نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA : پیش بازی میلواکی باکس-یوتا جاز

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA : سخت و نفس‌گیر، اما هیجان انگیز

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، دو تیم میلواکی باکس و یوتا جاز به مصاف هم خواهند رفت. باکس که در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارد، پذیرای تیم رده نهمی یوتا جاز از کنفرانس غرب خواهد بود. هردو تیم به بازی هجومی روی خواهند آورد و همین انتظارات را در قبال این دیدار بالا برده و این مورد، بی‎شک باعث حساسیت بیشتر خواهد شد. قبل از پیش بینی بسکتبال NBA و این دیدار جذاب، توصیه می‌کنیم آمار و نکات مهم مربوط به این دیدار را به دقت دنبال کنید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

میلواکی باکس: صدرنشینی طعم شیرینی دارد

موفقیت با سخت‌کوشی به دست می‌آید و اگر یک یانیس در تیم خود داشته باشید، تضمین موفقیت را همراه‌تان دارید. میلواکی تا بدین جای کار بسیار عالی عمل کرده و توانسته خودش را در حدی نشان دهد که از مدعیان به شمار آید. البته آن‌ها یکشنبه در برابر تورنتو رپترز شکست بدی را متحمل شدند تا بیش از پیش، به جدیت کار پی ببرند. قطعا مردان مایک بودنهالزر این شکست را به منزله یک هشدار دریافت کرده‌اند و سعی خواهند کرد دیگر دچار این لغزش نشوند. یانیس آنتتوکومپو، ستاره بی‌چون و چرای میلواکی، به همراه مالکوم بروگدان، بروک لوپز و میدلتون، خط حمله آتشینی تشکیل داده‌اند که به هیچ فرصتی برای پرتاب‎های سه امتیازی رحم نمی‎کنند. پیش بینی بسکتبال NBA گاهی سخت و گاهی راحت است، اما در این بازی، کفه ترازو کمی به سمت میلواکی سنگینی می‌کند، مخصوصا که این تیم در خانه و در مقابل طرفداران پرشور خود بازی خواهد کرد.

یوتا جاز: خوب، بد، زشت

تیم یوتا جاز سه روی دارد: خوب، بد و زشت. آن‌ها در روز خوبِ خود می‎‌توانند پیروزی را به ارمغان بیاورند، اما امان از وقتی که بد یا زشت باشند. آن موقع است که رنگ پیروزی را نخواهند دید. پیش بینی بسکتبال NBA وقتی یوتا جاز یک پای آن باشد، همواره سخت است. رودی گوبرت و داناوان میچل با همراهی روبیو، سه امید اصلی یوتا به شمار می‌روند. مردان اهل یوتا این روزها لس آنجلس لیکرز را به چالش می‎کشانند. قصد اصلی این تیم ورود به جمع تیم‌های برتر غرب و حضور در پلی‌آف است که کلید آغازش می‌تواند پیروزی برابر میلواکی باشد. نحوه پیروزی این تیم برابر کلیولند و دیترویت نشان می‌دهد نباید از این تیم ناامید شد، زیرا توانایی‌اش را دارند تا آخرین لحظه بجنگند.
تاریخ بازی: سه شنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۷- ۸ ژانویه ۲۰۱۹
ساعت: ۴:۳۰ بامداد به وقت ایران
ورزشگاه: ویسکانسین اینترتینمنت اسپورتس سنتر (استادیوم اختصاصی میلواکی)

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل