صفحه اصلی / عمومی / نکاتی درباره شرط‌بندی دیدار جذاب ولوورهمپتون و منچستر یونایتد در جام حذفی

نکاتی درباره شرط‌بندی دیدار جذاب ولوورهمپتون و منچستر یونایتد در جام حذفی

ad banner

تیم‌های فوتبال ولوورهمپتون و منچستر یونایتد امشب ۱۴ دی ۱۳۹۸ در دور سوم جام حذفی انگلیس، از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران، در استادیوم مالینیو به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در بنگاه‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۲-۱ به نفع منچستر یونایتد پیش‌بینی کرده‌اند

دو تیم ولوورهمپتون و منچستر یونایتد امشب ۱۴ دی ۱۳۹۸ در دور سوم جام حذفی انگلیس، به مصاف هم خواهند رفت و در لیگ جزیره تقریبا شرایط مشابهی را دارا هستند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول از ۲۰ بازی برگزار شده و با یک بازی کمتر با ۵۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تنها تیم بدون باخت لیگ می‌باشد. بعد از لیورپول لسترسیتی با ۴۵ امتیاز در رده دوم و منچسترسیتی ۴۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.
منچستر یونایتد با ۳۱ امتیاز در رده پنجم و ولوورهمپتون با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جای دارند.
شیاطین سرخ از ۲۱ بازی، ۸ پیروزی، ۷ تساوی و ۶ شکست بدست آورده و ولوورهمپتون ۷ پیروزی، ۹ تساوی و ۵ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

منچستر یونایتد و ولوورهمپتون
یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم ولوورهمپتون و منچستر یونایتد

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم ولوورهمپتون به قضاوت پل تیرنی برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان منچستر یونایتد:

منچستر در این دیدار ۶ غایب خواهد داشت. در خط هافبک، پل پوگبا به دلیل مصدومیت در مچ پا و اسکات مک تومینای به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو این بازی را از دست خواهند داد. در خط دفاع نیز، اریک بایی و تیموتی فوسو منساه به دلیل مصومیت از ناحیه زانو و مارکوس روخو و آکسل توانزبه به دلیل عدم آمادگی کافی برای ای بازی در دسترس نخواهند بود. حضور لینگارد و مارسیال نیز به دلیل سرماخوردگی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این دو بازیکن در تمرینات روز گذشته باشگاه، پس از ۱۵ دقیقه مجبور به ترک تمرینات شدند. گفتنی است که طبق گفته اوله گنار سولسشر، سرجیو رومرو از ابتدا به عنوان دروازه بان کار را آغاز خواهد کرد. بقیه بازیکنان مشکل خاصی ندارند و می‌توانند بنابر ادعای سولسشر بصورت چرخشی بازی کنند.

سولسشر سرمربی یونایتد در تایید خبر مصدومیت بازیکنان اینگونه پاسخ داد:

اکسل توانزبه، اریک بایی و تیموتی فوسو منساه در حال بازگشت به میادین هستند اما برای بازی فردا آماده نیستند. مارکوس روخو نیز برای بازی فردا آماده نخواهد بود. در تیم‌ چندین مورد بیماری و سرماخوردگی داریم. بنابراین باید ببینیم که فردا چه کسی از خواب بیدار می‌شود و احساس آمادگی دارد. بقیه آماده هستند و می‌توانند به میدان برود. پوگبا هم به احتمال زیاد چند هفته باز هم از میادین دور خواهد بود.

اوله گونار سولسشر سرمربی تیم شاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از این بازی به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد که زیر می‌خوانید:

DFEWFWE
استفاده از سیستم چرخشی بخاطر وجود مصدومان؟

استفاده از سیستم چرخشی برای تیم می‌تواند مفید باشد چرا که می‌توانیم بازیکنان دیگرمان را نیز محک بزنیم و از آنها در بازی‌های دیگر استفاده کنیم. به نظر من بله باید این کار را انجام دهیم. استفاده چرخشی از بازیکنان تنها راه حل معقول و منطقی است زیرا باید به کاری که بازیکنان به لحاظ جسمی و روحی انجام می‌دهند احترام بگذاریم. فوتبال در حال تغییر است و شدت تغییر نیز در حال افزایش است. فوتبال از زمانی که من بازیکن بودم شامل تغییرات زیادی شده است. برای بازی با وولورهمپتون تغییراتی را خواهیم داشت، باید اینطور باشد. به عنوان مثال استیو بروس در یک مسابقه، ۴ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داد یا هری کین را مشاهده می‌کنید که او نیز به دلیل همسترینگ خود مصدوم است بنابراین باید مراقب بازیکنان خود باشیم تا اصلی‌ها مصدوم نشوند و در بازی‌هایی که آسان‌تر می‌باشند از دیگر بازیکنان به عنوان کمک استفاده کنیم.

داستان مینو رایولا و پوگبا؟

نباید در مورد حرف‌هایی که من و پوگبا می‌زنیم، چیزی برای شما بگویم. آن حرف‌ها بین خودمان می‌ماند. فقط باید به شما بگویم که بازیکن در اختیار تیم است و مدیر برنامه در اختیار بازیکن و مدیر برنامه حق اظهار نظر دیگری  را ندارد.احتیاجی نمی‌بینم که به این موضوع پر و بال دهم زیرا مدیر برنامه در درجه بعدی قرار دارد و به من یا باشگاه مرتبط نیست. بنابراین حتی احتیاجی نیست حرف خاضی را با پل مطرح کنم زیرا او از قوانین و مقررات باشگاه و تعهدش نسبت به منچستر آگاهی دارد.

شکست ۲-۰ منچستریونایتد مقابل آرسنال در هفته بیستم، انتقاداتی از سوی رابین فن پرسی به همراه داشت که او گفته بود : به نظر من صحبت‌های اوله، او را فرد خیلی خوبی نشان می‌دهد. دوست دارم بعضا کمی بیشتر عصبانی باشد. می‌بینم که پس از چنین مسابقه‌ای می‌خندد. حالا وقت مناسبی برای خندیدن نیست و او باید در قبال این وضعیت پاسخگو باشد.

شما چه حرفی در مقابل انتقاد فن پرسی دارید؟

او نباید در مورد من و مربیگری‌ام اظهار نظری کند. او فقط یک بازیکن است و من سرمربی منچستر یونایتد! من رابین را نمی‌شناسم و او هم مرا نمی‌شناسد. احتمالا حق ندارد از سبک مربیگری من انتقاد کند و من تغییری در رویه خودم ایجاد نمی‌کنم. این یک چیز قطعی است. او شماره ۲۰ مرا گرفت و احتمالا این تمام چیزی است که می‌تواند از من بگیرد. نیازی نمی‌بینم که به او یا کسی دیگر کارهایم را توضیح با توجیه کنم.

Q
مصدومیت دوباره پوگبا؟

او مدت زیادی از میادین دور بود و وقت لازم داشت تا بتواند آمادگی خود را بیابد، در دو بازی به میدان رفت و واکنش خوبی بعد از بازگشت خود به میادین نشان داد اما او نتوانست در بازی مقابل برنلی به میدان برود و در مچ پای خود احساس درد می‌کرد و ما تصمیم گرفتیم تا از مچ پای او اسکن بگیریم. مصدومیت فعلی او به مانند مصدومیت قبلی‌اش نبود بلکه یک مصدومیت متفاوت بود. بعد از انجام اسکن، در این گونه مواقع شما با پزشکان و افراد مورد اعتماد خود برای نیاز به عمل جراحی مشورت می‌کنید. مصدومیت پوگبا خیلی جدی نیست و احتمالا او ۳ یا ۴ هفته از میادین فوتبال دور باشد و بازهم می‌تواند ما را همراهی کند.

سولسشر در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که پوگبا برای عمل جراحی با برخی از نزدیکان مورد اعتماد خود مشورت کرده است. عده ای از خبرنگاران اعتقاد داشتند که منظور سولسشر از افراد نزدیک پوگبا، رایولا بوده است و پوگبا به گفته رایولا ۴ هفته از میادین دور می‌ماند اما سولسشر با این گفته مخالف است و اعتقاد دارد که از حرف او بد برداشت شده است:

در این گونه مواقع شما با جراح و افراد مورد اعتماد خود مشورت می‌کنید. شاید از حرف من بد برداشت شده است. شما همواره افرادی را در کنار خود دارید که به آن ها اعتماد دارید و با آن ها صحبت می‌کنید. زمانی که خود من بازیکن بودم و مصدوم می‌شدم، من افرادی را در سوئد و نروژ داشتم تا با آن ها صحبت کنم. من با پل (پوگبا) صحبت کرده‌ام و او نیز افراد مورد اعتمادی را در اطراف خود دارد تا با آنها صحبت کند و این (صحبت با افراد مورد اعتماد) مهم‌تر است. او در نهایت خودش باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد عمل کند یا خیر.

بازی‌های آینده و فشرده منچستر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا در خصوص این بازی‌ها برنامه ویژه‌ای دارید که تیم دچار آسیب نشود؟

از اتحادیه انگلیس بابت چنین برنامه‌های فشرده‌ای انتقاد می‌کنم زیرا این هم به ضرر ما و هم دیگر تیم‌ها می‌شود. ما با آرسنال در خارج از خانه بازی کردیم و باید با چلسی و وولورهمپتون نیز در خارج از خانه بازی کنیم و ما کار آسانی در برابر آنها نخواهیم داشت. این چهارمین بار در دوران سرمربیگری من در منچستریونایتد است که ما باید به مصاف وولورهمپتون در ورزشگاه آنها برویم و ما در ۳ بازی گذشته در ورزشگاه آنها برنده نشده‌ایم. فصل گذشته لیورپول در زمین وولورهمپتون شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت. اخیرا منچسترسیتی نیز در ورزشگاه آنها شکست خورد، بنابراین ما باید در مقابل آنها خوب کار کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. ما می‌خواهیم به شکست در برابر آرسنال واکنش نشان دهیم. همه عملکرد و کیفیت ما را در برابر آرسنال بد توصیف کردند اما من فکر می‌کنم که بازی خوبی میان دو تیم انجام شد. بازی با ولوورهمپتون نیز یکی از بازی‌های سخت و مهم ما است که باید در آن پیروز شویم.

fvse
در خصوص آمار دو تیم ولوورهمپتون و منچستر یونایتد بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم ولوورهمپتون نونو اسپریتو سانتو شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم ولوورهمپتون در لیگ جزیره رائول خیمنز با ۸ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن منچستر یونایتد در لیگ جزیره مارکوس رشفورد با ۱۲ گل زده می‌باشد.
  • ولوورهمپتون تاکنون در لیگ با ۳۰ گل زده و ۲۷ گل خورده تفاضل +۳ را به نام خود ثبت کرده است.
  • منچستر یونایتد تاکنون در لیگ با ۳۲ گل زده و ۲۵ گل خورده تفاضل +۷ را به نام خود ثبت کرده است.
  • در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی ولورهمپتون در جام حذفی بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • ولورهمپتون در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در جام حذفی حداقل ۲ گل زده است.
  • ولورهمپتون در ۶ بازی قبلی خود در جام حذفی شکست نخورده است.
  • ولوورهمپتون در بازی قبلی خود در لیگ مقابل واتفورد با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورده است.
  • منچستر یونایتد در بازی قبلی خود در لیگ مقابل آرسنال با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورده است.
  • پنج بازی اخیر ولوورهمپتون در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، سه شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر منچستر یونایتد در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی و دو شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی ولوورهمپتون و منچستر یونایتد که امشب ۱۴ دی ۱۳۹۸ در دور سوم جام حذفی انگلیس، از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران، در استادیوم مالینیو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *