صفحه اصلی / عمومی / فوتبال لوشامپیونا فرانسه: پاری سن ژرمن – تولوز

فوتبال لوشامپیونا فرانسه: پاری سن ژرمن – تولوز

ad banner

فوتبال لوشامپیونا فرانسه: پاری سن ژرمن-تولوز؛ پیروزی آسان پاریسی‌ها یا خلق شگفتی؟

تیم های پاری سن ژرمن و تولوز در چارچوب رقابت‌های لوشامپیونا فرانسه، از هفته‌ی چهاردهم به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی پاری سن و از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه پارک ده پرانس شهر پاریس برگزار می‌شود. پاریسی‌ها با مربی جدید خود توماس توخل نتیجه‌ای جز پیروزی در این فصل رقابت‌ها کسب نکرده‌اند. آن‌ها همه‌ی ۳۹ امتیاِز ممکن در ۱۳ هفته‌ی سپری شده را کسب کردند و مقتدرانه در صدر جدول قرار دارند.

در سوی دیگر اما شاگردان کازانووا شرایط بسیار بدی را در لوشامپیونا تجربه می‌کنند. آن‌ها پس از گذشت ۱۳ هفته از بازی‌ها با کسب تنها ۱۴ امتیاز در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارند و فاصله‌ی چندانی با منطقه‌ی سقوط ندارند.هرچند که تولوزی‌ها می‌توانند در صورت کسب ۳ امتیاز این بازی تا رده‌ی نهم جدول رده بندی نیز بالا بیایند.

پاری سن ژرمن؛ به دنبال پیروزی شماره ۱۴ در غیاب نیمار و ام باپه

پاریسی‌ها قبل از شروع فصل جدید نیز طبق سنوات گذشته شانس نخست قهرمانی به شمار می‌آمدند اما هیچکس انتظار چنین شروع بی‌نقصی را از تیم توخل نداشت. تجربه‌ی ناموفق توخل در تیم دورتموند باعث شده بود شک و تردید‌‌هایی در مورد او به عنوان سرمربی پاریس وجود داشته باشد. اما نه تنها در لیگ داخلی بسیار موفق عمل کرده بلکه توانسته مقتدرانه ترین پاری سن ژرمن سال‌های اخیر را حداقل در لوشامپیونا بسازد.

پاریسی‌‌ها موفق شدند در ۱۳ بازی گذشته ۴۵ گل به ثمر برسانند، یعنی به طور متوسط بیش از ۳ گل در هر بازی! خط آتش پاریسی‌ها با حضور کاوانی، نیمار و ام باپه بی‌رحمانه می‌تازد. شاگردان توخل اکنون با لیل که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان به حساب می‌آید اختلاف سیزده امتیازی ایجاد کرده‌اند، تا از همین ابتدای کار نشان دهند که هیچ شگفتی‌ای در کار نخواهد بود.

نکته‌ی نگران‌کننده برای پاریسی‌ها اما غیبت نیمار و ام باپه به دلیل مصدومیت در بازی‌های ملی است. هنوز شدت مصدومیت و زمان بازگشت این دو فوق ستاره مشخص نشده‌است اما قطعا این بازی را از دست خواهند داد. البته پاریسی‌ها آنقدر ترکیب قدرتمندی در اختیار دارند که برای از پیش رو برداشتن تولوز مشکل چندانی نداشته‌باشند.

مصدومان و محرومان: ام باپه ( مصدومیت شانه) – نیمار(مصدومیت کشاله ران)

پاری سن ژرمن

تولوز؛ شاگردان کازانووا به دنبال عرض اندام در مقابل غول فرانسه

تولوزی‌ها که تا به اینجای کار فصل فاجعه باری پشت سر گذاشته‌اند، در صدد‌‌ند تا با کسب نتیجه‌ی مطلوب در مقابل پاری سن ژرمن هم به لحاظ روحی تقویت شوند و هم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند. تولوزی‌ها اکنون ۹ هفته‌ی پیاپی است که رنگ پیروزی را به خود ندیده‌اند. خط حمله‌ی بنفش‌ها در این فصل آنقدر بد عمل نکرده اما به نظر می‌آید مشکل اصلی آن‌ها در خط دفاعی است، جایی که تا کنون ۲۱ گل دریافت کرده‌اند و آن‌ها را در رده‌بندی بدترین خطوط دفاعی لوشامپیونا، در جایگاه چهارم قرار داده‌است.

یحیی سانوگو مهاجم سابق آرسنال، امید اول تولوزی‌ها در مقابل پاری سن ژرمن محسوب می‌شود. غیبت ابراهیم سنگاره اما ممکن است برای آن‌ها مشکل ساز شود چراکه او از کلیدی‌ترین مهره‌ی کازانووا در این فصل بوده‌است.

اگر آن‌ها موفق شوند با خلق یک شگفتی این میزبان قدرتمند را شکست دهند می‌توانند در صورت امتیاز از دست دادن رقبا، تا رده‌ی نهم جدول نیز بالا بیایند و به ادامه‌ی فصل امیدوار شوند.

مصدومان و محرومان: ابراهیم سنگاره (پارگی تاندون)

پاری سن ژرمن

پیش‌بینی مسابقه پاری سن ژرمن – تولوز در سایت بتکارت

 

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *