صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بازی میلان-اسپال ؛ رقابت تیم‌های نگون‌بخت

پیش‌بینی بازی میلان-اسپال ؛ رقابت تیم‌های نگون‌بخت

ad banner

پیش‌بینی بازی میلان-اسپال ؛ رقابت تیم‌های نگون‌بخت

در آخرین بازیِ آخرین هفته‌ی دور رفت فوتبال سری آ ایتالیا، ساعت ۲۳ شنبه، ۸ دی ماه، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو از تیم اسپال استقبال خواهد کرد. روسونری در وضع ناخوشایندی قرار دارد و در ۴ بازی اخیر خود نتوانسته گل بزند و بدترین آمار گلزنی ۳۴ سال اخیر باشگاه را رقم زده است.برای پیش‌بینی بازی میلان-اسپال توجه به نکات آماری بسیار مهم است. تیم میلان پس از شکست ۱-۳ مقابل المپیاکوس یونان از لیگ اروپا نیز حذف شد. به‌نظر می‌رسد شمارش معکوس برای گنارو گتوسو شروع شده است. تیم اسپال هم وضعیت خوبی ندارد و شاید بهترین قرعه‌ی ممکن برای خارج کردن میلان از بحران باشد. این تیم در ۹ بازی اخیر خود در سری آ، موفق به برد نشده (۴ باخت و ۵ مساوی).

میلان؛ اوضاع آن‌طور که می‌گویند هم بد نیست

تیم میلان آخرین گل خود در سری آ را ۲۷ روز قبل به ثمر رساند و آن روز با پیروزی مقابل پارما در رده‌ی چهارم قرار گرفت و با تیم دوم جدول و تیم دوازدهم جدول ۷ امتیاز فاصله داشت ولی حالا تنها پس از چهار هفته، اختلاف این تیم با رده‌ی دوم ۱۳ امتیاز و با رده‌ی دوازدهم تنها ۳ امتیاز شده است. میلان در این چهار هفته دو رده سقوط کرده و با ۷ برد، ۷ تساوی و ۴ باخت با ۲۸ امتیاز در رده‌ی ششم قرار گرفته ولی در صورت ادامه‌ی بحران، اصلاً بعید این نیست این تیم تا رده‌ی دوازدهم هم سقوط کند. میلان که لیست مصدومان بلندبالایی دارد به‌احتمال بسیار زیاد سوسو یعنی بهترین بازیکن و دومین گلزن خود و بهترین پاسور سری آ را در اختیار نخواهد داشت و احتمالاَ کاستیخو جای وی را پر خواهد کرد. نکته‌ی مهم اینست که میلان با سهمیه‌ی لیگ قهرمانان تنها ۳ امتیاز فاصله دارد و این واقعیت، انگیزه‌ی آنان را در بالاترین حد نگه می‌دارد.

پیش‌بینی بازی میلان-اسپال

اسپال؛ تیم تساوی‌ها

اسپال از ۴ بازی نخست این فصل خود ۹ امتیاز  به دست آورد ولی از ۱۴ بازی بعدی خود تنها ۸ امتیاز کسب کرد (۱ پیروزی، ۵ تساوی و ۸ باخت) و اکنون با ۱۷ امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارد. اسپال هم ۳ بازی پیاپی است که موفق به گلزنی نشده و چیزی که پیش‌بینی ادامه‌ی این روند را محتمل می‌کند آنست که مانوئل لاتزاری، بهترین بازیکن این تیم و دومین پاسور سری آ به‌احتمال زیاد در این بازی غایب خواهد بود. سایت گل لاتزاری را تا پایان هفته‌ی هجدهم جزو ۱۱ بازیکن برتر سری آ معرفی کرده است. در دو بازی رودرروی میلان و اسپال در سال گذشته، این روسونری بود که با نتایج ۰-۲ و ۰-۴ حریف خود را شکست داد. در 41 بازی رودرروی این دو، میلان ۲۷ بار پیروز شده و تنها ۲ مرتبه باخته است.

پیش‌بینی بازی میلان-اسپال

پیش‌بینی بازی میلان-اسپال

گرچه بازی دو تیم میلان و اسپال در نگاه اول بازی دو تیم هم‌سطح بیاید ولی قطعاً تیم میلان در کلاس دیگری بازی می‌کند. روسونری در بازی آخر خود با فروزینونه که ۰-۰ به پایان رسید ۲۵ شوت به سمت دروازه‌ی حریف زده بود. میلان به‌طور متوسط هر بازی ۱.۳ گل زده است و تیم اسپال تنها ۰.۸ گل. در ادامه پیش‌بینی بازی میلان-اسپال با توجه به تاریخچه‌ی بازی‌های رودررو قطعاً کسی انتظار باخت میلان را نخواهد داشت.

پیش‌بینی مسابقه میلان و اسپال در سایت بتکارت

 

پیش‌بینی بازی میلان-اسپال پیش‌ بینی بازی میلان-اسپال پیشبینی بازی میلان-اسپال شرط‌بندی بازی میلان-اسپال شرط‌ بندی بازی میلان-اسپالشرطبندی بازی میلان-اسپال 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *