صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۳ آبان ماه

فوتبال – مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه سوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال عراق و ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به دلیل اغتشاشات روی داده در عراق، در کشور اردن برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه سوم، عراق و ایران به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. ملی پوشان ایران اگر نمی‌خواهند کارشان به اما و اگر کشیده شود و با خیالی آسوده دیدارهای خود را ادامه دهند، نباید در این بازی شکست بخورند. تیم ملی فوتبال عراق در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و ایران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایران و عراق هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

در چارچوب مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه ششم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال قرقیزستان و ژاپن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی قرقیزستان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه ششم، قرقیزستان و ژاپن به ترتیب در جایگاه‌های دوم و اول قرار گرفته‌اند. سامورایی‌های ژاپنی تاکنون در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده‌اند و بخت اول صعود از گروه ششم به حساب می‌آیند. تیم ملی فوتبال قرقیزستان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و ژاپن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یکبار و در سال ۲۰۱۸ مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که در آن دیدار ژاپنی‌ها با نتیجۀ ۴-۰ به پیروزی رسیده بودند.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

از مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه نهم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال لبنان و کره جنوبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی کشور لبنان و در شهر بیروت برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه نهم، لبنان و کره جنوبی به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. فاصله سه تیم اول این گروه تنها یک امتیاز بوده و لبنان همچنان از شانس صعود در گروه نهم برخوردار است. تیم ملی فوتبال لبنان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و کره جنوبی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، کره جنوبی ۳ و لبنان در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

در مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه چهارم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال ازبکستان و عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در ورزشگاه پاختاکور ازبکستان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه چهارم مقدماتی جام جهانی قطر در قارۀ آسیا، ازبکستان و عربستان به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. تیم فوتبال ازبکستان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و عربستان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته این دو تیم هم، عربستان ۳ و ازبکستان در ۲ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا

در مرحلۀ مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قارۀ آسیا و گروه دوم این رقابت‌ها، دو تیم ملی فوتبال اردن و استرالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی کشور اردن برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی جام جهانی قطر در قارۀ آسیا، اردن و استرالیا به ترتیب در جایگاه‌های دوم و اول قرار گرفته‌اند. استرالیا در صورت پیروزی برابر اردن می‌توانند تا حد بسیار زیادی خیال خود را از بابت صعود آسوده سازند. تیم فوتبال اردن در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و استرالیا نیز در 5۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته این دو تیم هم، اردن ۳ و استرالیا در ۲ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه هشتم، دو تیم ملی فوتبال ترکیه و ایسلند مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی ترکیه و در ورزشگاه ترک تلکام شهر استانبول برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، ترکیه و ایسلند، به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. ترکیه می‌تواند با پیروزی احتمالی برابر ایسلند، مسیر صعودش به مسابقات یورو را هموارتر سازد. ترکیه در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و ایسلند نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایسلند در ۴ و ترکیه نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه هشتم، دو تیم ملی فوتبال فرانسه و مولداوی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی فرانسه و در ورزشگاه استاد دو فرانس شهر پاریس برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، فرانسه و مولداوی، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و ششم قرار گرفته‌اند. فرانسه در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته‌ و مولداوی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ شکست متوالی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یکبار و آن هم در سال ۲۰۱۹ برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که آن دیدار با نتیجۀ ۴-۱ به سود فرانسه به پایان رسیده است.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

از مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه اول، دو تیم ملی فوتبال انگلیس و مونته نگرو مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. این دیدار به میزبانی انگلستان و در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، تیم‌های انگلیس و مونته نگرو، به ترتیب در جایگاه‌های اول و چهارم قرار گرفته‌اند. سه شیرها با پیروزی برابر مونته نگرو می‌توانند وضعیت‌شان را برای صعود از گروه اول بهبود بخشند. انگلیس در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و مونته نگرو نیز در 5 دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی،۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، انگلستان و مونته نگرو هر کدام در یک بازی به پیروزی رسیده‌اند و سه دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – مقدماتی یورو ۲۰۲۰

در چارچوب مرحلۀ انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) در گروه دوم، دو تیم ملی فوتبال پرتغال و لیتوانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار به میزبانی کشور پرتغال برگزار خواهد شد. در جدول این گروه، پرتغال با یک بازی کمتر به نسبت اوکراین صدرنشین، در مکان دوم قرار گرفته است. کریستیانو رونالدو در این دیدار به نسبت راحت خانگی می‌تواند به شمار گل‌های ملی خود اضافه نماید. تیم ملی فوتبال پرتغال در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و لیتوانی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ شکست متوالی را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرتغال در هر سه دیدارش برابر لیتوانی به پیروزی رسیده است.

تنیس – مسابقات فینال های لندن

در پنجمین روز از مسابقات پایان فصل فینال‌های تور جهانی نیتو لندن، دومینیک تیم با رتبۀ 5 جهان به مصاف متئو برتینی با رده شمارۀ ۸ دنیا از ایتالیا خواهد رفت. دومینیک تیم از قبل حضورش در مرحلۀ نیمه نهایی این مسابقات مسجل شده و برتینی نیز با دو شکست متوالی، شانسی برای صعود به دور حذفی نخواهد داشت. دومینیک تیم در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و متئو برتینی هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۵ پیروزی و ۵ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، دومنیک تیم 2 و متئو برتینی در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

تنیس – مسابقات فینال های لندن

در دیگر دیدار روز پنجم مسابقات پایان فصل فینال‌های تور جهانی نیتو لندن، نواک جوکوویچ از صربستان با رتبۀ ۲ جهان به مصاف راجر فدرر با رده شمارۀ ۳ دنیا از سوئیس خواهد رفت. راجر فدرر با شش عنوان قهرمانی، رکوردار این رقابت‌ها شناخته می‌شود و برندۀ این دیدار می‌تواند به همراه دومینیک تیم از این گروه به مرحلۀ نیمه نهایی صعود کند. نواک جوکوویچ در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و راجر فدرر هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار مشابه ۸ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، نواک جوکوویچ در هر ۵ دیدارش برابر فدرر به پیروزی رسیده است. گفتنی است، این دیدار ۴۹امین مصاف رودروی این دو ستاره مطرح تاریخ تنیس خواهد بود که از این بین ۲۶ پیروزی سهم جوکوویچ و ۲۲ دیدار هم با برد فدرر خاتمه یافته است.

بسکتبال – یورو لیگ اروپا

از سری مسابقات یورولیگ اروپا و در حساس ترین مسابقه امشب رئال مادرید به مصاف بارسلونا خواهد رفت. رئال مادرید در ۵ بازی آخر خود ۴ بار پیروز شده است و ۱ بار باخته است و این آمار برای رقیب خود نیز یکسان است.همچنین سهم رئال مادرید در ۵ تقابل آخر مقابل بارسلونا ۴ پیروزی و ۱ شکست بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *