صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ آذر ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در نخستین دیدار هفتۀ دوازدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، ماشین سازی در ورزشگاه بنیاد دیزل شهر تبریز میزبان تیم سایپا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، ماشین سازی و سایپا در جایگاه‌های دهم و سیزدهم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم در میانه‌های رو به پایین جدول قرار دارند و با پیروزی می‌توانند وضعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را بهبود بخشند. تیم ماشین سازی تبریز در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و سایپا تهران نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سایپا در ۱ بازی مقابل ماشین سازی به پیروزی رسیده و ۳ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ اروپا

در دومین هفته از دور برگشت مرحلۀ گروهی لیگ اروپا، آستانۀ قزاقستان میزبان تیم منچستر یونایتد خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه دوازدهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. شیاطین سرخ از قبل حضورشان را در مرحلۀ حذفی این رقابت‌ها مسجل کرده‌اند و این دیدار می‌تواند حکم به سرگروهی آن‌ها از این گروه بدهد. در جدول رده‌بندی گروه دوازدهم این مسابقات، آستانۀ قزاقستان و منچستر یونایتد به ترتیب در رده‌های اول و چهارم قرار گرفته‌اند. آستانۀ قزاقستان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته‌ و منچستر یونایتد نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در تنها بازی که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، منچستر یونایتد با حساب ۱-۰ برابر آستانه به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته پنجم از دور گروهی لیگ اروپا، باشاک شهیر میزبان تیم آاس رم خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه دهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. باشاک شهیر در این گروه فراتر از انتظارات ظاهر شده و با کسب ۷ امتیاز از ۴ دیدار در صدر قرار گرفته است. برد احتمالی این تیم در خانه برابر آاس رم می‌تواند حکم به صعود آن‌ها به دور حذفی بدهد. رم نیز برای جا نماندن از صدر جدول و راه‌یابی به مرحلۀ بعد باید در ترکیه مقابل باشاک شهیر به پیروزی برسد. در جدول رده‌بندی گروه دهم این مسابقات، باشاک شهیر و آاس رم به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. باشاک شهیر در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته‌ و آاس رم نیز در 5 دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. رم و باشاک شهیر تاکنون یکبار و آن هم در دور رفت لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با برد پرگل ۴-۰ آاس رم همراه بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در چارچوب هفتۀ پنجم مسابقات لیگ اروپا، آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای تیم اینتراخت فرانکفورت خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه ششم این رقابت‌ها، آرسنال و اینتراخت فرانکفورت به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. توپچی‌ها صعودشان به دور حذفی این رقابت‌ها را قطعی کرده‌اند و با پیروزی برابر این تیم آلمانی، می‌توانند عنوان نخست خود در این گروه را نیز مسجل سازند. آرسنال در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته و اینتراخت فرانکفورت نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در تنها دیدار این دو تیم هم، آرسنال موفق به پیروزی ۳-۰ مقابل اینتراخت فرانکفورت شده است.

فوتبال – لیگ اروپا

از هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا، لاتزیو در ورزشگاه المپیکویِ شهر رم میزبان تیم کلوژ خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه پنجم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. سلتیک به عنوان تیم قهرمان باشگاهی اسکاتلند و لاتزیو نیز با کسب مقام هشتم سری آ، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌‌اند. لاتزیو با ۳ امتیاز بخت چندانی برای صعود از این گروه ندارد و در نقطۀ مقابل کلوژ با حتی کسب یک تساوی نیز می‌تواند صعودش به دور حذفی را قطعی سازد. در جدول رده‌بندی گروه پنجم این مسابقات، لاتزیو و کلوژ به ترتیب در رده‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. لاتزیو در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و کلوژ نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یکبار و آن هم در دور رفت مرحلۀ گروهی لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با پیروزی ۲-۱ کلوژ همراه بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا دو تیم سویا و قره باغ به مصاف هم خواهند رفت. تیم سویا با ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد و تیم قره باغ با ۱ پیروزی و ۴ امتیاز در جایگاه سوم حضور دارد. سویا در ۵ بازی آخر خود ۳ بار برده است و ۲ بار مساوی کرده است و تیم قره باغ در ۵ بازی آخر خود تنها ۱ بار موفق به پیروزی شده است. آخرین جدال دو تیم با پیروزی ۳-۰ سویا همراه بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *