صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

46b2f7b43ed01e6ee870b57081fdf45d 2

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۹ آذر ماه

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در یکی از دیدارهای هفتۀ اول نیم فصل دوم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان در جایگاه‌های دوازدهم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم نساجی و گل‌گهر تا اینجای فصل شرایط بدی را در لیگ به نام خود رقم زده‌اند و در بازی‌های اخیر نتوانستند بردی را به دست آورند. گل‌گهر خطر سقوط را به شدت حس می‌کند و نساجی هم برای بهبود وضعیتش نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد. تیم نساجی مازندران در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و گل‌گهر سیرجان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، گل‌گهر سیرجان در ۲ دیدار مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسیده و ۳ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ شانزدهم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سایپا و ذوب آهن در جایگاه‌های چهاردهم و دهم قرار گرفته‌اند. نارنجی ‌پوشان سایپا در حال سپری کردن یکی از بدترین فصول خود هستند و این تیم تنها ۴ امتیاز با دو تیم قعرنشین جدول فاصله دارد. شاگردان ابراهیم صادقی در حالی میزبان ذوب آهن خواهند بود که این تیم اصفهانی به تازگی علیرضا منصوریان را از راس کادر مربی‌گری خود برکنار نموده است. برد هر یک از این دو تیم می‌تواند شرایط آن‌ها را تا حدی در جدول رقابت‌های لیگ بهتر سازد. تیم سایپا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته‌ و ذوب آهن نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، سایپا در ۳ دیدار مقابل ذوب آهن به پیروزی رسیده و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ شانزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، شهر خودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد پذیرای تیم پیکان تهران خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، شهر خودرو و پیکان در جایگاه‌های پنجم و یازدهم قرار گرفته‌اند. نتایج پرنوسان این هفته‌های اخیر شاگردان یحیی گل‌محمدی باعث شده تا آن‌ها صدر جدول را از دست رفته ببینند. شهر خودرو برای باقی‌ماندن در صدر جدول باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست آورد. پیکان نیز که در صورت برتری احتمالی برابر شهر خودرو می‌تواند یکی دو پله در جدول لیگ بالا بیاید. تیم شهر خودرو در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و پیکان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، شهر خودرو در ۲ دیدار مقابل پیکان به پیروزی رسیده و ۳ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در آخرین دیدار هفتۀ شانزدهم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر پذیرای تیم فولاد خوزستان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در جایگاه‌های چهارم و هشتم قرار گرفته‌اند. در دربی این هفتۀ تیم‌های خوزستانی، شاهد تقابل شاگردان اسکوچیچ و نکونام خواهیم بود. زردپوشان آبادانی با عملکرد فوق‌العاده‌ای که به نمایش گذاشته‌اند در صورت برتری احتمالی برابر فولاد می‌توانند هم‌امتیاز با استقلال تهران در مکان چهارم قرار گیرند. فولاد هم با پیروزی مقابل صنعت نفت می‌تواند دو سه پله‌ای در جدول لیگ بالاتر بیاید. تیم صنعت نفت آبادان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و فولاد خوزستان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، صنعت نفت در ۲ و فولاد خوزستان نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در نخستین دیدار از هفتۀ هجدهمِ مسابقات باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، ایبار در ورزشگاه خوزه لوئیس مندیلیبار پذیرای تیم گرانادا خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا، ایبار و گرانادا به ترتیب در جایگاه‌های شانزدهم و نهم قرار گرفته‌اند. ایبار در حالی در خانه به مصاف گرانادا می‌رود که تنها دو امتیاز تا منطقۀ سقوط فاصله داشته و به برد در این مسابقه نیاز مبرمی دارد. گرانادا نیز در صورت برتری احتمالی برابر ایبار می‌تواند موقتاً جای والنسیا را در ردۀ هشتم تصاحب نماید. تیم ایبار در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته‌ و گرانادا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایبار در ۴ دیدار مقابل گرانادا به پیروزی رسیده و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هفدهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانچیِ شهر فلورانس میزبان تیم آاس رم خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، فیورنتینا و آاس رم به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و چهارم قرار گرفته‌اند. بنفش‌های شهر فلورانس به هیچ وجه شرایط خوبی را در مسابقات این فصل فوتبال باشگاهی ایتالیا سپری نمی‌کنند. برد احتمالی برابر رم می‌تواند موقتاً موجب صعود آن‌ها به ردۀ یازدهم جدول و تصاحب مکان ساسولو گردد. جالوروسی نیز در صورت برتری در این مصاف خارج از خانه می‌تواند به یک امتیاز لاتزیو برسد. تیم فیورنتینا در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و آاس رم نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، فیورنتینا در ۲ و آاس رم نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در اولین دیدار هفتۀ هفدهم لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، هافنهایم در ورزشگاه پرزرو آرنا میزبان تیم دورتموند خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، هوفنهایم و دورتموند به ترتیب در جایگاه‌های نهم و چهارم قرار گرفته‌اند. هافنهایم در صورت پیروزی در این جدال خانگی می‌تواند موقتاً جای فرایبورگ را در ردۀ ششم تصاحب نماید. دورتموند نیز که هفته‌های خوب و خوشی را پشت سر می‌گذارد با برد مقابل هافنهایم قادر خواهد بود موقتا به ردۀ سوم و یک امتیاز گلادباخ برسد و جای بایرن مونیخ را در این مکان تسخیر نماید. تیم هافنهایم در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و دورتموند نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، دورتموند در ۲ و هوفنهایم نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *