صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۳ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۳ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۳ آذر ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در نخستین دیدار هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پارس جنوبی در ورزشگاه تختی شهر جم میزبان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز در جایگاه‌های چهاردهم و نهم قرار گرفته‌اند. زردپوشان دیار بوشهر با مشکلات عدیدۀ مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از علل اصلی افت این تیم در فصل جاری، همین مشکلات مالی بوده است. پارس جنوبی برای فرار از منطقۀ سقوط، باید هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست آورد. تیم پارس جنوبی جم در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و ماشین سازی تبریز نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ماشین سازی در هر سه دیدارش برابر پارس جنوبی جم به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در چارچوب دیدارهای هفتۀ سیزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سایپا و فولاد خوزستان در جایگاه‌های سیزدهم و پنجم قرار گرفته‌اند. شاگردان نکونام پس از افتی که در هفته‌های ابتدایی داشتند، در چند بازی اخیر خود پرقدرت ظاهر شده‌اند و هم امتیاز با پرسپولیس در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند. فولاد در صورت برتری مقابل سایپا می‌تواند موقتاً جای سرخپوشان پایتخت در مکان چهارم جدول را تصاحب نماید. تیم سایپا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و فولاد خوزستان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سایپا ۴ بار مقابل فولاد به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ پانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، لستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور پذیرای تیم قعرنشین واتفورد خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، لستر سیتی با یک بازی کمتر و هم امتیاز با سیتی در ردۀ سوم و واتفورد نیز در جایگاه بیستم و آخر قرار گرفته است. بازیکنان لستر با بردهای اخیری که در لیگ جزیره به دست آورده‌اند و چند هفته‌ای است که جایگاه سیتی را تسخیر کرده و به اصلی‌ترین تعقیب کنندۀ تیم یورگلن کلوپ تبدیل شده‌اند. حال شاگردان براندن راجرز برای ماندن در ردۀ دوم باید در خانه برابر واتفورد قعرنشین به پیروزی برسند. تیم لستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و واتفورد نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لستر در ۳ و واتفورد نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ پانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم تاتنهام خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد و تاتنهام به ترتیب در جایگاه‌های دهم و ششم قرار گرفته‌اند. حضور ژوزه مورینیو که به تازگی هدایت تات را برعهده گرفته است، در تئاتر رویاها و تقابل‌اش با بازیکنان و هواداران منچستر یونایتد جالب توجه خواهد بود. سپیدپوشان لندنی می‌خواهند روند موفقیت‌آمیز خود با مربی جدیدشان را این ‌بار مقابل شیاطین سرخ ادامه دهند. تیم منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست دست یافته و تاتنهام نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر یونایتد در ۳ و تاتنهام نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در دیگر دیدار هفتۀ پانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج پذیرای تیم استون ویلا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، چلسی و استون ویلا به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پانزدهم قرار گرفته‌اند. شاگردان فرانکی لمپارد برای اولین بار در این فصل از دو بازی قبلی خود در جزیره، متحمل دو شکست متوالی شده‌اند و حال برای عقب نماندن از تیم‌های بالانشین در اندیشۀ کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی خواهند بود. تیم چلسی در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و استون ویلا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی در ۴ و استون ویلا نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در چارچوب هفتۀ پانزدهمِ لیگ برتر فوتبال انگلیس، لیورپول صدرنشین در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم اورتون خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، لیورپول و اورتون به ترتیب در جایگاه‌های اول و هفدهم قرار گرفته‌اند. دو تیم لیورپول و اورتون برگزار کنندۀ دربی مرسی ساید خواهند بود. شهرآوردی که شرایط جدول نیز از حساسیت بالای آن کم نخواهد کرد. سرخ‌های بندر لیورپول برای تداوم صدرنشینی خود برای برد به میدان می‌آیند و در سوی دیگر تافی‌ها نیز شرایط جالب توجه‌ای در لیگ ندارند و نمی‌خواهند دست خالی، آنفیلد را ترک نمایند. تیم لیورپول در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و۱ تساوی دست یافته و اورتون نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لیورپول در ۲ دیدار مقابل اورتون به پیروزی رسیده‌ و ۳ بازی میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در آخرین دیدار هفتۀ شانزدهم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در ورزشگاه استاد دو فرانس میزبان تیم نانت خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری سن ژرمن و نانت به ترتیب در جایگاه‌های اول و هفتم قرار گرفته‌اند. شاگردان توماس توخل با دو بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر نسبت به مارسی در صدر جدول قرار گرفته‌اند و برای تداوم جایگاه نخست خود با توپ پر به مصاف نانت در خانه خواهند رفت. تیم پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و نانت نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پاری سن ژرمن در ۴ و نانت نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *