نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش‌بینی بسکتبال NBA : پیش بازی رقابت یوتا جاز – لس آنجلس لیکرز

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA :  نبرد بدون لبران جیمز، همچنان ادامه دارد

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، یوتا جاز در خانه میزبان لس آنجلس لیکرز و ستارگانش خواهد بود. این دو تیم که به ترتیب در کنفرانس غرب در جایگاه نهم و هشتم قرار دارند، جدال نزدیکی بر سر کسب پیروزی خواهند داشت. روز به روز وارد شدن به جمع برترین تیم‌ها و حضور در پلی‌آف سخت و سخت‌تر می‌شود و به همان اندازه، پیش‌بینی بسکتبال NBA ، غیرمنتظره‌تر می‌شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

یوتا جاز: با روحیه و آماده جنگیدن

پیش از این هم به روند پرنوسان یوتا جاز در رقابت‌های بسکتبال NBA اشاره کرده بودیم، اینکه آن‌ها یک روز عالی هستند و یک روز بسیار بد. دقیقا هم همین اتفاق رخ داد. یوتا که در رتبه نهم قرار گرفته و سعی در ورود به جمع برترین‌های غرب را دارد، با بردی روحیه‌بخش برابر اورلاندو، پای به این مسابقه خواهد گذاشت. بر کسی پوشیده نیست سه سلاح اصلی یوتا جاز در این بازی جذاب، ریکی روبیو، داناوان میچل و رودی گوبرت خواهند بود. سیندر، سرمربی یوتا، به خوبی آگاه است اگر در خانه و در مقابل هواداران خودی، موفق شد لیکرز پرادعا را شکست دهد، هم روحیه تیمش بالا خواهد رفت و هم اینکه گام مهمی در راه حضور در پلی‌آف برخواهند داشت. با تمام این تفاسیر، نمی‌شود از روند پرنوسان این تیم چشم‌پوشی کرد، بنابراین هنگام پیش‌بینی بسکتبال NBA و مخصوصا بازی‌های یوتا جاز، بهتر است دوبار فکر کنید.

لس آنجلس لیکرز: تیمی که نباید به قدرتش شک کرد

گرچه پادشاه نیست، اما لس آنجلس لیکرز به قدری ظرفیت و پتانسیل دارد که بتواند از پس رقبای خود در بسکتبال NBA برآید. لبران جیمز که از زمان باخت به گلدن استیت وریرز، مصدوم شده و هنوز هم نتوانسته ریکاوری کند، بزرگترین غایب لس آنجلسی‌ها به شمار می‌آید. این روزها در غیاب جیمز ۳۴ ساله، کایل کوزما نقش رهبر لیکرز را برعهده گرفته و تا حدی توانسته موفق هم عمل کند. شاگردانِ لوک والتون در این دیدار سعی خواهند کرد با ۳ امتیازی‌های خود، رقیب را اذیت کنند. لانزو بال و جاش هارت، باید مسئولیت بیشتری بپذیرند، زیرا نبود ابرستاره اصلی زردپوشان، کار را بسیار سخت می‌کند. مخصوصا که سایر تیم‌ها کم کم در حال رسیدن به اوج خود هستند و این فرصت برای رسیدن به بالای جدول، نباید از دست رود. با وجود همه این‌ها، هیچکس از لس آنجلس لیکرز قطع امید نکرده است؛ حتی اگر پادشاه هم نباشد، سربازانش تا آخرین نفس برای او خواهند جنگید و همین پیش‌بینی بسکتبال NBA را زیبا و مهیج می‌کند.

استادیوم: ویوینت اسمارت هوم آرنا (ورزشگاه اختصاصی یوتا جاز)

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل