صفحه اصلی / عمومی / فرمول یک ؛ صحبت های عجیب والتری بوتاس : احتمال دارد به تیم فراری ملحق شوم

فرمول یک ؛ صحبت های عجیب والتری بوتاس : احتمال دارد به تیم فراری ملحق شوم

ad banner

والتری بوتاس ، راننده فنلاندی تیم مرسدس بنز اعلام کرد در صورتی که مرسدس نتواند خواسته های او را تامین کند و اگر تکلیف قرارداد وی با مرسدس آن طوری که می خواهد به سرانجام نرسد، در صورت داشتن پیشنهادی از سمت فراری، آماده پیوستن به این تیم می باشد و کار او در دنیای فرمول یک شاید با مرسدس به اتمام برسد.

پایان کار والتری بوتاس با تیم فرمول یک مرسدس بنز ؟!

پایان کار والتری بوتاس با تیم فرمول یک مرسدس بنز ؟!
این خبر را خود والتری بوتاس تایید کرده است و شایعات و حواشی زیادی پیرامون این قضیه بوجود آمده است. با توجه به این که سباستین فتل از وضعیت ماشین های فراری به خصوص در مورد عقب خودرو نارضایتی دارد و عدم موفقیت وی برای او دردسر ساز نیز شده است ولی با توجه به این که تا پایان فصل قرارداد دارد و به دلیل نارضایتی از وضعیت فعلی فرمول یک و قوانینش، همیشه با سوال مربوط به بازنشستگی اش روبرو بوده است، شاید این مصاحبه والتری بوتاس نیز اشاره به همین موضوع دارد.

در صورتی که فتل چند روز پیش بیان کرد که هم چنان قصد بازنشستگی ندارد و هنوز هم از رانندگی و مسابقه دادن لذت می برد اما باید دید که تصمیم او در انتهای فصل چگونه است. بوتاس نیز فعلا در شرایطی قرار دارد که نمی داند در سال بعد یعنی ۲۰۲۰ در تیم مرسدس ماندگار خواهد بود یا خیر و این مسئله فعلا حواشی زیادی را ساخته است و شوک بزرگی را به طرفداران این راننده و مرسدس بنز وارد کرده است.
بوتاس در مصاحبه ای با خبرنگاران در این خصوص گفت:

خودم احساس می کنم که به تیم مرسدس نشان داده ام که لیاقت این صندلی را دارم ولی باید منتظر نتیجه مسابقات بعدی باشیم تا ببینیم چه خواهد شد. هیچ چیزی هنوز امضاء نشده است ولی می توانم بگویم فعلا همه چیز خوب پیش می رود. البته اگر به خاطر لوییس نبود، من مسابقات بیشتری را پیروز می شدم ولی او هست و چاره ای نیست. اما صادقانه بگویم این مسئله باعث نمی شود چیزی عوض شود و تنها من به یک راننده قدرتمندتر تبدیل می شوم.
اگر لازم شود که مرسدس را ترک کنم، دوست دارم در تیمی که پشت سر مرسدس و در جایگاه دوم قرار دارد رانندگی کنم که این تیم فعلا فراری می باشد و اگر بخواهم از مرسدس جدا شوم به فراری در صورت داشتن پیشنهاد ملحق می شود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *