او در راه رسیدن به فینال مسابقات اوپن قطر سینیاکووا،  پلیسکووا و برتنز را در دو ست و کربر را در سه ست شکست داد. مرتنز پیش از این دو بار با هالپ روبرو شده و هر دو بار شکست خورده است. به همین دلیل فینال قطر برای انتقام او از هالپ ایده‌آل خواهد بود.

مرتنز در دوران فعالیتش در تنیسِ حرفه‌ای، ۶ قهرمانی فردی و ۴ قهرمانی دو نفره در تور جهانی دارد. او همچنین ۲۴ بار فاتح مسابقات فدراسیون بین المللی تنیس شده است. مرتنز مصمم است با پیروزی برابر هالپ، نام خود را بیش از پیش سر زبان‌ها بیاندازد و این مساله به جذابیت پیش بینی تنیس اوپن قطر می‌افزاید.

پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن قطر در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *