صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۶ آذر ماه

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در جریان هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هفتم این رقابت‌ها، زنیت در استادیوم گازپروم آرنایِ شهر سن پترزبورگ میزبان تیم لیون خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه هفتم این مسابقات، زنیت و لیون به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی ۱-۱ در فرانسه به پایان رسیده است. در آن دیدار سردار آزمون نخستین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند وحالا زنیت با تکیه بر توانایی‌های او و برای صعود از این گروه، باید مقابل لیون در خانه به برتری برسد. زنیت در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و لیون نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، زنیت در ۲ و لیون نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هشتم این رقابت‌ها، والنسیا در استادیوم مستایا میزبان تیم چلسی خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه هشتم این مسابقات، والنسیا و چلسی به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دوم قرار گرفته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی ۱-۰ والنسیا برابر شیرهای آبی شهر لندن همراه بوده است. هر کدام از دو تیم والنسیا و چلسی برای راه‌یابی به دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان، نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این دیدار دارند. تیم بازنده به احتمال فراوان باید قید صعود به مرحلۀ حذفی را بزنند. والنسیا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و چلسی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی در ۲ و والنسیا نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه پنجم این رقابت‌ها، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم ناپولی خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه پنجم این مسابقات، لیورپول و ناپولی به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی ۲-۰ ناپولی برابر لیورپول همراه بوده است. قرمزهای بندر لیورپول که صدرنشین مطلق لیگ جزیره به حساب می‌آیند، صعودشان به دور حذفی تقریباً مسجل شده است و بازی برابر ناپولی برای مشخص شدن تیم نخست این گروه صورت خواهد پذیرفت. لیورپول در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و ناپولی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ناپولی در ۳ و لیورپول نیز در ۲ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفتۀ پنجم مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه ششم این رقابت‌ها، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم دورتموند خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه ششم این بازی‌ها، بارسلونا و دورتموند به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. دیدار رفت با تساوی بدون گل دو تیم همراه بوده است. در گروه مرگ این مسابقات، هر دو تیم بارسلونا و دورتموند برای صعود احتیاج مبرمی به پیروزی دارند و آبی اناری‌ها با برتری احتمالی مقابل دورتموند در نیوکمپ، می‌توانند صعودشان را به عنوان تیم نخست مسجل کنند. بارسلونا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و دورتموند نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۳ پیروزی،۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در یک بازی به پیروزی رسیده و دو دیدار دیگر نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در جریان هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه ششم این رقابت‌ها، اسلاویا پراگ در خاک جمهوری چک میزبان تیم اینتر خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه ششم این بازی‌ها، اسلاویا پراگ و اینتر به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. دیدار رفت بین این دو تیم با تساوی 1-1 همراه بوده است. در گروه مرگ این مسابقات، شاگردان کونته کار بسیار مشکلی را برای صعود به دور حذفی این رقابت‌ها دارند. افعی‌ها اگر می‌خواهند هنوز شانس صعودی برای خود قائل باشند، باید در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسند و نیم نگاهی نیز به دیدار حساس دو تیم بارسلونا و دورتموند داشته باشند. اسلاویا پراگ در 5 بازی اخیر خود به 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست دست یافته و اینتر نیز در 5 دیدار گذشته‌اش، آمار 4 پیروزی و 1 شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون تنها سابقۀ یک بازی مقابل یکدیگر را داشته‌اند که آن دیدار هم با نتیجۀ مساوی 1-1 به پایان رسیده است.

اسنوکر – قهرمانی بریتانیا

از مسابقات قهرمانی اسنوکر بریتانیا، حسین وفایی نماینده خوب کشورمان به مصاف هیثکوت از انگلیس خواهد رفت. حسین وفایی در رنکینگ جهانی در جایگاه سی و چهارم قرار دارد و هیثکوت در جایگاه ۹۵ رنکینگ جهانی حضور دارد. وفتیی در ۵ بازی آخر خود ۲ بار برده است و ۳ بار شکست خورده است که این آمار برای رقیب او نیز یکسان است. این دو تاکنون در هیچ تورنومنتی مقابل هم قرار نگرفته‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *