صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی رقابت اوکلاهما و مینسوتا

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ پیش‌بازی رقابت اوکلاهما و مینسوتا

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ نبرد صدر نشین و قعرنشین جدول کنفرانس غرب در اوکلاهما

اوکلاهما سیتی تاندر و مینسوتا تیمبروولوز از سری رقابت‌های بسکتبال NBA در ورزشگاه چسپیک انرژی آرنا (ورزشگاه خانگی اوکلاهما سیتی تاندر ) بامداد دوشنبه ساعت ۴:۳۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. رقابت بین تیم‌های اول و چهاردهم جدول کنفرانس غرب خواهد بود فرصتی برای پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی  به وجود آورده است. ۶ بازی آخر دو تیم، ۳ برد برای اوکلاهما سیتی تاندر و ۳ برد برای مینسوتا تیمبروولوز را در پی داشته است.

اوکلاهما سیتی تاندر: تلاش برای حفظ صدرنشینی

این روزها پیش بینی نتیجه بازی تیم اوکلاهما سیتی تاندر کار راحتی شده است، آنها هرتیمی که در مقابلشان می‌بینند شکست می‌دهند. این تیم ۴ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در حال حاضر صدرنیشن کنفرانس غرب بسکتبال NBA می‌باشد. اوکلاهما سیتی تاندر آخرین بازی خود مقابل یوتا جاز را با نتیجه نزدیک ۱۰۷-۱۰۶ پیروز شده است. پل جرج ستاره این تیم در این بازی موفق به کسب ۴۳ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل شد که آمار فوق العاده‌ای را دریک بازی برای خود ثبت کرده‌است. نکته نگران کننده برای اوکلاهما در این بازی کوراتر چهارم است که آنها به شدت از نظر بدنی و ذهنی در این کوارتر افت کردند که این می‌تواند نشان دهد ممکن است بازیکنان این تیم شاید کمی برای این بازی خسته باشند. همچنین آنها ستاره ای همچون راسل وستبروک را در ترکیب خود می‌بینند که در این فصل میانگین ۲۰.۶ امتیاز، ۱۰.۷ ریباند و ۱۰.۴ پاس گل در هربازی را ثبت کرده‌است. قابل توجه علاقه‌مندان پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، به نظر نمی‌رسد اوکلاهما در این بازی کار سختی را پیش روی داشته باشد.

ترکیب احتمالی: ترنس فرگوسن، راسل وستبروک، پل جرج، استیون آدامز، ژرمی گرانت

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

مینسوتا تیمبروولز: کار سخت گرگ‌ها برای جدا شدن از قعر جدول

مینسوتا تیمبروولز در این مقطع از فصل وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند، از این رو در ادامه پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی ، نتیجه بازی این تیم کار نسبتا راحتی شده است. آنها از ۶ بازی آخر خود ۵ بار متحمل شکست شده‌اند و فقط ۱ بار توانست به پیروزی برسند. آخرین باری که مینسوتا تیمبروولوز توانست تیمی را شکست دهد باز می‌گردد به بازی مقابل ساکرامنتو کینگز میانه جدولی که با نتیجه مطمئن ۱۳۲-۱۰۵ توانستند این تیم را شکست دهند. این نتیجه نشان می‌دهد شاید پیش بینی نتیجه این بازی کار خیلی آسانی هم نباشد. مینسوتا تیمبر وولوز اکنون در رده چهاردهم جدول کنفرانس غرب بسکتبال NBA قرار دارد و فقط نسبت به فینیکس سانز ته جدولی وضعیت بهتری دارد. شاید یکی از مشکلات این تیم این است که این تیم بازیکن بسیار بزرگی ندارد که تیم به آن تکیه کند و همه بازیکنان این تیم در حد و اندازه هم هستند. حال باید دید که این تیم در مقابل صدرنشین چه خواهد کرد.

ترکیب احتمالی: کارل آنتونی تاونز، رابرت کاوینگتون، اندرو ویگینز، تای گیبسون، دریک رز

پیش‌بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی

پیش‌بینی مسابقه اوکلاهما سیتی تاندر – مینسوتا تیمبروولوز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *