صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۹ فروردین در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۹ فروردین در سایت بتکارت

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

استقلال ایران در سخت‌ترین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه میزبان صدرنشین گروه سوم یعنی الهلال عربستان خواهد بود. استقلال در 2 بازی قبلی مرحله گروهی 1 مساوی و 1 شکست داشته و الهلال در 2 بازی قبلی مرحله گروهی برابر رقبا به پیروزی رسیده است. نکته جالب اینکه استقلال و الهلال در 5 بازی اخیر نتایج مشابهی داشته‌اند و 2 پیروزی، 2 مساوی و 1 شکست برابر نزدیک‌ترین رقیب در جدول لیگ داخلی داشته‌اند. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم، 3 بار استقلال به پیروزی رسیده و 2 بار الهلال برنده بوده است. استقلال در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا رفت و برگشت الهلال را 1-0 شکست داد.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

ذوب آهن ایران در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوصل امارات خواهد رفت. الوصل  در 5 بازی اخیر 2 پیروزی و 3 باخت داشته و ذوب آهن در 5 بازی اخیر بدون شکست بوده و 3 پیروزی و 2 مساوی کسب کرده است. نکته جالب اینکه الوصل در 5 بازی اخیر 15 گل دریافت کرده و از خط دفاع ضعیفی برخوردار است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

الدحیل و العین تیم‌های همگروهی استقلال، در یک دیدار حساس و جذاب امشب به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در مرحله گروهی برابر الهلال شکست خورده‌اند اما الدحیل استقلال را شکست داده و العین با استقلال 1-1 مساوی کرده است. الدحیل در 5 بازی آخر 2 پیروزی، 2 شکست و 1 مساوی داشته و العین در 5 بازی قبلی 3 شکست، 1 مساوی و تنها 1 پیروزی کسب کرده است. در 4 رویارویی قبلی الدحیل و العین که میانگین بیش‌تر از 3/5 گل داشته، هر تیم 2 بار به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

چلسی تیم رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است در هفته سی و سوم میزبان تیم رده یازدهمی وستهام خواهد بود. چلسی در 5 بازی اخیر 3 پیروزی، 1 شکست و 1 مساوی داشته و وستهام در 5 بازی قبلی 2 بار برنده بوده و 3 بار شکست خورده است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین کم‌تر از 2 گل داشته، چلسی تنها 1 بار به پیروزی رسیده، 2 بازی مساوی شده و 2 بار وستهام موفق به شکست چلسی شده است.

فوتبال – لیگ برتر بلژیک

کلوب بروژ بلژیک به همراه کاوه رضایی در سومین بازی از مرحله نهایی لیگ برتر بلژیک به مصاف استاندارد لیز خواهد رفت. هر دو تیم در 5 بازی آخر 4 بار برنده‌ بوده‌اند اما کلوب بروژ در 1 بازی شکست خورده و استاندارد لیژ 1 مساوی داشته است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم که 20 گل داشته، 2 بار کلوب بروژ به پیروزی رسیده، 2 بازی مساوی شده و 1 بار استاندارد لیژ برنده بوده است.

هاکی روی یخ – اس‌اچ‌ال سوئد

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی روی یخ اس‌اچ‌ال سوئد، دیورگاردن میزبان فاریستاد خواهد بود. در اولین بازی فاریستاد موفق شد با نتیجه 5-2 دیورگاردن را شکست دهد. دیورگاردن در 5 بازی اخیر 3 پیروزی و 2 شکست داشته و فاریستاد در 5 بازی آخر 4 بار به پیروزی رسیده و 1 بار شکست خورده است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم 3 بار فاریستاد برنده بوده و دیورگاردن 2 موفق به شکست رقیب شده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *