صفحه اصلی / عمومی /  پیش‌بینی بسکتبال NBA : پیش‌بازی دیدار اورلاندو مجیک و تورنتو رپترز

 پیش‌بینی بسکتبال NBA : پیش‌بازی دیدار اورلاندو مجیک و تورنتو رپترز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ حمله کانادایی‌ها به دیار اورلاندو

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های اورلاندو مجیک و تورنتو رپترز به مصاف هم خواهند رفت. اورلاندو مجیکِ میزبان با ۱۴ پیروزی و ۱۹ شکست، تیم دهم کنفرانس شرق است. در طرف دیگر، تورنتو رپترز قرار دارد و با ثبت ۲۶ پیروزی و ۱۰ شکست، تیم اول جدول رده‌بندیِ کنفرانس شرق است. بدون شک، پیش‌بینی بسکتبال NBA با وضعیت کنونی دو تیم مشکل است.

اورلاندو مجیک: کلیدی که در دستان نیکولا ووچیویچ است

شکست برابر فینیکس سانز، چهارمین باخت پیاپی شاگردان استیو کلیفورد را رقم زد. فصل پر فراز و نشیب تیم اورلاندو همچنان ادامه دارد و نبود ثبات در عملکرد فنی آنها بیش از هر چیزی هواداران مجیک را ناراحت می‌کند. ضعف بزرگ آبی‌پوشان در کسب امتیاز است. تیم کلیفورد به صورت میانگین در هر بازی فقط ۱۰۲ امتیاز کسب می‌کند و از این نظر، تیم بیست و هفتم NBA به شمار می‌رود. بار تهاجمی اورلاندو روی دوش نیکولا ووچیویچ است. بازیکنِ پستِ سنتر که علاوه بر توانایی‌های بالایی که در کارهای دفاعی دارد، بار تهاجمی مجیک را نیز به دوش می‌کشد. همین مسئله شاید نقطه ضعف آبی‌ها است! ووچیویچ در هر بازی به صورت میانگین ۲۰ امتیاز می‌آورد که در میان هم تیمی‌هایش بهترین آمار است. به لحاظ آماری، هیچ بازیکنی بالاتر از نیکولا نیست و این مورد نشان از ضعف بازیکنان پست شوتینگ گارد و اسمال فوروارد در تیم اولاندو دارد. از موردی مهم نباید گذشت، حضور ووچویچِ آماده می‌تواند هر تیمی را دچار چالش کند. به همین علت، پیش‌بینی بسکتبال NBA  سخت‌تر از قبل می‌شود.

 پیش‌بینی بسکتبال NBA

 تورنتو رپترز: در فکر ادامه صدرنشینی!

کانادایی‌ها پس از کسب پیروزی شیرین در فلوریدا برابر میامی هیت، پا به این مسابقه مهم می‌گذارند. آنها در این فصل با داشتن فوق‌ستاره‌ای چون کوای لنارد در صدر کنفرانس شرق قرار دارند و با قدرت از روی تمام تیم‌های لیگ رد می‌شوند. عملکرد فوق‌العاده رپترز در فاز تهاجمی، نقطه قوت این تیم است. کسب ۱۱۴ امتیاز در هر بازی به صورت میانگین، چیزی نیست که هر تیمی موفق به کسب آن شود اما تورنتو با هدایت نیک نرس به سادگی امتیازهای لازم را کسب می‌کند. با حضور کایل لاوری، قرمزها در گردش توپ مشکلی ندارند و میانگین ۹ پاس منجر به گل در هر مسابقه، نشان‌دهنده این مسئله است. لاوری و کوای تنها توان‌های تیم نرس نیستند. پاسکال سیاکام، بازیکن جوان تورنتو که اولین فصل حضورش در لیگ NBA را سپری می‌کند ۵۸ درصد توپ‌هایش را وارد سبک می‌کند و عملکرد این بازیکن در کنار سرج ایباکا و جونس ولنچونس در خط دفاعی نیز، عامل بزرگ موفقیت مردان کانادا است. اکنون با این وضعیت،  پیش‌بینی بسکتبال NBA جذاب‌تر از قبل می‌شود.

 پیش‌بینی بسکتبال NBA

مشخصات بازی

ورزشگاه: اموی سنتر (استادیوم خانگی اورلاندو مجیک)

تاریخ: شنبه ۸ دی ۱۳۹۷- ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۰۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه اورلاندو مجیک و تورنتو رپترز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *