صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ مردادماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ مردادماه در سایت بتکارت

ad banner

در روز ۲۳ مرداد ماه رقابت‌هایی نظیر لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی برگزار خواهد شد و در کنار آن دیگر مسابقات ورزشی نیز در لیگ‌های مختلف به کار خود ادامه خواهند داد.

ورود به سایت بت کارت

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

لایپزیگ – اتلتیکومادرید

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم لایپزیگ و اتلتیکومادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه Estádio José Alvalade در پرتغال برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. لایپزیگ از ۵ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب ۳ برد و ۰ باخت و ۳ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم اسپانیایی نیز ۳ برد و ۲ باخت بدست آورده است. قضاوت این دیدار حساس به شیمون مارسینیاک از لهستان سپرده شده است. برای تیم آلمانی نیز در این دیدار هانگ هی چان و ابراهیم کوناته به دلیل مصدومیت غایب هستند و سیمئونه نیز احتمالا آنخل کوریا را در اختیار ندارد.
در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
لایپزیگ در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده است.
لایپزیگ در ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

مسابقات ورزشی

فوتبال – لالیگا ۲ اسپانیا

خیرونا – آلمریا

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۰۰ دو تیم خیرونا و آلمریا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های پلی آف لالیگا ۲ و در ورزشگاه Estadi Montilivi در کاتالونیا برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. خیرونا از ۵ بازی قبلی خود در لالیگا ۲ موفق به کسب ۲ برد و ۱ باخت و ۲ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم آلمریا نیز ۱ برد و ۳ باخت و ۱ تساوی بدست آورده است. قضاوت این دیدار حساس به خاویر ایگلسیاس ویلانووا سپرده شده است.
خیرونا در ۴ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا ۲ پیروز شده است.
در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خیرونا مقابل آلمریا کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
خیرونا در ۳ بازی قبلی خانگی خود در لالیگا ۲ با اختلاف ۱ گل پیروز شده است.

04567

فوتبال – لیگ ستارگان قطر

السیلیه – العربی

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷:۳۰ دو تیم السیلیه و العربی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته ۲۱ لیگ قطر و در ورزشگاه حمد بن خلیفه برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. السیلیه از ۵ بازی قبلی خود در لیگ قطر موفق به کسب ۱ برد و ۲ باخت و ۲ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم العربی نیز ۱ برد و ۲ باخت و ۲ مساوی شده است. در حال حاضر هر دو تیم شرایط کاملا یکسانی دارند و با ۲۵ امتیاز در رده های پنحم و چهارم جدول قرار دارند.

014578

القطر- السد

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۱:۰۰ دو تیم القطر و السد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته ۲۱ لیگ قطر و در ورزشگاه Suheim Bin Hamad برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. القطر از ۵ بازی قبلی خود در لیگ قطر موفق به کسب ۰ برد و ۲ باخت و ۳ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم السد نیز ۳ برد و ۱ باخت و ۱ مساوی شده است. در حال حاضر هر دو تیم شرایط متفاوتی دارند. السد با ۴۱ امتیاز در رده سوم و القطر نیز با ۱۹ امنیاز در رده نهم قرار گرفته است.

0547

فوتبال – ای لیگ استرالیا

نیوکاسل جت – ولینگتون فونیکس

در روز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۴:۰۰ دو تیم نیوکاسل جت و ولینگتون فونیکس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته ۲۴ لیگ استرالیا و در ورزشگاه هانتر استادیوم برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. نیوکاسل جت از ۵ بازی قبلی خود در لیگ استرالیا موفق به کسب ۳ برد و ۱ باخت و ۱ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم ولینگتون نیز ۱ برد و ۲ باخت و ۲ مساوی شده است. در حال حاضر هر دو تیم شرایط متفاوتی دارند. نیوکاسل با ۳۱ امتیاز در رده نهم و ولینگتون نیز با ۴۱ امنیاز در رده سوم قرار گرفته است.

0245

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *